Banda Sonora

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dono com a negatiu que no es pugui cantar perquè no té força melòdic suficient... No ho sé...

El que ha fet Doyle és una Banda Sonora, no un personatge (com va fer Williams, i aquesta era la genialitat).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

que no és pugui cantar no crec que sigui ningún punt negatiu.Com ja he dit abans,el fí de la b.s.o. és la de complementar i "acabar" la pel.lícula.Hi ha moltes bandes sonores,que no es poden cantar i encara així son bones.
Si,Williams va fer un personatge,i en Doyle una banda sonora,però no podem comparar,la b.s.o. d'Star Wars és simplement una obra d'art i la del Harry Potter,cumplei en el seu paper i poca cosa més.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo trobo molt més bona la d'Hp que la de StarWars.
Temes com A Window To The Past, Fawkes The Phoenix i Bukbeak's Flight tenen una força i una potència increïble, un sentiment que fa posar els pèls de punta. Són grans obres mestres que no es poden comparar amb cap.

La gràcia de la BSO d'Hp era que no era una "banda sonora per complementar la pel·lícula", sinó que parlava per sí sola. El tema Spiders et fa sentir com si al teu voltant hi hagués milions d'aranyes que no paren de moure's.... És genial.

Tot i que, és clar, tenia tocs d'altres BSOs. Els temes de Voldemort són molt semblants als de Darth Vader, clar. PErò és perquè funciona i li dóna el sentit adequat.

Williasm era un gran mestre, era un geni.

Crec que no aniré a veure Memòries d'una geisha, que per culpa d'aquesta pel·li no el tenim a Hp4 (no m'ho crec ni jo, que no l'aniré a veure XD XD XD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

HpConan ha escrit:Crec que no aniré a veure Memòries d'una geisha, que per culpa d'aquesta pel·li no el tenim a Hp4 (no m'ho crec ni jo, que no l'aniré a veure XD XD XD).
Jo hi vaig aquesta tarda. Espero que estigui mooolt bé, si vols ja et diré què tal l'he trobada... xD

Tot i que no és el que em fixo més de les pel·lícules, la música, estic totalment d'acord en el que dius que et fan sentir en l'ambient de la pel·lícula (com en el cas de les aranyes).

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

JoTGi ha escrit:
HpConan ha escrit:Crec que no aniré a veure Memòries d'una geisha, que per culpa d'aquesta pel·li no el tenim a Hp4 (no m'ho crec ni jo, que no l'aniré a veure XD XD XD).
Jo hi vaig aquesta tarda. Espero que estigui mooolt bé, si vols ja et diré què tal l'he trobada... xD
No sé si estaràs d'acord amb mi, JoTGi, però a mi m'ha agradat molt, la pel·lícula!
El vestuari, l'ambient, la música... :boohoo: És una bona adaptació del llibre :reading: Us la recomano a tots! :wink:

I tornant al tema de la BSO, jo no en tinc cap, però sempre m'he fixat en la música de les pel·lícules, és una de les coses que més m'agrada d'elles, m'ajuda a entrar encara més dins la història :mrgreen:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Doncs a mi la banda sonora de la quarta m'ha encantat! Només una tara, al principi: quan es dirigeixen cap al pujolet on hi ha el portarreu sembla que coronin la Pica d'Estats amb la música èpica que hi han posat i els plans vertiginosos de càmera... massa ESDA.
Però la resta molt correcte i aquest ha estat un dels punts pels que aquesta pel·li la trobo força millor que les altres: la tonada de seeeempre del John Williams feia de Hogwarts al final un lloc claustrofòbic que semblava tancar-se en aquesta melodia que per a una sola pel·lícula queda fantàstic, però per a tota una saga resulta mortalment aborrit... El lifting del Doyle és mooolt refrescant i necessari.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Tonada de seeempre?
Però si a la tercera pel·li es va "actualitzar"!
En la tercera BSO va canviar "l'estil" de cap a peus, fent-lo més medieval i, diguem-ne, de "festa celta".

No entenc això d'un lloc claustrofòbic. XD

En la meva opinió, doncs, Doyle té un estil massa "fluix" i "desapercebut", que per una banda sonora està bé, sí, però per un personatge com el que havia creat el Williams, queda molt enrere, i es nota MOLT la diferència.

