Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Doncs això, que expliqueu moments curiosos o divertits de la vostra vida, com un de meu que a part de divertit va ser una mica traumàtic(XDDD):

"Corrien els anys 1999 quan m'en vaig anar a Santander a celebrar la boda dels meus tiets, i a mi m'havien escollit per dur els anells i ser la dama d'honor. Era petita, mona, i vestida de blanc amb tot de llaçets roses pel cap(aquesta és la part + traumàtica :cry: XDD). Però durant la boda vaig conèixer un nen de la meva edat,i em va assaltar la meva debilitat, que quequqejo quan tinc un noi al davant. A part de la vergonya que vaig passar al parlar amb ell i que vaig caure de camí als nòvios, i que els anells es van quedar atrapats a sota dels bancs de l'esglèsia, quan va acabar la boda vam anar a la granja que tenen els pares de la dona del meu tiet, i llavors vem anar el nen i jo a veure com el pare de la nòvia munya les vaques. Com que acostumava a posar-me nerviosa devant dels nois, vaig intentar escalar una muntanya de "terra" per fer alguna cosa.......però resulta que el vestidet blanc va quedar cobert d'una substància un pèl pringosa, que feia una olor que no coincidia molt amb l'olor característica de la terra...... tot allò ERA UNA MUNTANYA DE MERDA DE VACA RECENT FETA!!!!!Us juro que quan vaig veure la meva cameta que s'enfonsava en tota aquella caca de vaca em vaig quedar blanca, i el cabró del nen no parava de riure's, i la meva avia em va ficar la cama en una galleda d'aigua calenta, que em va ajudar a marejarme amb la pudor i em vaig acabar desmaiant de la vergonya i de la pudor que emanava tota jo."

Pd:Aquesta història és totalment verídica!!!XDDD
PDD: Quan hi penso encara sento la vergonya d'aquell dia tan horrorós....XDD

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Riure no t'emprenyis eh, po sk ma fet mol riure!!! Riure io no podria pas viure amb aixo a la memoria, jeje...
ara no recordo res que m'hagi passat, hi pensare i dema ja ho penjare

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dioooooooooosssss.

Presenta-ho a la tele, que encara tindrà èxit. :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

jajaja suposo que sí, però no m'emprenyo perq us rigueu, ja q jo a part de vergonya, cada cop q hi penso em donen atacs de riure... :lol: :lol: :shithappens:

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

A mi em passa aixó i no se q faig :|
Be , a mi em va passar una cosa un poc extranya , resulta q en el menjador de ma casa hi han 2 ordinadors , el bo , i un altre un poc defectuos. El meu germa gran estaba en el bo i jo en el roin , i estaba controlan l'hora xq m'en anava en els meus amics , i tota l'estona em possaba 15:57 i jo , es impossible, total , q ho pregunte al meu germa iu em diu , son les quatre i mitja i mire el rellotge de l'ordinador (q es el q estaba mirant i anava mal ) i posaba 16:36 8O habia canviat de repent :eh:
En vaig anduir un ensurt :alien:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: que fort!
:jawdrop: com diu el FLippy no podria viure amb això a la memòria...
t'akumpanyu amb el sentiment! :pray: xD :riure: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

XDD gràcies per acompanyar-me en el sentiment, aquesfre m'ha causat un treuma de per vida...XD

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

jo a la segona vacuna de l'hepatitis em vaig desmaiar i el jardiner k corria x alla em va agafar!! portava fadilla i vai arribar a la classe mig blanca, mig verda i mig groga i em van posar estiradaam els peus enlaire. donc totom va començar a fer conya de les meves calces (blaves) i a dirme o Simpson o extraterrestre!!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

XDDDD quina vergonya que devies passar Làlia....

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

bastanta vergonya...i tant!!crec k mai he passat tanta vergonya...

