Xuletes

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Xuletes

Entrada Autor: Fawkes »

Suposo que tots n'hem fet servir alguna vegada...
Proposo que exposeu aquí els metodes que heu fet servir perquè no us pillin.

A la nostra classe hi ha una mafia...
Avui hi havia un examen de geografia...

Hem escanejat el mapa i l'hem reduit. M'ha anat molt be. Weno ja u vam fer en un examen anterior.

- Veig que han anat molt bé, estic contenta de vosaltres, heu estudiat molt.

I tots ens varem mirar amb una mirada de complicitat...

TOTA la classe l'havia fet amb xuleta: des del mes empullon al mes curt.

I la tia no s'entera.

Jo la tècnica que mes he fet servir és la de la xuleta tipica a l'estoig o fins i tot sobre la taula. Tot i que tambe he fet servir la del boli i les formules gravades amb una agulla calenta...

Xo al final la k va millor es la de sempre.

Weno explikeu les vostres anecdotes.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Jo si em vull apuntar alguna cosa (una paraula o algu curt) simplement m'ho escric a la mà... perquè a la taula no ens deixen posar res més a part del boli, i de moment no se'm ha acudit res més (alguna suggerencia?) ^^'
Però bé, jo sé de gent que com que a la seva classe són un pilot, i que es graven a ells dient les coses que surten a l'examen, es posen un auricular a la orella i la mà que els hi tapa com si arrepengessin el cap, i llavors posen play i escolten en que entra >_>

Trobo que si la gent dediqués la estona que estudia com fer una xuleta a estudiar per l'exament, encara li aniria millor.

Ciao!
The Kamikaze Kaito

PD: això no hauria d'estar amb els temes inútils?
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

sms guardats al mvl. :juggle: us ho juro, tota la classe! un tema resumit ve a ser 3 missatges de text i els guardes coma notes i apa tu! jeje la calculadora la tipika... el company del costat que es fa servir sempre, un paper enganxat a la viga de la classe, escrius alguna cosa a la pissarra i el profe a vegades no sentera... la tipika din A4 amb el rpofe tontu... depen del profe una o altra... jeje
cuidado k jo non fax servir gaires e perso! :lol: po les k eh fet servir no me les pillen pas! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

També es pot dir que el del costat és la meva xuleta... quan no sé algu li demano a ell... Muhahah

Getta91, i no us veuen el mòbil? 8O el teniu allà a sobre, com si fos tan normal? xD

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

kk_xû_black ha escrit:També es pot dir que el del costat és la meva xuleta... quan no sé algu li demano a ell... Muhahah

Getta91, i no us veuen el mòbil? 8O el teniu allà a sobre, com si fos tan normal? xD

The Kamikaze Kaito
es k resulta k tots ens hem oblidat la calculadora i és clar, com calcularem akestes xifres! doncs pillem la calculadora del mvl po klar, no nem precisament on posa calculadora.... xD jat dik, has de saber amb quins profes feru... lo del mvl ho fem a tecno pk lome es pensa k si k fem servir la kalculadora... :? innocent... xo bé hi ah gent (jo no) k tb la fet servir a altres assignatures.
SEMPRE ACLEE!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

uuix!! nossaltres nomes ens fèiem (fèiem, no fem) xuletes de religio, el tiu era un empanat de la vida que podies obrir la carpeta al mig de la classe i treure el dossier (ell no ens feia entregar el dossier :mrgreen: ) que ell no s'enterava!! aquells examens eren un xollo!!! com k ell era molt inncoent ens deixava tenir l'estoig damunt la taula (innocent innocent!!) po io sempre el guardava al calaix i creuava les cames i em posava la xuleta a allà i no em podia tocar pk sino seria perversio de menors!!!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

