Quantes pel.lícules en faries del cinquè llibre?

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Voldries que del cincquè llibre en fessin dues pel.lícules o nomès una que se saltès moltes de les escenes?

Una sola pel.lícula.
18
45%
Dues pel.lícules.
19
48%
Cap de les dues anteriors (afegir un comentari a sota).
3
8%
 
Vots totals: 40

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Només una peli....
Després de tot, el llibre és més gruixut q el cuart, però més o menys la història no és molt més llarga, hi han coses que es podrien treure...Vull dir, que jo no treuria, però que si s'han de treure, doncs no passaria res... :roll:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo crec que és millor una sola pel·lícula... ara, que sigui bastant llarga perquè el llibre és super llarg i amb 2 hores no hi haurà prou temps ni de bon troç... No crec necessari que es parteixi en 2 pelis... perquè si cada curs és una peli, doncs és així i punt.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Mentre suprimeixin escenes amb la delicadesa que han mostrat a la quarta ja m'està bé que facin una sola pel·li

Torno a dir que la quarta és a un altre nivell respecte les anteriors...

Mit :boohoo:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

no al canvi de director :happycry:
newell 4ever :ballar:

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Faran una sola peli com la 4rta xk sino no tindria exit xo a mi no hem faria res veure dues pelis k entre totes dues dures 5 hores !! XD HP x estona k b!!! O k fessin una versio super extensa xls fans m' encantaria tirarme 5 hores mirant HP. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

SEGUR que faran una sola pel·lícula: veient l'èxit que està tenint la 4a conversió, i la seva (respectable) fidelitat, crec que veuen possible fer-ne una de sola. I jo ho prefereixo així. Prou llarga ja és la sèrie (7 llibres mínim), com perquè, a sobre, facin 2 films per cada un! Buff...

I una cosa sobre el 5è llibre. Potser dec ser l'únic que ho pensa, i creureu que m'he tornat boig, però no penseu que el 5è és el llibre que té més palla? M'explico, en realitat, de passar no passa res 8O És a dir, sí que passen moltes coses, però totes bastant intranscendents (Però amb això no vull dir que no siguin interessants, eh).

No hi ha una trama gaire definida: tot són situacions, que si Xo per aquí, que si la Inquisidora per allà,... D'acord, els primers capítols són INTERESSANTÍSSIMS i la visita al Ministeri... però llevat d'això, l'únic fil conductor de la història són els somnis/visions d'en Harry. A Hogwarts no passa gaire cosa. Després, és clar, hi ha el desenllaç de la història, molt ben elaborat, esplèndid...

El que vull dir és que crec que serà molt difícil de portar-lo al cine. Passen tantes coses... i alhora tant poques, que porten a dues opcions: si és molt fidel al llibre, serà una acumulació de situacions que ens deleitarà als fans... però que molt segurament avorrirà a la crítica i al públic en general. L'altra opció, si eliminen tot l'innecessari per al desenvolupament de la història, quedarà un film molt buit, sense la riquesa de les situacions, desripcions de la Rowling. No sé, què opineu?

Tant de bo sàpiguen trobar un terme mig, a veure com ho fa el nou guionista, Michael Goldenberg, enlloc de Steve Kloves, i el nou director, David Yates :wink: . Segur que ho faran tant bé com els seus predecessors :ballar:

Fuaa... com m'enrotllo... :oops: Perdoneu, eh :riure: Una abraçada!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Ostres, Marcel... M'he cansat només de mirar el missatge... I només m'he llegit el primer paràgraf...

Per anar bé, haurien de fer una sola pel·li, però el més llarg possible. Després, en DVD, es pot fer la "versión extendida", igual que a ESDA. Almenys, jo en conec uns quants que se la comprarien... :roll: :roll:

Crec que a la 4a pel·li ja s'han saltat prou tros (Mundial de Quidditch). Per això l'han de fer el més llarg possible, unes 3 hores (o més...). Si després es fa la "extendida"....

Avatar de l’usuari
Laureta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dv. oct. 22, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laureta »

AaAaAaHh!! Ostres, Marcel, opino el mateix ke tu! dl 5llibre mes d la meitat es palla, no?? interesant interesant x l´historia són el principi i el final (i potser algo xl mig, xò...no gaire, e?).
I, evidentment, faran nomes una peli...crec ke 2 no els hi sortiria a conte, encara k els fans estariem encantats, oi?
^_^ DreaMeR ^_^
<*¨¨*> I want to feel this way longer than time <*¨¨*>

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Resum del que ha sortit en la cinquena:
Atac dementors (ho poden suprimir)
Rapte del harry
Judici
Arribada a Hogwarts
Castig Umbridge
ED i peto
Somni 1
Hospital
Oclumencia
Fi de l'Ed
Fugida dels bessons
Grep
Somni 2
Fugida
Mort del padri
Profecia
Tren de tornada

Ja esta i segur que treuen coses.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Doooncs sip, segur k treuen coses...

Wenu, i segur k les pasen molt rapides i molt abreviat... ser dificil fer nomes una peli... wenu, no ens fa res estar-nos 4 hores al cine :D
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

JEJE! HP and the Phoenix Suns order...Stoudamire, Nash, ... eh, Daimiel? :lol:

mentre k surti la Macgonagall en plan 3nity a mi ja mesta be! :imslow:
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Al cinquè, és molt llarg, però hi ha poca teca, poca història comercial. Suposo que els productors i directors tiraran per la branca de la relació Harry-Xo i Ron-Hermione però a saco, aquesta epli es tornarà rosa total. En quant a la quarta, hagués donat el que fos perquè n'haguéssin fet dues i no tan extremadament resumit, però entenc que la pela és la pela, i qui inverteix en les películes no ho fa pas per amor a l'arte, sinó als bitllets. Ai, si me les deixéssin dirigir a mi...
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Bloquejat