Sirius Black T*RN*R*!!

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Troil and Trouble

Entrada Autor: HpConan »

A veure, que el Sírius no tornarà!!! :(

És obvi. És el que he dit i el que han dit per allà a dalt.... Si es salvés el Síris, hauriem de salvar tothom?????

I el Sírius és mort, perquè sinó la Rowling no hauria plorat......... a no ser... a no ser que s'hagi inventat el que diu l'entrevista...... maybe, eh! Maybe!! :?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Esta bé. pero l Rowling tampok hos dirà: no, no sa mort, ja ho veureu ressucita. de moment està mort esklar i putser es molt important el tema i no ens pot ser sempre sincera.

No son sentimentalismes Calis, ni molt menys, simplement s'ha de matar el temps diskutin i donant voltes a l'asasumpte .
a mes jo no espero k el Sirius torni xo no aparto la idea de k volguem o no el marc es un misteri i ningú pot assegurar k hi ha darrera l vel.
Si o No?
A més k li costava matarlo amb un malefici, k havia de morir dakesta manera tant cutre i misteriosa?
nose nose

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

clar q no ens dirà q ressucita, però això d la cuina no tenia per què explicar-ho, vull dir q si fos mentida seria una mentida massa elaborada, no trobes? si el sirius fos viu, simplement s'estalviava la parrafada i ja està.
i lo dl vel, pues suposo q el harry (a no sé q sigui molt més tonto dl q ja sabem) preguntarà q coi és i tal... ja ho explicaran, q encara queden 2 llibres.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Si va en groc figura kes conya¿?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Wheee!!! Cordons!!! :D

Normalment no ajunto els adjectius cutre i misteriós... pk normalment una cosa cutre és simple, insulsa i sense gaire gràcia....En canvi una cosa misteriosa és una cosa intrincada, amb secrets i tal....xD

LA mort del Sírius és rídicula, més que la mort...els moments abans de morir - perquè mor eh....-tot allò de fer el galifardeu amb sa cosina i després caure amb una agilitat nosek i fent el pont i el triple salt mortal ( mai més ben dit) enrere....(cordons)
LA mort és més interessant això de passar pel mig de l'arc i morir-te, és graciós...

Bé, com l'altre dia em comentava el voldy, aquesta sala de la mort té pinta de ser una sala de proves: tot de gent amb bata blanca i amb llibretes; llavors tiren algú a través de l'arc, n'apunten el resultat, i en tiren un altre... xD

Aralforn

Entrada Autor: Aralforn »

Doncs bé, només vull dir que no m'heu convençut. A cap resposta de les que he llegit hi trobo proves o arguments raonables confirmant-me que Sírius ha mort. L'escena del llibre és massa fluixa i poc emotiva com a "mort" d'un personatge. Les poques proves que ho confirmen i el fet que cap personatge s'atreveixi a voler-ho confirmar em fan creure que no ha mort. I si ha mort, la Rowling ha estat molt barroera (o la traducció d'en Pàmies, sinó). Vaja, que el tema de l'arc de pedra aquell és una ximpleria total, perquè per matar un personatge qualsevol altra opció hauria estat millor (fins i tot només per "fer veure" que el matava). Va ser molt decepcionant, i m'estranya que hi hagi tanta gent dient que creu que està mort. Però en què us baseu? No ho entenc, jo no crec que quedi clar, per la qual cosa penso que deu ser perquè es prepara algun retorn.

Es clar que no es tracta de salvar o no en Sírius (a mi me la porta fluixa, el trobo un xulo acabat i un mal exemple per en Harry, :-P), sinó del fet que no queda clar que sigui mort. Ens ho hem de creure pel que diuen els personatges, però a la narració EN CAP MOMENT DIU "Veiem en Sírius mort" ni res similar. O la Rowling es va emotivar tant que no ho va fer bé o simplement prepara algun misteri rar amb retorn d'en Sírius (no pas "ressurrecció", sinó simplement retorn perquè podria no estar mort).

Subscric les paraules de Noxy: "A més k li costava matarlo amb un malefici, k havia de morir dakesta manera tant cutre i misteriosa?" D'aquí tots els meus dubtes! I per això no entenc com molts afirmeu que ha mort. A mi no em queda clar, amb el text (que podria estar mort, val, però és una mort molt ximple).

