¿Quan heu tardat a llegir el sisè llibre??

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

¿Quans dies heu tardat en llegir el nou llibre?

1-2 dies
33
40%
3-4-5-6 dies
33
40%
una setmana
4
5%
més d'una setmana
8
10%
un mes
4
5%
més d'un mes
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 82

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

¿Quan heu tardat a llegir el sisè llibre??

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

EI, hola a tots i totes!! Res, només volia saber quants dies heu trigat a acabar el llibre (com veureu a l'enquesta hi han opcions com "un mes", "una setmana", que no han passat, és per els pròximns dies, setmanes, mesos.

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Jo he tardat dos dies si descomptem que un dia em vaig llegir una pàgina, però és que serien dos dies i una pàgina, que pràcticament són dos dies, no?
M'he superat, perquè el cinquè vaig tardar molt més! ja sé que és més llarg, però de dos dies a cinc n'hi van bastants...
...HD...

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Jo m'ho vaig pendre amb calma per no passar-me res per alt i al final he tardat 3 dies i poc a acabar-me'l. Tot i que el cinquè m'el vaig llegir amb només 2 dies, prefereixo llegir-me aquest amb més tranquilitat.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo quan el vaig llegir vaig trigar cosa de dos dies...
Però clar, era estiu i tenia més temps lliure, ara x exemple, l'he comprat i l'estic tornant a llegir i trigaré més, suposo, xq akest és el segon dia i no vaig x la meitat, xq em vaig fixant més en els detalls, el q es sol fer a la segona lectura, a més q no tinc la meva típica "obssessió" de saber com acabarà, xq ja l'he llegit...En resum, q la vaig tenir, i el vaig llegir en dos dies...XD

Icarus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 1:32 pm
Ubicació: f - En llenguatge burocràtic, lloc on hi ha situat un edifici o terreny.

Entrada Autor: Icarus »

Dos dies
mmmmmmmmmmmmorè, mmmmmmmola.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Icarus, potser que no t'hagis llegit les normes del fòrum, on possa que has d'argumentar la teva opinió i el teu vot amb 3 o 4 línies (val, aki no pots massa, però al menys una o dues frases no costa molt....)
És xq el forum no s'ompli de missatges amb dues paraules... :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs jo encara no me l'he acabat. :P
Com diu la LunaBlack_Lovegood, suposo que és pel temps lliure, perquè el sisè me'l vaig acabar en quatre dies... A les 3 de la matinada del quart, plorant com una magdalenaaaa... :cry: :cry: :o :P :P

De fet, jo acostumo a llegir-los pausadament, savorejant cada paraula... i cada error. Suposo que també hi influeix en què cada certa estona he de parar de llegir per anar a apuntar errors en un paperet que tinc al costat. :lol: :lol: (què trist :? ...).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

jo he trigat concretament dos dies, ahir m'el vaig acabar a la 1 i mitja
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Me'l vaig començar a llegir el dia 23 a la nit i vaig seguir llegint el dia 24 fins que m'el vaig acabar.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

vaig començar el 23......el 24 no vaig poder llegir(només a classe :P )i el 25 me'l vaig acabar. 3 dies doncs!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Quan heu tardat a llegir-vos el sisè llibre???

Entrada Autor: Lia2 »

Doncs jo..... divendres abans de les dotze de la nit ja el tenia acabat! per tant..... dos dies!!!

Però clar... també i va ajudar que a l'hora de català vaig anar a la biblioteca... i que a castellà també vaig intentar acabar ràpid per llegir, entre d'altres... O sigui que em vaig passar tot el divendres gairebé amb el llibre a davant del nas! :wink:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo,depén,si el llibre és el castellà puc tardar 2 dies,i si és el català,com que no llegeixo massa ni en català ,ni en valencià ,em costa una mica més 4 o 5 dies.Com ja vaig dir un cop,jo soc valencianoparlant,però per aquí hi ha poca tradició de llegir en valencià.Encara que avuí mateix em vaig a comprar el llibre en català,per posar-mi.En castellà m'el van regalar i ja m'el he llegit,pero ara vull el català,per allò del canvi de noms i tal, i comparar dues versions

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

l dijous m vaig llegir 2 pagines, l divendres a l nit només un tros, i entre el dissapte i el diumenge tot menys el final, que me l'he reservat per poder plorar molt a casa meva.
Així que si contem per dies: 5! tambe es que no he tingut molt temps....
pero m'hauria agradat anar mes lentament, es que ara no tinc res per llegir!!!!!

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo me le acabat avui, x tan e tardat uns... 4 o 5 dies, depen d com els contis i tota la pesca... weno, contan k ahir no vai poder llegir... weno, k no cona del tot xk ja me lavia llegit en anglès, jeje :reading: :reading: :reading:
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo vaig tarda cinc dies, el dijous 23 vaig llegir a la nit però només 3 capitols. el divendres i el dissabte al mati vaig fer secció intensiva (sobretot el dissabte) perquè el diumenge no vaig poder llegir gaire. avui, doncs, me acabat el llibre cap al migdia. doncs ja us e explicat el seguiment de la meva lectura del llibre :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Bloquejat