Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

jo de japonesos només conec la Tokyo Ska Paradise Orchestra i... bé, com deia una amiga, aquests japos són la òstia :riure: :riure:
(si a algú li interessa... vídeo)
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

làlia tambe m' agrada Busteds Simpel Plan però en aquell moment no sem va ocorre, i ademes si tinc de posar tota la musica que em mola o acabem!!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a mi els Busted no m'agraden, els Simple Plan si. odio els triunfitus, encara que alguns tinguin "art". No soporto al Jesse McCartney :evil: ni la Hilary Duff!!! :twisted: !! coti "sin comebtarios" i amaral no està del tot malament. m'agraden algunes cançons antigues com Imagine de John Lennon o Daniel de Elton John...tb m'agrada l'Avril Lavigne algunes de la Natasha Bedingfield, algunes de Roxette, Celtas Cortos, Green day...i wenu, el rock català, mägo de oz...

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ostreees Llunaroja, els videos del youtube!! xD Anda que no els tinc rallats...
Apa, dons qui vulgui veure el videoclip de Gazette de Cassis... http://www.youtube.com/w/Gazette---Cass ... rch=Cassis
I aquesta és l'ostia!! Ruder!!!
http://www.youtube.com/w/Ruder?v=etVZ6B ... arch=Ruder
Freedom fighters del miyavi!! (la meva firma en té un tros traduït en anglès)
http://www.youtube.com/w/Freedom-Fighte ... 20fighters

Espero que us agradin ^^
Be ambitious!!!
kk_xû_black l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 08, 2006 3:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Làlia ha escrit:a mi els Busted no m'agraden, els Simple Plan si. odio els triunfitus, encara que alguns tinguin "art". No soporto al Jesse McCartney :evil: ni la Hilary Duff!!! :twisted: !! coti "sin comebtarios" i amaral no està del tot malament. m'agraden algunes cançons antigues com Imagine de John Lennon o Daniel de Elton John...tb m'agrada l'Avril Lavigne algunes de la Natasha Bedingfield, algunes de Roxette, Celtas Cortos, Green day...i wenu, el rock català, mägo de oz...
Pues a mi en Jesse McCartney (com sescrigu) magarada i gual que la Hilary Duff, a mi tambe magada l' Elton John casi totes les cançons i mitj mitj la Abril Laving i coses aixi i amb els triufitos si que estic d' acod son estan acabats son mes dolents que el caga :eatshit:

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

A mi m'encanta Sau!!!!!!!!!!!! Son els millors del mon... wenu, eren els millors... :cry: També m'agraden les cançons antigues, com Imagine o Every breath you take, de The Police. També m'agrada la Advertising space, de Robbie Williams. Coti no m'acaba d'agradar, i els triunfitus encara menys!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Làlia ha escrit: No soporto al Jesse McCartney :evil: ni la Hilary Duff!!! :twisted: !!
Completament d'acord!La hilary duff em cau taaaaaaaaaan malament !a part no té amics perquè és una creguda.Només té a la seva germana!i us preguntareu : si a tu no tagrada la HD perquè ho saps?doncs perquè a anglès extraescolar ens van fer fer un treball sobre artistes que cantessin en anglès i unes amigues van fer la hilary duff, que els hi agrada
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Bé, volia fer una pregunta a la Illuminati aprofitant que això és el fòrum de música. Illuminati, el teu nick (és a dir, Illuminati xD) ve de la cançó de Malice Mizer? Pels que no ho sàpiguen és un grup de Visual Kei que jo no escoltava gairebé mai i avui me'n volia baixar una i he vist que a molts fans del grup els agradava una cançó titulada "Illuminati".
Així que m'ha picat la curiositat xD Potser m'equivoco del tot, però... :P

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

No, la veritat és que no :? Ja m'ho havien preguntat si venia pel títol de la cançó...
El meu nick ve pel llibre Àngles i Dimonis, de Dan Brown ^^
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

ronsantanna ha escrit:
Làlia ha escrit: No soporto al Jesse McCartney :evil: ni la Hilary Duff!!! :twisted: !!
Completament d'acord!La hilary duff em cau taaaaaaaaaan malament !a part no té amics perquè és una creguda.Només té a la seva germana!i us preguntareu : si a tu no tagrada la HD perquè ho saps?doncs perquè a anglès extraescolar ens van fer fer un treball sobre artistes que cantessin en anglès i unes amigues van fer la hilary duff, que els hi agrada
io tampoc la suporto a ella, però la seva música si, com fly, wake up, coming clean....
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