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Ostic Làlia !!! Jo no ho haguera soportat ... m´ hauria suicidat allà mateix... :? :mrgreen:

Jo me desmaiat un mun de cops... el primer quan feia P5 ( al caure em vaig trencar el braç ) , a 1r de Primaria i vaig tornar quan sortia de la dutxa ( vaig caure de cara , i em vaig fer un tall a la barbeta , encara tinc la cicatriu.. ) , a 3r quan vaig acompanyar a la meva padrina a l´ hospital ( s´havia tallat una vena ) quan vaig veure tota aquella sang mi vaig quedar , i la última va ser a 5è de Primaria : vam anar d´ excursió per les Garrigues per veure molins d´ oli . Jo havia estat malalta durant tota la setmana pero i vaig anar. Al primer molí que vam entrar ens van comensar a explicar noseque de l´oli i jo o vaig comensar a veure tot negre... quan em vaig despertar estava al terra i m´ havia donat un cop de cap amb una pedra que tenia al darrera... , i llabors em van portar al metge , però avans d´ arribar a la porta de sortida em vaig desmaiar dos cops més . :? La vergonya que vaig passar quan vaig tindre de tornar al cole... buff... tots enfotensen de mi ... :cry: :wink:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

:o Mare meva , ara la q em desmaiare sere jo :|
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

Doncs jo quan tenia uns 2 anys la meva mare estava fregant l'escala i se li va tancar la porta amb mi i les claus dins, va haber d'anar a casa els meus avis a buscar una copia de la clau i quan va tornar es veu q va veure que jo havia obert la nevera i havia agafat un petit suís ( no se com s'escriu). Jo no m'enrecordo per aixo. :mrgreen:
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

xD :mrgreen: :mrgreen:
PETIT SUISSE ADICTE! xD

Doncs jo fa temps vaig veure un video de mi de petita i estava estirada on es canvien els panyals... aixo q de repent cumenço a mirar els dibuixets que hi havien i em vaig posar els ulls mirant al mig enteneu?
>.< aixi pero amb la mirada... i cada cop k avaixava el cap cap allà posava akesta mirada... i jo partinme davant de la tele xDDDDD :mrgreen: :oops:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

wnu no s 1 kosa k m vagi paxa a mi...po la vax viure i jo es k m petava pobre nen...començaré. Ara faig 3er d'ESo i encara quan m'enrecordo mentren atacs de riure de 5 minuts. Feiem P5 i la nostra classe erem molt bons nens tots...si...tant, que va marxar el profe un moment se'ns va acudir la idea de dir-li a un nen dels més entremaliats: ei! fikat akesta bossa de plàstic al cap i lligatela! i fes el tonto! i el tio pos kla...erem uns inocents...jo akest el cunec des dels 2 anys i encara u es...xd ell se la va lligar. La cosa és k la bossa es va començar a inflar i a inflar (ups! màgia!pk deu ser..? xd) i tots allà: Moreno! Moreno! (el cognom del noi) picant de mans! al final k el tiu deia k sofegava de debò i no se la podia deslligar, ja vam veure k no era conya (realment vam madurar en akell instant de pànic del noi..xD) vam na a buscar el profe k era grassonet i amb bigoti...es deia Miles. Total k kuan ho va veure va dir: tranki noi, k tu trec! amb tota la persimonia del mon...a la k va veure k no es deslligava agafa i exten els braços i de cop fa: pam! peta la bossa al cap del nen, k va kedar traumatitzat mentre tots reiem d'ell...relament ara em fa pena...si?¿ xD nono k som amiks e tots, xo es dakelles koses k et fan riure enkara k siguin perilloses...i enkara ara kuan ens ajuntem (ja no tots seguim al kole hem marxat a instis diferents xo nem sempre a la festa del cole...hi stem mol lligats x coses km akesta...xd) ens pixem de riure i el nen tb, una mika avergonyit, xo tb es pixa...
nu se km em puk enrecorda duna kosa k ha paxat fa tan de temps po...es k t la seva gràcia! xD ara mateix mentre escric em peto sola...kins records... :cry:
és dakelles coses k no ublidare en ma vida...els amics en bons i dolents moments...sempre units i rient! jeje :heart: me'ls estimu mol a tots! :oops: hem paxat moltes coses km akesta junts! ja us en explikare alguna altra 1 altre dia k mireu kin rottlo he fotut!


P.D: Si, *ginny_potter*, (albeta) era el Moreno el Moreno k kuneixes! xDD vas arribar tard al cole, ens liavem kda juerga...
SEMPRE ACLEE!

Respon