Xuletes

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Re: Xuletes

Entrada Autor: Flippy »

Fawkes ha escrit: Tot i que tambe he fet servir la del boli i les formules gravades amb una agulla calenta...
Que es aixo de les formules gravades amb una agulla calenta???

Jo no en faig servir... L'any passat una va fer servir-ne una amb tot un full(trobo que es bastant estupid...) i la van enganxar!!!

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Xuletes

Entrada Autor: Fawkes »

Flippy ha escrit:
Fawkes ha escrit: Tot i que tambe he fet servir la del boli i les formules gravades amb una agulla calenta...
Que es aixo de les formules gravades amb una agulla calenta???

Jo no en faig servir... L'any passat una va fer servir-ne una amb tot un full(trobo que es bastant estupid...) i la van enganxar!!!
Es tracta d'escalfar una agulla als fogons i despres gravar amb l'agulla calenta les formules al boli de plàstic. Si no ho fas amb l'agulla calenta no es veu tant.

X si us interessa mes el tema http://www.rincondelvago.com
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a nosaltres aixo de l'agulla calenta no ho podem aprofitar, mes que res, pk ens obliguen a fer servir plomes estilogràfiques...>.<!! ia part, aquest any només fem dos temes on s'hagin de recordar fórmules i ja els hem fet!!

si seus davant la taula del professor i saps que ell no s'aixeca mai de la cadira als examens pots enganxari la xuleta alla, o si seus al costat de la finestra enganxarla alla o si seus al costat dels penjadors l'enganxes a una jaqueta

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo faig servir tràfic de bolis i típex, poso la xuleta allà dintre,...i ... ja està!
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

El millor es enganxarte les xuletes a la vora interior de les mànigues. Ke no t veu el profesor? pues doblegues la vora i a kopiar. Que vé? la tornes a doblegar kap endins i kom si re :riure:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

gullem ha escrit:El millor es enganxarte les xuletes a la vora interior de les mànigues. Ke no t veu el profesor? pues doblegues la vora i a kopiar. Que vé? la tornes a doblegar kap endins i kom si re :riure:
El millor?¿? El millor no és estudiar i no necessitar xuletes?¿? Dec estar molt desfassada :lol: :lol: Els anys no perdonen :ballar: Encara me'n recordo que hi havia professors que deien que les xuletes anaven bé perquè quan les feies aprenies... I nosaltres ueeeeeeeeeee :mrgreen: i et pillava les xuletes i et posava un 0, sort que una és previnguda :mrgreen:

Sí sí, em queden 10 anys de carrera :ballar:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

-sandra- ha escrit:
gullem ha escrit:El millor es enganxarte les xuletes a la vora interior de les mànigues. Ke no t veu el profesor? pues doblegues la vora i a kopiar. Que vé? la tornes a doblegar kap endins i kom si re :riure:
El millor?¿? El millor no és estudiar i no necessitar xuletes?¿? Dec estar molt desfassada :lol: :lol: Els anys no perdonen :ballar: Encara me'n recordo que hi havia professors que deien que les xuletes anaven bé perquè quan les feies aprenies... I nosaltres ueeeeeeeeeee :mrgreen: i et pillava les xuletes i et posava un 0, sort que una és previnguda :mrgreen:

Sí sí, em queden 10 anys de carrera :ballar:
10 anys de carrera i dius que no fas servir xuleta??? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o On s'és vist????? 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :6]

PD: no m'he enfadat, només feia conya!!!
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Sísí, jo ja li dic a la pobra Sandra... dos terços de la meva vida, on anirem a parar! A més, no són deu anys qualssevol, són deu anys obrint cadàvers, respirant aquella olor de formol... això a tothora! :riure: :riure: :riure:
Admiro molt els metges jo, a veure si fem una quedada d'aki deu anys i ens ensenyes el diploma! :wink:

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, no l'animis tant, eh¿?
Doncs em sembla q és molt honrat no fer servir xuletes i arribatr a estudiar medicina, jo mai podria...
I tmb admiro mlt els metges, si li agrada, segur q s'estarà els deu anys i més si hauria d'estar-se!!
L'important és fer el q t'agrada!! (i si és sense xuletes, millor, no¿?)...
Clar q jo no ho faria...^^

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

el millor es no necessitar estudiar, pero aixo és impossible, per tant sandra tens rao, jo nomes em feia xuletes a religio, perquè era una assignatura que ja sabia que a la vida jo no la aprofitaria i és una assignatura prescindible i que no m'interessa i molta gent sobreviu sense estudiar religió i a part, no crec en la religió que ens ensenyaven, se que aixo no és cap excusa, però....mira, és la meva opinió

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Mitgerol ha escrit:Sísí, jo ja li dic a la pobra Sandra... dos terços de la meva vida, on anirem a parar! A més, no són deu anys qualssevol, són deu anys obrint cadàvers, respirant aquella olor de formol... això a tothora! :riure: :riure: :riure:
Admiro molt els metges jo, a veure si fem una quedada d'aki deu anys i ens ensenyes el diploma! :wink:

Mit :wink:
Mes que ensenyarnos el diploma que ens faci una demostracio pero amb una persona viva; el nom de la qual comença amb "E" i acava amb "du".

Jo no n'he utilitzat mai (a veure, si es roba un control i tinc l'opurtunitat de saber les preguntes amb antelacio no la deixo passar) perque estic segur que em pillaria i encara que no, no em serviria de res aprovar si no se res del tema.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo avui mateix hem fet un examen de tecnologia i amb la companya del costat ens dèiem coses, és més fàcil que fer servir xuletes no?
El que jo feia era eskriure al marge dret del full de forma que si el doblegava cap a l'esquerra es podia llegir clarament.
Com diu el Buenafuente: estudiar es desconfiar de la intel·ligència del company xD

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

trobo que estic batent el rècord de xuletes: només m'he ne fet 5 eeeh!!!
trobo tb que el buenafuente te rao
io no m'apunto a l'obertura de ningú, a no ser que estigui mort, gràcies...

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Finalpotter ha escrit:Mes que ensenyarnos el diploma que ens faci una demostracio pero amb una persona viva; el nom de la qual comença amb "E" i acava amb "du".
A veure noi, parlem-ne... XD A mi la Sandra no em posa un bisturí a sobre, ni viu ni mort ni res! L'instint sàdic és irrefrenable en el seu cas... acabaria com algun personatge de Saw II :riure: :riure: :riure:

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Però jo tinc una pregunta:la -sandra- ha passat els MIR?Doncs jo espero a arribar al seu nivell de xuletes amb els anys que té(jo en tinc 13 )0.000!Però és que a part jo a part d'estudiar perquè és el que em toca ho faig per apendre per mi no perquè el profe estigui content
Imatge

Imatge

Respon