jo no faig servir xuletes nurmalment, però si cal alguna paraula l'escric a la taula amb llapis i poso les maniques a sobre, o a vegades, una xuleta dins del cinturó akells de placa, faig veure que mel poso bé i esic mirant la xuleta... xD
mireu, no se d'on ho he tret, crec que de lapartat de parides d ela web xD
Imatge
li-kiow l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 03, 2006 7:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Nosaltres teniem un professor (a segon d'ESO :? ) que marxava enmig de l'exàmen i veies que s'anava passejant pel pati, i tots 8O 8O al principi ens pensàvem que tornaria en un moment inesperat per pillar-nos, però no ho feia mai, es veu que, al tenir 13 anys, es pensava que encara erem innocents :lol: :lol: :lol: Crec que l'innocent era ell :lol: :lol:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs, sincerament, mai he fet servir una xuletaa!!! ^^
De debó, tot hi q no em creuen....u_u
Però si q he preguntat a gent alguna resposta q no sabia, però pokes vegades... :P

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo explicaré una cosa que NO em va passar a mi(ho dic perquè hi ha gent desconfiada pel món)si no que li va passar a un nen de la nostra classe que és mooooooooolt tonto. Amb xuleta i copiant de la usuaria parvati no va aprobar un examen de tecno!El profe havia dit:hi ha set suspesos. Ja havia repartit 7 examens suspesos, el noi saltant d'alegria i va i suspen....ja sé que no m'hauria d'alegrar de les degràcies dels demés però :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jo no m'he fet cap xuleta lu màxim apuntar algu a la taula o preguntar al del costat.
Una bona tàctica és aixecar una mica el full quan estàs corregigint aixi el de darree pot copiar si no sap algu
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

ronsantanna ha escrit:copiant de la usuaria parvati
I llavors i la Parvati posa a una pregunta:
- No ho sé
I ell:
- Jo tampoc

Nosaltres teniem un profe que a l'examen llegia el diari, i se'l posava així davant dels ulls, i no veia a ningú... Llavors venia quan deia:
- No sé com, però tots heu treu un 8,43 :imslow:

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

men recordo que l'any passat un nen que em cau molt malament (nen ric estúpi pijo) va fer moltes xuletes de religio per repartirles x la classe i ferse l'interessant i les xuletes estaven malament!!!! mhuahaha!! i ja em veus a mi corregint-les i ell fent cara d'amargat!! com vaig gaudir!!!


x si corre x aki: em deus 3 càrregues de tinta!!!

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs jo l'única xuleta que he fet és apuntar-me formules de matemàtiques i Física i Química a la calculadora amb llapis, i així cada vegada que treia la tapa per obrir la calculadora veia les formules, tot i que era una mica sospitós tant obrir i tancar-la. :mrgreen:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

ronsantanna ha escrit:Jo explicaré una cosa que NO em va passar a mi(ho dic perquè hi ha gent desconfiada pel món)si no que li va passar a un nen de la nostra classe que és mooooooooolt tonto. Amb xuleta i copiant de la usuaria parvati no va aprobar un examen de tecno!El profe havia dit:hi ha set suspesos. Ja havia repartit 7 examens suspesos, el noi saltant d'alegria i va i suspen....ja sé que no m'hauria d'alegrar de les degràcies dels demés però :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Qui era aquesta persona ronsantanna???. jo mai m'he fet una xuleta. hi ha una tia a la nostra classe que un dia es va fer una xuletai a l'hora de l'examen la va llençar a les escombreries. llavors li vem preguntar xk ho havia fet, i ens va dir que si l'utilitzava tindria remordiments.

a i també a un de la classe va fer una xuleta per tecnologiai al dia següent, el profe d'anglès la va trobar per terra. llavors li va dir:
- tinc un plat combinat per tu xuleta amb patates. :riure:

wuenu es molt trist i no cal riure :greetings:
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

jaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pos, tambè i ha "la xuleta clinex" k es escriura amb un boli tipus bic, a una cara del clinex (hi kep força cosa o us penseu), i despres, fer veure k et mokes, i pots llegir el k i as posat!!jeje això si, no t'hi mokis per akibocació! xD :lol: :lol: :lol: :peace:
...I'll try to go on like I never knew you...

Respon