Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

PSICÒLOGA: Bé, si...és una forma una mica gilipolles de morir però hi ha gent que ha mort pitjor...després et presentaré en Carrero. Bé sírius, i ara explicans que intentaràs acoonseguir mitjançant aquesta teràpia de grup...
SIRIUS: Bé doncs... :oops: ...intentaré.... :oops: Intentaré no tornar a la vida...i acceptar el que m'ha tocat

La RESTA DE MORTS: Molt bé! Ànims! no et rendeixis!!!
calis l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2004 1:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

SIRIUS: Em sento gilipolles per morit tan penosament.
Psicòloga: Resucita i mort millor!

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

ajajaajajajajaj

PSICÒLOGA: Sirius, abans d'entrar m'has dit que tens un deute pendent amb algú... parla'ns d'això sisplau
SIRIUS: Si, tinc un deute amb en Harry Potter, (el molt gilipolles fins i tot li va demanar a un fantasma sense cap si jo ressucitaria). Doncs bé, el cas és que li vaig donar un mirall del tot a 2 sickles, i li vaig dir que era màgic!!! ajajajaa
La cara que devia fer QUAN EM VAIG MORIR ejejejeje

PSICÒLOGA: ...

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

* S'aixeca en James Potter i li dona la mà* Jajajaja !! Els rondadors mai canviarem!!! :lol: :lol: :lol: :lol: Quina broma tan bona... a veure que ens prepararà en Remus per quan ell mori !!!

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

SiIRIUS: Però bé, ara em sento malament per haver amargat la vida al Harry, però és que era una broma molt molt divertida... I em convertiria en fantasma per explicar-l'hi, però és que aquí s'hi està molt bé....

PSICÒLOGA: Tornant a la teva mort, Sírius, ens podries explicar per quina raó vas caure per la cortina?? No és una cosa molt normal a fer...

SIRIUS: doncs és que... ehem... d'aixonses, (xiuxiueig imperceptible)...

PSICÒLOGA: Com?

SIRIUS: ehm.... tenia els cordons deslligats... :cry: :cry:

PSICOLOGA: '¬¬

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

De cop la Lili Potter s'aixeca:
- Sírius!!! T'he de confessar una cosa!!
SIRIUS: Ara???
LILI: Si, perquè durant la vida no vaig poder
SIRIUS: Endavant
LILI: A mi en James no m'agrada, m'agrades tu!!! Em vaig casar amb ell per tenir-te a prop però... les coses es van complicar... vam tenir en Harry i...
JAMES: :jawdrop:

SIRIUS: Llili, ets una mica gilipolles eh maca!!! Perquè no m'ho deies abans, i així durant la vida li podries fer el salt a en JAMES?????
LILI: Mai no es tard!!

- I es fan un petó amb llengua amb el qual el James es va quedar :jawdrop:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

JAMES: TAmpocm m'agrades tu lily en realitat m'agradava la Psicòloga, ke en realitat l'havia d'anar a veure cada dia , pk estic boig.

Lily : ke dius ets unn desgraciat.

UN ruido muy fuerte

(Lily ha rematat al JAmes)

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Tothom queda parat de veure l'escena. De cop, la Lili exclama:
- Tot això és una farsa!!!! A mi no m'agrada el Sírius!!! M'agrada la psicòloga!!!! La seva veu, la seva inteligència... Només he vingut a aquest club per veure't amor meu!!
:D

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

FI

El dia que la fanfictions va envair el fòrum xDDD

Creat per: els que han escrit, òbviament... Ara ja podem tornar al tema

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

No cal posarse sarcastiks, encara k es molt bo, xD

Blish, crec k no era jo la únika k estava donant-li voltes al tema, no?

Jo no krek k torni, xo tampok puk assegurar k sagi mort, potser sa kedat atrapat i en teoria es imnpossible sortirne, i x aixo li diuen al Harry k esta mort... ara k torni o no es una altre cosa, xo lo k li diu la Luna krek k te molt de significat radera....

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Nomès ho aclararà la Rowling.....
Aina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2004 5:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

:pray: OHHH GRAN DEESA J.K.ROWLING, SENYORA Q VA CREAR EL FABULOS MON DE HP, ACLARENS D'UNA VEGADA AQUEST DUBTE I ESCRIU JA EL SEGUIMENT, PER A Q TOTS NOSALTRES POGUEM VIURER EN PAU I DEIXAR DE DISCUTIR (estupidament) SOBRE UNA COSA Q NOMÈS TU POTS ACLARAR. OH GRAN DEESA Q DONES I TREUS LA VIDA ALS PERSONATGES. DEIXA DE RASCAR-TE LA PANXA I FUMAR ENCENENTE LES CIGARRETES CREMANT BITLLETS I ESCRIU D'UNA P...... VEGADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:!: :!: :!: :!:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

La inquietud i l'espera dóna beneficis al cap i a la fi!!
Crec que la Rowling ens fa esperar precisament perquè ens vinguin al cap suposicions absurdes, i per fer que així tinguem més ganes de comprar el pròxim llibre.
Es rasca la panxa, sí, però és rica, i té una mansió. I tot per escriure uns quants llibres per nens!!! Increïble!!!!
:)

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

k va ho fa x l marketing, aixi es venen i es van venen, i al kap de molt en treu un altre i ha tornar a esperar a k es venguin ui es vagin venguent....


x cert Aina, molt bo, xDDDD, i k JKR t'escolti!!!

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

em cago en el marketing, i tot per guanyar més y més diners i no fotre un brot. No nego q escriu de meravella, per aixó hi ha pàgines com akesta, no?, però tmpc fa falta q s'aprofiti i ens faci esperar tan de temps. A sobre ho compagina amb les pelis q tarden any i mig tmb pel p__ màrketing. A més vol fer-se la bona donant part dels seus diners als nens pobres, diners q comparats amb el q es queda ella son una merda. ( q consti q no stic en contra de la Rowling, q no s'ho prengui malament.) Jo stic en contra de la desigualtat de la riquessa i dels afanys de tots els intermediaris q fan q les pelis es considerin infantils per tindre més public i més diners. Diners, diners i més diners.
Cap al públic més fàcil, els nens. Haver d'esperar tant és una bestiesa, em fa ràbia, i el pitjor es q no podem fer res més q esperar i esperar.......... :evil:

Bloquejat