La crítica d'HP3

Aquí comenta la tercera pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Hehe

Entrada Autor: HpConan »

Haha, sí, sí que fa gràcia!!! Huashuas1!! :D :D :D :P :P Hehe.

Aralforn, al Cuarón el vaig' trobar' en un teatre i el tio,

molt simpàtic, em mira, i jo el miro i dic "Can I make some questions" i ell em diu "tantas cómo quieras" i dic jo, ostres tu, si és mexicà i parla castellà!!!
Llavors vaig començar a dir-li: Per internet diuen que la pimera escena sembla que el Harry s'estigui masturbant i, com té fama de cremat (en castellà) (i li vaig dir "per internet", perquè què li anava a dir jo: "Crec que el tio se l'està cascant"?????). També allò de la xocolata i de la primera nit a la sala comunitària.... Llavors l'Alfonso em diu, no recordo ben bé, quelcom semblant a que està fart d'això, que aquesta no era una pel•li cremada, però que...... i em desperto... :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

kins somnis tu....
Jo nomes un kop vaig somiar m una kosa de HP, xo no era sobre HP, no se si mexpliko, diguemne k un personatge de HP estava a la meva vida. el Dumbledore era l meu director del cole. i el meu profe d mates i jo teniem una bronka increible, i jo anava tope isterika al despatx del dumbledore, k si entrava x una porta kom d'arbre una kosa molt rara, i alla estava ell x ajudarme, xo menrecordo k vam parlar del d mates i nosek, i despres em vax despertar.
Pude algun atre cop he somiat m HP xo k menrecordi nop....

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

jo l'unic somni relacionat amb HP ha estat el malson de que no funcionava la pàgina :roll:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Wenu tornem al tema siusplau que sino ens desviem...

carxofa!

bfff, quin fart de llegir

Entrada Autor: carxofa! »

Doncs bé, jo també vaig escapar-me a veure la pel·licula i encara estic sota els efectes del "subidón".

Sobre la nova ubicació de la casa del Hagrid, jo em pregunto... no serà més aviat un problema de perspectiva. Vull dir que si ens hi fixem bé, la casa és al mateix lloc que sempre, però han buscat una perspectiva nova que la situa en una altre banda. M'estimo més aquesta explicació que el fet que la casa vagi canviant de lloc... Digueu-me ximple...

Em fascinen les pedres que situen a l´entrada de l´escola. Les haviem vist abans? Em donen un rotllo místic ocult que ajuda a reforçar la foscor que plana per sobre tota la pel·licula...

Ara, tinc dos dubtes. Crec que han estirat dos bits de llibres posteriors. El primer, quan al final de la pel·licula en Llopís fa la maleta per marxar, ho fa amb un encanteri que al cinquè llibre sorpren molt en Harry quan el fa la Tonks. Vull dir que s'han permés el luxe d'utilitzar un encanteri que en Harry no havia de veure fins dos llibres més endavant, encara que sigui un encanteri insignificant...
L'altre dubte, aquest més destacat, en Harry, una nit veu al mapa la rata del Ron amb el seu veritable nom, Ben Babaw, i tot i que va a investigar no veu ningú, evidentment pq no mira als seus peus per on corre l´scrabbers i finalment creu que el mapa comet un error. Això jo crec que s'ho han inventat, o millor, s´han inspirat en el quart llibre quan el Harry veu al mapa el nom de Mauch i es creu que es refereix al sr Barty Mauch, quan en realitat el mapa està revelant que l'Ull Foll Murri és en realitat el fill del Barty Mauch. Algú em pot confirmar aquests dubtes?
d:O)X

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo et puc confirmar la segona......
És veritat que això en teoria no passa..però crec que està força bé akt detall....així almenys, la gent k no ha llegit els llibres pot veure k passa alguna cosa rara amb el babbaw

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Les pelis no son mai perfectament fidels als llibres... pero tot i aixi crec que l'han millorada moltissim, aquest nou director ... com ho diria.. ho fa tot més realista i no tant infantil, i aquestes coses com lo del partit que han perdut o els creadors del mapa i tal... no hi ha temps per tot i per tant crec que es una peli per aquells que han llegit els llibres i que senzillament els hi fa gracia aixo de veure en imatges la historia, i que com es coneixen tots els llibres despres busquen tots els ERRORS i tal ,i no em direu que no disfruteu buscant-los eh??? I despres esta per aquella gent que van al cine a veure harry potter i a passar-ho bé una estona i que no els hi pots donar tanta informacio de cop perque ja no sabrien qui es qui .

I desde< el meu punt de vista es molt més fidel que les altres com a minim que la primera allo si que era un frau!! com podia anar al ron al bosc prohibit!!! Eh??? aixo ja no es canviar frases de persones i talp.. aixo es canviar l'argument!!! Em va decebre molt la primera de veritat
:(

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Escolta carxofa! I Calis si no m’equivoco aixo de que en harry veu el Ben en el mapa no es veritat en el llibre, és el Remus el qui veu el Ben!! El Snape atrapa el harry quan aquest ha atornat per el passadis secret despres de que hagi tirat boles de neu al Draco davant de Can Alfred i tal... i li diu que es buidi les butxaques(tot aixo en el seu despatx) i te uns caramels i tal... i el mapa, llovors el mapa l’insulta i tal i apareix el llopin que s’endu el mapa. val pues un altre dia (diria) quan teoricament el becbrau a de ser decapitat, el llopin veu com els tres amics es dirigeixen cap a la cabana del Hagrid pero quan surten veu que son quatre! El Ben és amb ells, troben la rata a la cabana!! I llavors es quan apareix el quisso i tot allo .... pero a la peli la gent no veu el perque de que el llopin i el severus van cap a calfred. Es el llopin el que s’adona que el ben es viu i el severus veu que el llopin no hi és en el seu despatx quan li porta la malaïda poció que no sa la pren i ho espatlla tot , i si no em falla la memoria l’Snape veu el mapa perque el llopin amb les preses sel ha deixat obert i agafa la capa d’invisibilitat.... :wink: buffffff és aixo.

i em sembla que no té res a aveure amb lo del Mauch, alla sencillament en el mapa diu Barty Mauch i el Harry es pensa que és el pare quan a la realitat és el fill pero tenen el mateix nom.
Vamos crec=)

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Perdoneu pels tres missatges seguits.. pero es que ningu a dit res i s'han enganxat!