I ho re-remarco: A Window To The Past fa posar els pèls de punta. :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Sí la meitat de la tercera va canviar i li va donar aire fresc, això és cert (sobretot a la classe del llopin amb l'impostorus), però no treu que la meitat d'aquesta i les dues primeres (la segona és una còpia de papé maché de la primera) segueixi repetint la mateixa idea.

Açò de claustrofòbic és quelcom que em traumatitza XDDD

Em refereixo que el tan adorat Hedwig's theme que surt amb un munt de noms diferents als cd's i el seu inseparable clavicordi (o algun instrument semblant) al final te'ls lligues tan als murs de Hogwarts que et fa l'efecte que no hi ha vida més enllà del castell (no diguem ja màgia).

Realment us imagineu el tarí-tararí-tatí tà de la cançoneta al Calze de Foc en que es passen la pel·li fora del castell?

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com ja s'ha dit el que compte d'una BSO es que encaixi amb l'escena no que sigui la escena mateixa. Jo tinc unes quantes BSO i algunes cançons em fan recordar escenes id'altres m'encanten.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

illuminati ha escrit:No sé si estaràs d'acord amb mi, JoTGi, però a mi m'ha agradat molt, la pel·lícula!
El vestuari, l'ambient, la música... :boohoo: És una bona adaptació del llibre :reading: Us la recomano a tots! :wink:
Totalment d'acord. No sé si és una bona adaptació del llibre, principalment perquè no l'he llegit xD, però sí que és una molt bona película. En algun moment és una mica dur veure com tracten així a una persona, però és la pura i dura realitat de molta gent. Totalment recomanable ;)

(sento desviar el tema... seguim amb la banda sonora, siusplau ;) )

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No. Tampoc era un tantan-tararí-tan-tin-tà tant repetitiu!
Utilitzava MOLTS altres temes. Alguns eren variacions del Hedwig's Theme, i altres completament noves. Per exemple, el Hedwig's Theme surt sempre al principi de la pel•li (a casa dels Dursley, etc), i no a Hogwarts... :roll: És el tema "Harry Potter", no "Hogwarts". És com si a una pel•li d'Indiana Jones no sortís el paparapààà paparàà. És una tonada identificativa. Això tenia un nom, en música, però ara no el recordo. :mrgreen:

I gens d'acord amb que la segona és una còpia de la primera. Sí que duu el mateix caire, el mateix ambient... Però més fosc i canviat... És diferent! El Fawkes the Phoenix és genial. :o 8O
I el tema de Gilderoy Lockhart troba el seu caràcter de ridícula superioritat... És que és genial! Però la Banda Sonora de la pedra és diferent.

Per mi, la primera i la segona tenen moltes similituds (així mateix, les pel•lícules tenen molta similitud, ja que són del mateix director) i la tercera fa un canvi, amb el canvi de director.
És a dir, el Williams es va anar adaptant a les pel•lícules. La 1 i la 2, pel•lis semblants, BS semblants. La 3, pel•lícula força diferent, BS diferent... I la 4rta... Fluixa. No és que sigui "dolenta", és que té poca força i protagonisme, i era aquesta la grandesa del Williams.

Segurament si haguéssim començat amb el Doyle i després hagués arribat el Williams ara em queixaria de que el Williams hauria donat massa protagonisme a la música... ^.^


(el missatge supera les 4 línies exigides per les normes? :?
8) ).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:Segurament si haguéssim començat amb el Doyle i després hagués arribat el Williams ara em queixaria de que el Williams hauria donat massa protagonisme a la música... ^.^
Resumint: la qüestio es queixar-se perque hi ha ha hagut un canvi. Jo prefereixo la de la quarta ja que es l'unica que se m'ha feet evident que hi havia banda sonora. Sobre un tema que es repeteixi esta be (i potser es necessari) pero no tot ha d'estar basat amb aquest tema.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

La banda sonora de la quarta pel.licula està bastant bé però trobo que lu dels nois aquests tocant rock és una mica irreal.(no sé el nom d'aquest grup).I d'aquí em sorgeix una pregunta:quina música les agrada als bruixots?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

estic totalment d'acord amb tu, Hp Conan, però a mi la q mes m'agrada és ''travesura realizada'', la ultima de la tercera peli, el remix, sobretot l'acabament.Espere q la banda sonora de la 5ª peli la faja Williams. :boohoo:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

en william fara la banda sonora de la ciquena peli? :cd:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Bloquejat