I què és això que dius de que l'Emma està liada amb en Dan??

jajajjaallewellyn ha escrit:jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocres
doncs jo no ho veig tan clar...aquesta fixació ntre les parelles harry-hermione o en aquest cas ron-hermione...no són més que pures imaginacions dels propis fans i dels productors de les pel·lículesmoony ha escrit:jajajjaallewellyn ha escrit:jo crec que l'hermione del llibre acabarà amb algú que la valori tal com és, tingui les dents llargues o no...la seva passió pels llibres...el coneixement...acabarà amb algú que ELLA es mereixi...i no serà ni el Harry ni el Ron...
per contra, la hermione de la pel·lícula acabarà soltera, perquè ningú vol una noia vestida de rosa i que es preocupi per com li queden els cabells per darrera (algun dels nois aquí presents la voldria una noia així?) bah...
i pel que fa a l'actriu...es convertirà amb una actriu famosa i es passarà la vida casant-se i divorciant-se...que és el que fan els actors mediocresde polèmic res! Tens tota la rao!
![]()
Pero el q si q no stic dacrod es amb q lhermione no acabara am el Ron, pero si está mes cla q laigua!