Mmmm.. HpConan t'haig de confesar que no m'havia llegit el teu missatge sencer, ara ja ho fet =) A part de tot el que has dit en els errors ... si no m’equivoco a la peli surt que tant sols és el Harry el que escolta la conversa que tenen la McGonagall, el Fudge i Rosmerta (ai! és diu així?)..a les tres escombres,. pero en el llibre la conversa no té lloc a un lloc privat o a una habitació sino allà al mig del bar i el harry és amb l’hermione i el ron, ells també ho senten!!!A més hi ha més gent a la conversa..mmm ara no se qui dir-te.. el Hagrid per exemple.. ell explica que el va anar a buscar entre les ruïnes de la casa i que es va trobar el sirius i que li va deixar la moto...tal i que qual... jo no se si aixo ho considereu error o que ..pero jo si això no es saltar-se escenes.. aixo és canviar l’argumen! be no tant pero...i tens tota la rao amb que les coses importants que diuen els persontges queden camuflades per altres coses.. a vegades a part dels caretos i tal el volum baix a mitja conversa bueno no se com dir-ho.. canvia. I amb la premonició de la Trelawney, tela eh? tu mateix ho has dit... jo perque ja sabia de que anava pero em el sustillo de la mà... no em vaig enterar del que deia...
La banda sonora.. no se gaire que dir.. només que en les altres pelis la sentia i que en aquesta gairabé ni le notat... aixo vol dir que no fa gaire afecte ...
I el mapa de magatotis??? Voleu dir que li cap a la butxaca.. juas juas jejjejajaj si es enorme, i a més que jo sàpiga no es veien penjades sino puntets negres que es movien...pero suposo que l'han fet aixi per fer-lo mes merevellos o ves a seber que...

I l'altre gran dubte... se suposa que el harry no pot fer màgia a fora de l'escola... doncs que fa al llit amb la vereta fent llum??? per llegir??mmm algu mo pot explicar¿? :?

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Lady, no entenc el que vols dir-me, A MI.... Jo he dit que és un error que canviïn la ubicació d'on explica la McGonagall allò del Sírius???? Eing?????

Jo trobo que a la pel·li no hi ha cap error.

I allò del 'Lumos' Maxima' que diu el Harry quan està a cals Dursley... mira.. jo he arribat a una conclusió. Per fer deures es pot fer màgia. Pequè el harry no fa mmàgia per llegir, sinó que la fa perquè és un exercici del llibre. Al llibre posa 'Encanteris extrems' (ara no recordo ben bé), i un exercici posa: LVMVS MAXIMA . (tinc la pel·li pirata, hehe, i ara em puc fixar en els detalls tants cops com vulgui, hehe). A la "pedra" (llibre) la Petúnia explica al Harry que la Lily tan sols tornava "per les vacances, amb les butxaques plenes d'ous de granota, i es dedicava a convertir tasses de te en rates". Així doncs estarà permès fer màgia si són deures....

Adéu![/b]
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Ai HpConan! Al final no sé si creus que a la peli hi han errors o no... en el teu primer missatge diu "errors" i tu explicas el que te sembla que són errors per tu.. no? I ara em dius que tu no trobes errors a la peli? Com es menja això??
Jo només et volia dir aquelles coses amb que jo m'he fixat i que no he vist que surtissin a la teva critica i ja esta... com per exemple la conversa de la McGonagall sobre el Sirius... allo de la màgia...(que ja m'ho has acalarit :wink:)

Mira si tu he dit a tu es per que al principi t'has fixat en que la gent no escolta el que diu la McGonagall perque estan mes pendents del que fa el Fudge, bé bé es veritat peero en canvi crec que no has observat que en aquesta conversa falta gent i esta canviada de lloc. I no li donis més voltes!

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo crec k ens ekibokem parlant d'errors. No son errors, son kanvis, diferencies, millors o pitjors, xo kuan fan la peli, saben perfectament k ho estan canviant, fan el guio a partir dels llibres, x tant suposu k sels auran llegit... no sekibokan, ho adapten.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

confeso q no he llegit detalladament tot el que heu escrit, però més o menys tots dieu coses q jo havia pensat, però per mi alló de q la peli no te acció creec q es mentida, jo creec q més aviat es el contrari hi ha massa acció seguida.
Penso q una persona q no hagi llegit el llibre li serà dificil entendre a la primera tota la historia. Personalment m'ha semblat una pelicula molt ràpida, completa, però molt ràpida.
No podem comparar-la amb el llibre, i penso q aixó de veure al Ben Babaw ho han posat per poder entendre millor la trama. ( per cert la pronunciació de Ben Babaw en català és penosa, semblen subnormals quan ho diuen.)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

El que sobra molt MOLT MOLT és l'acció hermione... si la barqueta es tomba amb el pi cabaralla.... Anar de nena superxunga a totes les classes.... tirar pedres.... Aix Quin fàstic quant GIRL POWER!!! em sobra tant akt rollo Spice girl- Barbie!!!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Es ke en realiat la pelicula s'hauria de dir EMMA WATSON I EL PRES D'AZKABAN( que és Harry Potter)

Bloquejat