En Dumbledore està realment mort?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Oriol_13
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 09, 2005 4:50 pm

Entrada Autor: Oriol_13 »

Jo crec que les dues teories només les hem pensat (perquè tot n'hem intentat pensar alguna) ja que no podem "suportar" que en Dumbledore s'hagi mort.
Les teories les hem fet perquè no volem veure en Dumbledore mort i per això busquem en cada raconet dels llibres algun indici que ens pugui induir a maquinar una bona teoria que recolzi el nostre pensament de la NOMORT del Dumby. (avui estic molt filosòfic...XD)
Doncs com deia, un exemple d'això que dic és el cas de la gent hipocondríaca. Si tu penses que t'encostiparàs, t'acaves encostipant ja que només penses en això. I crec que això de les tories és el mateix cas. No volem en Dumby mort per tant busquem qualsevol cosa per fer-nos pensar que no està mort.

Jo en definitiva crec que en Dumbledore està mort, no crec que la Rowling el mati i el resuciti pel fet d'enfortir la fidelitat de l'Snape.

Ara bé, jo com la majoria de vosaltres (suposo XD) crec o més aviat vull creure que en Duby es viu i aquesta teoria m'ha fet pensar massa, (ara que ve nadal ja m'he comensat a rellegir el llibre i aviam si trobo algun altre indici). Ara bé, no crec que l'Snape sigui bo, ejejje, crec que l'Snape ha tornat amb l'Innominable i en Sirius (aquet segur que torna ja que el fet que parlin tant de la sala aquella del ministeri i tota la pesca és un indici que en Sirus no està mort o si més no, tornarà a l'acció.

Bé doncs deixo aquí els meus raonaments, i continuo creient que en Dumby es mort, i l'Snape dolent i en Sirus tornarà (mort o viu, però tornarà)! Penseu... no pot ser tan dificil en el mon de la màgia fer reviure o semi-reviure algu per alguna cosa!

Apa doncs, ja teniu aqui el torracollons de l'oriol que no vol en Dumby viu (si que el vull viu eh! peroò no em convenç la teoria tot i que és molt bona!)

AREW!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Estic d'acord en que el Dumbledore no tornarà.
Penso, però, que l'Snape tindrà un paper important i ajudarà al Harry.
És improbable que ningú torni a la vida. Ha parlat massa de que no hi ha cap encanteri capaç de reviure un mort.
Sento molt la mort del Sirius i el Dumbledore, però ho hem d'assumir. No tornaran

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Solysg he trobat un punt feble de la teva teoria, en el quart llibre es diu que el Mauch fill no va matar en Murri perque el necessitava viu per fer la pocio de la mutacio. Segons la teva teoria el Dumbledore aparentant l'Snape mata en aquest i la pocio continua fent efecte. Crec que aixo es un error.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

El necessitava viu pels cabells i per fer-li preguntes, no? Això és el que vaig entendre jo, vaja...
Tu vols dir que es necessita que la persona estigui viva per fer-se una mutació d'aquesta, no?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo penso com la Roser, que el mantenia viu per obtenir-ne el cabell i pel tema de les preguntes, havia d'anar recollint la informació per no semblar sospitós. No crec que la persona hagi d'estar viva, l'únic que necessites posar a la poció és una mica de cabell i ja està :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure fem servir la logica amb 8 mesos va tenir twmps suficient per saber el que necessitava i es pot deduir que ja en sabia bastant perque be va enganyar en Dumbledore des del primer moment. Es per aixo que dedueixo que el subjecte amb el que et vols transformar ha d'estar i viu i sospito que si l'autentic mort la copia es transforma amb el que es en realitat.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Això no ens ho han deixat clar, però pot ser el que dius. Suposo que si està mort... doncs tu no t'hi pots transformar.. (recordeu que no es poden transformar en altres éssers vius que no siguin humans... un mort ja no està ni viu (logicament xD) i pot ser que no es pugui fer).
Pots tenir tota la raó del món. Però suposo que també... si (per qualsevol cosa) té algun dubte, li pot obtenir la informació que necessita.
I ara se m'acaba d'acudir una cosa. Ja sé que tenim molts cabells... però com que cada hora s'havia de beure la poció de la mutació... es fan servir molts cabells... i si té viu a en Murri, li van creixent més cabells i no se li acaben mai.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Tant si es pot fer la poció per agafar l'aspecte d'un viu com el d'un mort, es necessiten cabells de la persona i si està mort, per molts cabells que li hagi agafat, no en tindrà per sempre.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tens rao vespral, suposo que el que fara es actuar des de la sombrea sense que ningu sapiga qui es el que esta planejant el que sigui.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Finalpotter ha escrit:Tens rao vespral, suposo que el que fara es actuar des de la sombrea sense que ningu sapiga qui es el que esta planejant el que sigui.
Ara m'he perdut... :? NO entenc què té a veure això amb el que ha dit en vespral... :oops:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Roser ha escrit:
Finalpotter ha escrit:Tens rao vespral, suposo que el que fara es actuar des de la sombrea sense que ningu sapiga qui es el que esta planejant el que sigui.
Ara m'he perdut... :? NO entenc què té a veure això amb el que ha dit en vespral... :oops:
Molt senzill (o almenysen el meu cap) si actua des de la sombra ningu el veura i es pot fer passar per qui vulgui. Es clar que te un puntet feble que els malvats s'adonarien de seguida que falta un misteri del princep i ja l'haurem fotut.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

la teoria es mol bona pro, no se, weno ara per ara podem esperar de tot per part de la rowling. weno, espero k sigui veritat!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Òstia, sento posar-me en contra de tothom, però la teoria no s'aguanta per enlloc... Mira que hi ha teories interessants a fer, deixem estar el Dumbledore, que és segur que està mort... Ja va passar el mateix amb el James (que si havia canviat el cos amb el Remus, etc.) i em sembla que amb el sirius...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

el punt feble q li he trobat, esq si mor :tombstone: en Snape *dumbly* kuan està mort se li akava l'efecte de la poció no? i a demes dura amb el cos del Dumbli fins al matí segûent...

jo vull k el dumbledore estigui viu :ballar: :wall: , però això de les teories està molt b per a gent q te esperança....................

pero la teoria està molt currada! :peace: :clap: :clap:

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

A veure sobre l'efecte dela pocio que s'acaba ho poden fer d'altres formes tipus intercanvi de cos. i aixi en Dumbeldore pot fer de les seves . El gran lord obscur Dumbeldore que voleu que façi en Dumbedore em va caure massa malament al 5

. i si per exemple pregunteu com sap en Dumbeldore lo del princep mestis... basicament legilimencia

Si cercfeu altres punts en contra aviseu que la setmana que ve tindre rspostes
Imatge

Bloquejat