Leglimencia?Oclumencia?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Senyor terri, si fer petar la llengua contra la part superior del paladar és fer petar l'ase, doncs li faré una pregunta:
Com ho faria vosté per fer petar l'ase a algú? Li agafaria la llengua amb les mans? Li introduiria un bastó a la boca per moure-li la llengua?
O faria servir alguna cosa més subtil....
(com una altra llengua)
Havent vist això, senyor Terry, vosté li fa petar la llengua a la senyoreta Umbridge, eh?
Confessiiiiiiiiiiiiiii :!:


8) :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Tarry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dt. jul. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: 127.0.0.1

Entrada Autor: Tarry »

No em toqui l'ase -> ho he fet servir en el sentit de no em toqui els collons, perquè al cap i a la fi tp ningú acaba de saber què vol dir (bé, fins que has arribat tu XD).

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Ei ei Tarry :: NO he dit en cap moment k El protego fos 1 eina defensiva contra el Legilimens eh!! k encara em faras kdar malment!! xDD ami i a la meva teoria de l'oclumència XD

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Calis, t'hem enxampat!!!! Ens volies vendre gat per llebre, la teva teoria és una farsa!! XDDDD

No, és broma, crec que heu dit el mateix... Encara que jo quan ho vaig llegir ja ho vaig veure així, i per tant no m'hi he rallat gaire, ara. XDD

I el meu dubte seria, la ment no té drets d'autor?? Perquè si no, et poden copiar les idees abans que algú les publiqui!!! I això fa molta ràbia! XD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

i aleshores kom é la forma correcte de protegir-se de la lñeglimencia. mentalment, em vas dir oi calis? xo aleshores l'Snape primer li fa agafar la vareta per komençar. i es protegeix amb el protego o amb un altre?

a mi m'agraden les dos teories....

Teoria 1: Calis

teoria 2: Tarry

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

A veure noXy..Ja t'ho vaig posar abans... la forma professional de defensar-se de la legilimència és amb al ment.. .és l'única vàlida....

L'altra manera, la cutre, és amb qualsevol encanteri defensiu... per aturar el flux """legiliment"""
Per això et serveix el protego, l'expulsiarmus, l'animo linqui i algun altre que fa servir el Harry....

Crec k a l'últim missatge llarg que vaig posar a la primer pàgina abans que entrés el Tarry està bé... l'únic k ell va afegir k protego (encanteri escut com el vaig anomenar jo per entendre'ns) és l'encís d'ègida....

Però torno a dior que aquests sortilegis defensius només serveixen per el Legilimens verbal ., o sigui, l'encanteri amb vareta....

Avatar de l’usuari
Nefarius
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 23, 2004 7:00 am
Contacta:

Entrada Autor: Nefarius »

Jo només volia corregir una cosa que he llegit més amunt 8) , que és que no pot ser que es produïs priora incantamenta perquè només funciona amb dues varetes germanes i recordem que la única vareta germana del Harry és la de Lord Voldemort^^,
dw!!!
Imatge
Els demèntors no perdonen...

-Tarry de vacances-

Entrada Autor: -Tarry de vacances- »

No, perquè és el que fan per demostrar que ha estat la vareta del Harry la que va fer el Signum Mortis.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

L'encanteri es pot fer amb qualsevol vara com un encanteri qualsevol. El que passa és que si dos varetes germanes "xoquen" es produeix aquest encanteri.

Salut!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Nefarius
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 23, 2004 7:00 am
Contacta:

Entrada Autor: Nefarius »

En serio? No ho sabia, jo creia que només es produïa amb varetes germanes :oops: , en fi, cada dia s'apren alguna cosa nova no? xD,

dw!!!
Imatge
Els demèntors no perdonen...

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Si han de ser germanes per que es produeixi akest efecte i estiguin conectades, de devò penso que com diu una amiga meva el Harry va neixer amb una flor al cul, si us fixeu tot el salva per pura potra!!!!! :greetings:
Imatge

Lali
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 08, 2005 7:18 pm
Ubicació: el meu món

eing!!!!!????

Entrada Autor: Lali »

em sembla k ho vai entendre mlt malament pk jo me pnsava k entrava dins d'un pensiu!!!!!! pfff ja veus
Era un nano prim, de cabells negres, amb ulleres, amb l'aspecte demacrat i una mica malaltís d'añgú que ha crescut molt amb molt poc temps.

Bloquejat