La crítica d'HP3
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- veritaserum
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 35
- Membre des de: dg. juny 05, 2005 1:16 pm
- Ubicació: Països Catalans (no espanya)
HpConan ha escrit:i no vaig anar amb llapis ni res. La vaig veure i la vaig gaugir. Peròd esprés vaig voler fer la crítica i em vaig anar recordant de coses. XD
mmm... t'està dient q no...veritaserum ha escrit:tiu k matat k ets... vas na a veure la peli amb una llibreta o k???
Mit
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La tercera película estava molt bé i es bastant fidel al llibre, però tot aquella història de "ets igual que el teu pare però tens els ulls de la teva mare" em sobra bastant.
Em falta que el Harry no veu els seus pares quan els mata el Voldemort quan els ataquen els dèmentors i es passen pel forro la història de que el Cuapelada era el guardasecret dels Potter, simplement diuen que els va trair.
Em falta que el Harry no veu els seus pares quan els mata el Voldemort quan els ataquen els dèmentors i es passen pel forro la història de que el Cuapelada era el guardasecret dels Potter, simplement diuen que els va trair.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Home et descuides de mencionar l'escena mes diferent de la peli al llibre, el moment del despertar de l'home-llop.vespral ha escrit:La tercera película estava molt bé i es bastant fidel al llibre, però tot aquella història de "ets igual que el teu pare però tens els ulls de la teva mare" em sobra bastant.
- Cyllan
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 254
- Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
- Ubicació: Salvant el mon!
el guardasecret dels Potter,no era en Sirius?vespral ha escrit:La tercera película estava molt bé i es bastant fidel al llibre, però tot aquella història de "ets igual que el teu pare però tens els ulls de la teva mare" em sobra bastant.
- Finalpotter
I aqui hio ha un error de la Rowliong se suposa que l'encanteri el vva fer en Dumbledore per tant ell hauria de saber que ne Sirius era inocent.JoTGi ha escrit:No, el guardasecret dels Potter era en Cuapelada. Ho havia de ser en Sirius però, com explica al llibre, a l'últim moment van canviar-lo per tal d'assegurar-se que ningú sospitaria d'en Sirius, siguent el seu millor amic.Cyllan ha escrit:el guardasecret dels Potter,no era en Sirius?
- Finalpotter