Fer un trailer de HP5

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Ann@_Black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 01, 2006 12:05 pm
Ubicació: Badalona, Barcelona

Fer un trailer de HP5

Entrada Autor: Ann@_Black »

Hola gent!
Em dic Anna Black, sóc de HarryLatino i us voldria fer una proposta.
Mireu, com tots sabem, el dia 23 de febrer surt el sisè llibre, i HL farà una festa a la Casa del Llibre. Doncs, he estat pensant...i unes de les activitats-concurs que farem, seran representacions...però ja m'he flipat més i he pensat en fer una mena de tràiler del que seria HP5, tipus..per la peli.
De moment, ja som 5 persones, però encara ens falten personatges, sobretot, nois. Però també poden participar noies, eh? Jo vaig de Harry, així que... :roll:

Si esteu interessats, si us plau, deixeu aquí un post, o bé, envieu-me un mail a: fiestuki_hp6@hotmail.com

Els personatges que ja tenim:
- Harry i Sírius (seré jo)
- Ron
- Hermione
- Tonks
- Umbridge
- Luna
- Llòpin

Espero que us animeu i us agradi la proposta!! :wink: , el tràiler seria grabat i després mostrat a la festa. Estem acabant el diàleg i haurem de començar a preparar el decorat. Pensem rodar-ho a BCN, pels carrers i això...però, per les escenes de les habitacions i del tren..bé :| , serà més difícil.

Gràcies per la vostra atenció!! :mrgreen:
Anna Black.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

a veure em sembla be pro jo no crec que vulgui sortir..... pro si voleu que faixi alguna altre cosa o puc ajudar d´alguna altre manera llavors pos mu dieu i si em deixen pos yasta pro sino..... k hi farem.......

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

la casa del llibre sta al carrer valència i pg de gràcia???. no crec que pugui venir, (ek em quedat per anar a omprar el 6 llibre) però igual em passo un moment perquè esta al costat de casa meva.

per cert, es una molt bona idea
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

A mi m'encantaria fer de càmera (tinc experiència mínimament professional :P ), però dubto moltíssim que pogués (que em deixessin xD) venir...

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

la meva experiencia artistica es limita a fer de decorat a les obres del cole!!

wenu, una vegada vaig fer de germanastra a la ventafocs en angles!!

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

o, a mi magradaria mooo, pro no crec k pugi, anire disfrasada, pro anem a labacus, no a la casa del llibre, a mes actuar no es lu meu... :mrgreen: weno, tampoc se d k podria fe, ja k man robat el personatge, snif!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

uoooooo anna black et felicite, realment es una idea genial!
a mi m'encantaria fer de ginny weasley, xro el me problemeta sq visc a un poblet apartat de la ma de l'home i marginat de la vida social perdut enmig de València, i nomes puc anar a Bcn en estiu, xq tinc uns tios q hi viuen a Bcn capital. Quan el rodeu, el trailer aquest? Jo vull participar!!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: Fer un trailer de HP5

Entrada Autor: Finalpotter »

Ann@_Black ha escrit:el dia 23 de febrer surt el sisè llibre, i HL farà una festa a la Casa del Llibre. Doncs, he estat pensant...i unes de les activitats-concurs que farem, seran representacions...però ja m'he flipat més i he pensat en fer una mena de tràiler del que seria HP5
Neus aixo et respon la teva pregunta? No se si es va fer, pero si es va fer m'extranyaria que no fos en plan de conya.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Sí, es va fer, però el que en principi anava a ser un tràiler currat i en serio, al final, per falta de temps, de coordinació i de la poca participació de gent que en principi hi estava interessada, va acabar degenerant en una obra de teatre de només un parell d'escenes, això sí, filmada per mi 8)
Fa temps havia pensat en fer una peli o una obra de teatre amb vosaltres (en principi obra, però és més que res per enregistrar-ho i penjar-ho per aquí) però veient l'èxit que va tenir aquest tràiler, no vull intentar-ho, perquè sortiria malament i em sentiria fatal, així que millor no liar la troca. A veure, si algú està interessat, que m'envii un mp, però com que sé que a ningú li interessa, no m'atreveixo ni a penjar el tema :|

Artistes :greetings:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Bloquejat