Critiques i opinions de la peli

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

A mi em va encantar la 4 peli!!

La presentació de les escoles sembla un espectacle de la fura dels baus! Drumstrang breakdance. Només faltava en karakarof que s'hi afegís.

Flich powerr.

:ballar: mistery sistes.

harry: pero els somnis no vol dir que sigui veritat?
sírius: sii... :roll: :roll: :roll: k kbro XDD

L'snape té la possió de fer bombolles :clap:
segur que es per anar al bany dels monitors-> gemma gemmec:"oh tu has anat molt ràpid l'altre dia aquell noi tant bonic va trigar tant que no quedavan quasi bombolles
hihi"

:riure: :riure:

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

I ara és quan em pregunto: Què hi feia tan de temps en Cedric al abny, si en teoria és més intel·ligent ( i conseqüentment hauria d'haver trobat la solució a l'enigma molt més ràpid? )?¿
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

A mi m'agrada més la tercera, suposo perquè l'amputació ha estat menys traumàtica perrquè també el llibre era + curt.
però vaja, la tornaré a veure i així em faré un millor judici.
Martinot l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 08, 2005 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

illuminati ha escrit:I ara és quan em pregunto: Què hi feia tan de temps en Cedric al abny, si en teoria és més intel·ligent ( i conseqüentment hauria d'haver trobat la solució a l'enigma molt més ràpid? )?¿
Com era el que va dir en Cedric que era un bon lloc per anar acompanyat o algo aixi. Per tant ja sabem que VAN fer alla i amb public.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, el Rex està molt bé. ^^ Tot i que no venien crispetes ni beguda. :| :roll:


Jo crec que han fet molt bé de treure els bèsties del laberint. Així hi ah més varietat. Com diu el Dumbledore, en el laberint no trobaran bèsties ni feres, sinó que allà dins la gent s'hi perd. Però en un sentit més profund: Es perden a ells mateixos, ja no són ells.
És genial com han aconseguit l'ambientació del laberint.

Quan es comencen a tancar les herbes que el so de l'orquestra va disminuint a poc a poc... I tot gris... Uiiiiiiiish... Cor engongit. xD
Genial.



Simplement, genial. :ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Si, és veritat, molt millor akesta sensació que donen del Laberint, un lloc molt més profund que t'atrapa i et toca el pensament i no un lloc amb unes quantes feres....
Però tenia intriga x saber com posaven a l'esfinx... :roll: Clar que ni punt de comparació a com el laberint s'engoleix la Fleur e intenta engolir-se en Cedric... 8O

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

no se si ja ho han comentat o no, però a mi el que més em va fotre de la pel·lícula va ser que no mostren el partit del mundial.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

>.<

Entrada Autor: shiro_17th »

uO!! en ixò hi stic totlamen d'acord.. falten escenes d quidditch a fondo... mandra kels feia xD
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo trobo k se nan sortit prou b, la peli es xula, tot i k era mol dificil d fe. es una me k es saltin tans trossos, i no vull ni imaginarme la 5, lauran de partir en dos. pro si aixo vol dir mes fidalitat al llibre, i estic dacord!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

a mi la pel.lícula no m'ha agradat massa.Si,hi ha molta acció,i efectes especials i esteticament es una passada.Però l'argument i el guió son patètics.I no parlem del nivell interpretatiu,en Daniel Radcliffe ,inexpresiu,en Rupert Grint ,massa "pallaso" ,la Watson ,correcteta,i el nous, Xo Xang ,Viktor Krum i Cedric Diggory més bé sense comentaris.
En resum,que per mi una bona pel.lícula es mesura pel treball dels actors, i no per l'acció i quatre moments d'humor qiue hi han.
Puntuació de part meva ,un 5.
Com no millorin el nivell ,la cinquena pel.lícula anirá a veure-la Rita

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Absolutament d'acord amb el baix nivell interpretatiu dels actors joves. Potser el problema és que tenen al costat besties del nivell de l'actriu de la McGonagall o de l'Snape, però ells tenen un nivell inferior al Cor de la Ciutat, telesèrie que no destaca precisament per la qualitat d'interpretació. Potser es pensen que sent joves i guapos n'hi ha prou... i a la creació original de la Rowling (si, ja ho sé, HP Conan, és una creació que ha de jutjar-se independentment del llibre) ni tant sols queda clar que els nens siguin guapos... En temps de la dictadura consumista-esteticista, els actors millor que siguin guapos (ja je, en Rupert), que bons intèrprets..... :wall:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

això de la interpretació... el harry sinó fos per les musiquetes... i per els decorats sempre posa la mateixa cara...

I la Rita és impressionant! quins moviments de celles eh? A més també el doblador és molt important... i ella està molt ben doblada... eh?
a mi el dumbledore no m'acaba de fer el pes com actor...

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

El tema Dumbledore és molt complicat, perquè l'actor de la primera pel.li era ni més ni menys que en Richard Harris, i Pedra Filosofal va ser la seva darrera pel.lícula abans de morir. La penúltima va ser Gladiator (feia d'emperador vell, assassinat pel seu fill), de la que en va rebre un oscar!!!
Era un monstre de la interepretació, un dels darrers grans de Hollliwood, i es clar, x subnstituir-lo, no n'hi ha prou amb una barba i una caballera llarga i blanca. I aquesta cueta al mig d la barba? Per favor! Si el Dumbledore de cel·luloide va morir després de la primera pel.lícula! :boohoo:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Martinot ha escrit:El tema Dumbledore és molt complicat, perquè l'actor de la primera pel.li era ni més ni menys que en Richard Harris, i Pedra Filosofal va ser la seva darrera pel.lícula abans de morir. La penúltima va ser Gladiator (feia d'emperador vell, assassinat pel seu fill), de la que en va rebre un oscar!!!
Era un monstre de la interepretació, un dels darrers grans de Hollliwood, i es clar, x subnstituir-lo, no n'hi ha prou amb una barba i una caballera llarga i blanca. I aquesta cueta al mig d la barba? Per favor! Si el Dumbledore de cel·luloide va morir després de la primera pel.lícula! :boohoo:
el Richard Harris no va fer la primera i la segona? crec que si eh...que van canviar l'actor a la tercera. Si, si posaria la mà al foc, tot i que potser em cremo :oops: ara mateix no sé.... xd però diria que si. I el dumbledore de la 3ª i la 4ª....sense comentaris. :?
SEMPRE ACLEE!

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Getta91 ha escrit:
Martinot ha escrit:El tema Dumbledore és molt complicat, perquè l'actor de la primera pel.li era ni més ni menys que en Richard Harris, i Pedra Filosofal va ser la seva darrera pel.lícula abans de morir. La penúltima va ser Gladiator (feia d'emperador vell, assassinat pel seu fill), de la que en va rebre un oscar!!!
Era un monstre de la interepretació, un dels darrers grans de Hollliwood, i es clar, x subnstituir-lo, no n'hi ha prou amb una barba i una caballera llarga i blanca. I aquesta cueta al mig d la barba? Per favor! Si el Dumbledore de cel·luloide va morir després de la primera pel.lícula! :boohoo:
el Richard Harris no va fer la primera i la segona? crec que si eh...que van canviar l'actor a la tercera. Si, si posaria la mà al foc, tot i que potser em cremo :oops: ara mateix no sé.... xd però diria que si. I el dumbledore de la 3ª i la 4ª....sense comentaris. :?
Posaries la mà al foc i no et cremaries :lol: :lol: La segona també la va fer en Richard Harris, però va morir abans que l'estrenéssin, així que se la van dedicar :cry:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Bloquejat