BliShAm ha escrit:
LlunaRoja ha escrit:jo de japonesos només conec la Tokyo Ska Paradise Orchestra i... bé, com deia una amiga, aquests japos són la òstia :riure: :riure:
(si a algú li interessa... vídeo)
Aquests no van venir farà uns mesets?
sí, a principis d'estiu era crec. però l'entrada era careta... :roll:
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

BliShAm ha escrit:
kk_xû_black ha escrit:Bé, volia fer una pregunta a la Illuminati aprofitant que això és el fòrum de música. Illuminati, el teu nick (és a dir, Illuminati xD) ve de la cançó de Malice Mizer? Pels que no ho sàpiguen és un grup de Visual Kei que jo no escoltava gairebé mai i avui me'n volia baixar una i he vist que a molts fans del grup els agradava una cançó titulada "Illuminati".
Així que m'ha picat la curiositat xD Potser m'equivoco del tot, però... :P

The Kamikaze Kaito
Crec que això mateix li vaig preguntar ja farà temps pel msn xDDDD Em pensava que era una noia visual xD El videoclip d'Illuminati mola taaan :3~~~~
Doncs jo vaig veure fa poc el videoclip d'illuminati al youtube (youtube=dios xD) i mira, la cançó la trobo una mica carismàtica, però no m'agrada gens com es maquillen aquests japos 8O
M'encanta Asian Kung-Fu Generation :heart: :heart: , a part de que canten molt bé no es maquillen tan exageradament i el cantant va tant tranquil per la vida amb les ulleres d'intel·lectual xD A tu tagrada, BliShAm?

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

voldy ha escrit: Pirat's Sound Sistema -> BOMBAS SÓN LAS KA MATAN LA MEVA JANT... Riure
JAJAJAJA sí senyor, molt bo el comentari, justet farà dos dies em vaig descarregar el cd i no parava de soprendre'm de l'accent, sempre m'havia fet gràcia l'accent obert de certes parts de Catalunya, però Pirats s'endú la palma (per evitar confusions no crec que uns accents siguen millors que altres, simplement me fan gràcia).

En quant als meus gustos musicals... si esteu gastant el mot ROCK per a referir-se a música com la dels Pets, Lax'n'Busto... aleshores diré que el meu estil és el heavy metal, crec que estava prou explícit en el meu nick.

Pel que fa al rock "suau" català el meu grup preferit és amb diferència SAU. Quan era més xicotet escoltava Sopa de Cabra, els Pets... ara tenen massa pols com per poder sentir-los.

De rock-ska-punk valencià poc hi ha que dir, simplement que odie a Obrint Pas i la Gossa Sorda (sorprén que no ho pose en l'apartat rock català?)pels seus desafortunats comentaris en els concerts i certes lletres, hi ha molt millor ska ací a València, tals com Ki Sap (cada vegada deixant més de costat el valencià i apadrinant el castellà en les seues lletres, però musicalment molt bo), Sva-Ters (tan instrumental com obrint i molt més de la terra)... i molts grups més.

I weno, si el qe volem és emborraxar-nos i pegar-nos una festa de les grosses, aleshores techno pur i dur més tirant cap a l'acidcore que el pastelito mareja...
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

BliShAm ha escrit:Sí, Asian Kung-Fu Generation molen (L) i d'aquestes pintes japos se'n diu visual '¬¬
Ja ho sé ¬¬ Visual kei, i a Malice Mizer hi ha gent que també els hi diu visual hard.

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

Neville Longbottom ha escrit:
ronsantanna ha escrit:
Làlia ha escrit: No soporto al Jesse McCartney :evil: ni la Hilary Duff!!! :twisted: !!
Completament d'acord!La hilary duff em cau taaaaaaaaaan malament !a part no té amics perquè és una creguda.Només té a la seva germana!i us preguntareu : si a tu no tagrada la HD perquè ho saps?doncs perquè a anglès extraescolar ens van fer fer un treball sobre artistes que cantessin en anglès i unes amigues van fer la hilary duff, que els hi agrada
io tampoc la suporto a ella, però la seva música si, com fly, wake up, coming clean....
a mi tampoc m'agrada gens!!! :rage: i a mi la musica q m'agrada mes es rock catala(sobretot els pets i lax'n'busto) tot i q tmb escolto musica anglesa :ballar:

Respon