En fi res, doncs, tal i com dieu, res més a dir: ja es veurà què passarà. Ara per ara "és mort". Po fale. Amb una mort molt ridícula, po zí. Que podria tornar, es clar. I ser viu? I tant, ningú té proves concloents que demostrin el contrari (en base al que diu la novel·la, eh? Fora d'aquesta, que la Rowling o qui vulgui diguin el que vulguin!).

Doncs apa. A esperar la propera novel·la. L'any que ve, diuen, no? Això es tradueix amb... d'aquí a tres anys?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Hahahahah!!!

Per mi...si els dumbledore i el remus ho diuen, és mort.... Si la luna ho diu, és mort....si el Nick ho diu, és mort... i ja està...

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

no sé com ho diu en català però en anglès és així:

'— it's too late, Harry.'
'We can still reach him —' Harry struggled hard and viciously, but Lupin would not let go ...
'There's nothing you can do, Harry .... nothing ... he's gone.'
'He hasn't gone!' Harry yelled.
He did not believe it; he would not believe it; still he fought Lupin with every bit of strength he had. Lupin did not understant; people hid behind that curtain; Harry had heard them whispering the first time he had entered the room. Sirius was hiding, simply lurking out of sight —
'SIRIUS!' he bellowed. 'SIRIUS!'
'He can't come back, Harry,' said Lupin, his voice breaking as he struggled to contain Harry. 'He can't come back, because he's d—'
'HE - IS - NOT - DEAD! roared Harry. 'SIRIUS!''


qui vulgui pensar que el Sirius tornarà a la vida, hi té tot el dret, però quan s'acabi el setè llibre i no hagi ressucitat o reaparegut viu, no us decepcioneu. és el que té la mort.

la gent supermegafan del sirius q s'entesta en escudar-se en el fet q no sabem d q va això dl vel... no sé, crec q tenen la mateixa actitud dl harry q no s'ho creu simplement pq no s'ho vol creure.

és cert q molts cops diuen q se n'ha anat, potser se n'ha anat a una dimensió d'on no es pot tornar o vés a saber... però encara q no hi hagi cadàver, és mort i punt.

i per què li haurien d fer tan mal al harry dient-li q és mort si sabessin q no ho és? al llopin tb li dol la mort dl sirius. i el dumbledore se'n culpa en part. i q nosaltres no sapiguem q és el vel o la sala aquella, no vol dir q ells no ho sàpiguen, simplement encara no ens ho han dit.

i dieu q què li costava fer una mort més espectacular o no sé què... bueno la rowling diu q tenia un motiu per matar el sirius, i potser tb té un motiu la manera d morir.

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

La prova que jo poso és que el mirall que té en Harry sempre permet posar-se en contacte amb en Sírius, però al fiinal del llibre hi mira a dins, hi vol parlar però no pot, no surt res, no funciona i per tan en Sírius és mort, ja que no em direu que era defectuòs no?

MIres a sota i diu "made in korea"? no, NO, EN SÍRIUS ÉS MORT. :!: :!: :!: :!:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

però a j diu que no el devia portar a sobrte quan va passar pel arc

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

i a part de lo que ha dit en jomast podira ser k els vius nomes se poguessin comunicar amb els vius i els morts amb els morts.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Als morts no els fan falta ni mobils ni mirallets....tenen tota l'eternitat x parlar i si han d'anar a casa d'un altre mort i poden anar a peu...pk no es cansaran...estan morts!! xDDD

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

A veure gent, classe de psicologia:
El primer pas és acceptar-ho:
El Sirius ES MORT!!
Repetiu amb mi:
NO TORNARÀ!!!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Siri: Hola, em dic...ermmm...em dic S-s-s-s-sírius , i m'he mort :oops:

LA resta d'habitants del món dels morts: Benvingut sírius!!!!! :D

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

PSICÒLOGA: Doncs bé, Sirius, explica'ns com vas morir.
SIRIUS: b doncs... :oops:
PSICÒLOGA: Sense por home, o hauria de dir mort? jejeje
SIRIUS: Dons vaig morir d'una manera una mica gilipolles, estava lluitant amb una tal Bellatrix, (Bel·làtrix segons el nostre amic Pàmies) i vaig caure derrere una cortina d'un arc i... vaig morir.

Bloquejat