Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

jo me llegit el mecanoscrit i per nadal em van passar eragon. pero ara m'haig de llegir las 1001 noches per la primera setmana, (i encara no he començat jeje)

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ei, akesta d'Eragon és de la q faran la peli, oi??
Imatge

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

ha si??? no en tenia ni idea... ja m'afanyare a llegir-lo abans que surti

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Al meu asquerós llibre de castellà surtia un fragment de la "història de un náufrago" de Gabriel García Marquez. No puc opinar perquè no me l'he llegit sencer però ho vaig trobar força aburrit. Però potser era per la persimònia amb que ho llegia el professor :roll:
Parlant de Gabriel García Marquez, l'any passat vaig pensar que podria llegir "Cien años de soledad", però com que no en sabia res vaig deixar estar la idea. Algú se l'ha llegit??

D'obligatoris a castellà m'he de llegir un que es diu "corazón de roble", crec que és d'Emili Teixidor i se situa en temps de Guerra. Fa bona pinta :ballar:.
La veritat és q el profe de castellà elegeix molt més bé els llibres q la de català, sempre tant infantils... Aquest any ens va fer llegir un llibre que es deia "el Faedor de mentides". Es tractava d'un pare i un fill vagabund, el pare es quedava en coma i el nen començava a descobrir coses. Una mica aburrit.

Sempre sóc la primera d'acabar els llibres de la classe xD
Em puc passar pel capítol 7è mentre alguns es passen pel 2n.

Ciao!
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Per cert, aquest llibre que es diu Eragon és molt famos no??
Haure de buscar info perquè si tothom se'l llegeix... les modes fan un paper molt important en les nostres vides :roll: T___T

Puf, que malament em trobo T_______T el costipat
:cry:
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Jo no me l'he llegit Eragon, xo un amik meu se la llegit moltisimes vegades!! Diu k esta molt bé i em van dir k segurament farien una peli ( bé, això no se si es veritat). Es veu k tb s'ha fet una segona part de la novel·la ( em sembla eh!) k tb té un nom estrany.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

En realitat tens raó...Els llibres q més es llegeixen és xq estan de moda, ja q si no, ni els arrivaríem a conéixer, a no ser q donessim mil voltes x llibreries però graaans tipus Fnac, ja q si no, hem de llegir els de moda!! :roll:

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Som esclaus de la moda 8) 8)

The Kamikaze kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

[quote="kk_xû_black"]Som esclaus de la moda 8) 8)

The Kamikaze kaito[/quote]

saps japones?!?!?! 8O 8O

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Jo tmb en se.

Jo ara ja tink Eragon 2 i mel estik llegint a mi m'agrada ni de tros com Harry Potter xo sta b ^^. Jo vaig sentir el forum k en parlaveu dspres a la tele i vaig dir aviam k tal.... i si k en faran la pelicula.

Jo amb les 1001 nits no vaig poder son (x lo menys els meus) 3 toxus molt grans i smp es = no m' agraden tantes historietes curts. El manuscrit del segon origen sta b xo no es res del alttre mon suposo k es tant conegut x ser una de les primeres noveles de ciencia ficio... I el relato de un naufrago no em va agradar massa. Dels k he llegit el insti el millor el temps del oblit, No demanis llobaro fora de temporada i algun altre.
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

el meu de las 1001 noches es una edicio adaptada d'unes 200 pagines i de catala vam llegir la pell freda que no em va agradar...

Avatar de l’usuari
Dalila
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dv. oct. 21, 2005 2:29 pm
Ubicació: Tenerife

Entrada Autor: Dalila »

[quote="kk_xû_black"]Al meu asquerós llibre de castellà surtia un fragment de la "història de un náufrago" de Gabriel García Marquez. No puc opinar perquè no me l'he llegit sencer però ho vaig trobar força aburrit. Però potser era per la persimònia amb que ho llegia el professor :roll:
Parlant de Gabriel García Marquez, l'any passat vaig pensar que podria llegir "Cien años de soledad", però com que no en sabia res vaig deixar estar la idea. Algú se l'ha llegit??

Jo de García Márquez vam llegir a la escola 12 cuentos peregrinos. Creia que seria facil llegirme uns contes curts perque he llegit llibres molt llargs i tal, pero vax trigar setmanes. Que cosa tan pesada!!!!! Tb ens va posar d'obligatori altre llibre del mateix autor hi men vax aburrir molt. potser es el seu estil, que em recorda mes a un article de periodic que ha una novela.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Esq Dalila, hi ha molta gent que li encanta Gabriel García Marquez. A mi no em fa gaire el pes xD després de veure la teva opinió descarto la idea de llegir cien años de soledad >_>

Sisi, ja magradaria a mi saber japo xD
Kamikaze Kaito ve d'un manga i anime, ho he explicat a aquell post dels noms ^^, i també he posat que volia dir. Si vols veure catalans q saben japonès, et quedaries flipant, com jo. La única frase que sé dir és Jo em dic.... i tal xD
Watashi no namae wa Carme desu >_____>

Algu així xD
Watashi em sembla q vol dir jo. Em sembla que dient el teu nom+desu ja n'hi ha prou per això :?

Ciao!
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Hola nois jo estic llegint per tercer cop Els Pilars de la Terra ( nomes :wink: son 1400 pagines ) es fantastic el recomano a qui no se l'hagi llegit :reading:

Avatar de l’usuari
Hammock
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dg. gen. 01, 2006 12:06 pm
Ubicació: a dos metres sota terra

Entrada Autor: Hammock »

jo també me'l vaig llegir (els pilars de la terra) i és molt bo. i vaig sentir que estaven fent la seqüela...

P.D.: no sé GGMárquez, però el seu fill, Rodrigo García, és molt bo, ja que dirigeix la millor sèrie de la història:
Hammock l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 07, 2006 4:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
:tombstone: SIX FEET UNDER
no tinc ni idea de què és la c!!!!

Respon