Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

xD de res
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
SANTI
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 23, 2005 7:05 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: SANTI »

UEISS!!!

A MI M'AGRADA BASTANS GRUPS, NOSE, SOBRETOT (AIXÍ PER POSAR EXEMPLES) INADAPTATS, OBRINT PAS, MAREA, EXTREMODURO, SKA-P, NIRVANA, ... TAMBÉ MAGRADEN MAGO DE OZ I ALTRES DE ROCK CATALÀ COM ELS PETS I LAX'N'BUSTO PER SOBRETOT... WNO IAUSUE DIT XD

APA DW!!


P.D. MA FET MOLTA ILUSIO FER AKET MISSATGE XQ ES EL PRIMER Q ESCRIC!! MACABU DE REGISTRAR!! JEJE

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Hola SANTI, benvingut al fòrum...Només un petit detall, a partir d'ara, no escriguis amb majúscules: fa mal als ulls, i s'interpretaria com si estiguessis cridant. Tingues-ho en compte per la pròxima vegada! :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Ohh Nirvana la fi del sufriment xD Tinc tenia dpn, una amiga que li agradava molt Nirvana, Dover... i tot i que sempre en parlava de els llibres (me'n se la biografa ja...) i aixo encara no n'he escoltat mai cap canço ja seria hora k n'ecoltes alguna aviam què.



PD: Benvingut Santi!!
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
SANTI
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 23, 2005 7:05 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: SANTI »

Ok ia escriure am mínuscules ejejej!!!

Nirvana és boníssim, Beryl et recomano profundament que l'escoltis perquè tagradarà. Bueno tampoc tu puc assegurar e. ejej :lol:
Hi ha algú que li agradi la música OI?? :ballar: (és la que li diuen "la música dels skins", cosa que jo trobo una tonteria xq no hi ha música per cadascú)
LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ NO ÉS UN PRIVILEGI, ÉS UN DRET!!! MUSIC IS LIFE!!!

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

si has llegit el meu post hauràs vist q sí cerveses!
quins grups escoltes?
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
SANTI
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 23, 2005 7:05 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: SANTI »

pos n'escolto mols, pero n'hi ha que estan millo que altres
alguns dels que m'agraden són: Revolta 22, Opció-K, Inadaptats, Obrint Pas, Non Servium i despres d'altres q no son OI, com wno, el que he dit abans, Nirvana, Obrint Pas, ....

I tu??

Segur que m'estic deixan grups q mencanten po esque tinc una mala memoria.... ejejej

Toques algun instrument??? :boohoo:
LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ NO ÉS UN PRIVILEGI, ÉS UN DRET!!! MUSIC IS LIFE!!!

Avatar de l’usuari
SANTI
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 23, 2005 7:05 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: SANTI »

ai perdo, és revolta 21, es que me equivocat al escriureu jajaja XD
LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ NO ÉS UN PRIVILEGI, ÉS UN DRET!!! MUSIC IS LIFE!!!

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

opció, pilseners, desperta ferro, nucleo terco, cockney rejects, alguna de the business tb cau, algo de decibelios, kortatu.
revolta 21 tenen alguna cançó q està bé però no m'acaben d'agradar, tiren massa cap al metal per mi.
inadaptats evidentment també :) tot i no ser un grup d'oi especificament.
SANTI ha escrit:Toques algun instrument??? :boohoo:
no, mai se m'ha donat bé :eh:

pd: ep! i banda bassotti tb :P
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
SANTI
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. nov. 23, 2005 7:05 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: SANTI »

Wnass!!

Ostia, tinc una mala memoria impressionant!! mu haure de fer mirar!! jajajaj

A mi tots akets tamb magraden!!! ajajaj en seriu ajajja

Si es britat q revolta tenen algunes cançons q tiren a metal po ni ha q son la ostia, vull dir q son mes oi o ska.
Tot i que a mi em deuen agrada xq la britat sq tamb magrada el metal. :imslow:

Io toku tot tiups dinstruments, si algu vol algu q en toki un, q mavisi!!! XD ejej
LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ NO ÉS UN PRIVILEGI, ÉS UN DRET!!! MUSIC IS LIFE!!!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

el grup de musica k magrada + es: ELS PETS
tot i k tmb ni a daltes com: SAU, lax'n'busto, sopa de cabra i algun +.
a!!! i també CLIPO TPO!

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

jo Lax'n'busto Maroon 5 Els pets i ja esta
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Buff. M'agraden bastants estils: des d'Els Pets, Els Caesars Palace, Jet, The Dandy Warhols, passant per Robbie Williams, músiques d'anime fins el pop actual. Tot el que soni "bé" haha. Però reconec que per allò que tinc realment debilitat és Elton John. M'encanta.

I l'altre debilitat que tinc són la música d'orquestra: la clàssica, però sobretot de bandes sonores actuals. Ohh... John Williams (TOT), James Horner (En busca del valle encantado, Fievel, Braveheart, Titanic, Casper), Alan Silvestri (Contact, Regreso al futuro, Forrest Gump), Hans Zimmer (Gladiator, El Rey León, El último samurai, Batman Begins), Patrick Doyle (Mucho ruido y pocas nueces, Harry Potter 4) Alan Menken (les meravelles que va fer per a la Disney), Randy Edelman, Danny Elfman...

Fuaa. Es nota que m'agraden les bandes sonores, no?

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Marcel ha escrit: I l'altre debilitat que tinc són la música d'orquestra: la clàssica, però sobretot de bandes sonores actuals. Ohh... John Williams (TOT), James Horner (En busca del valle encantado, Fievel, Braveheart, Titanic, Casper), Alan Silvestri (Contact, Regreso al futuro, Forrest Gump), Hans Zimmer (Gladiator, El Rey León, El último samurai, Batman Begins), Patrick Doyle (Mucho ruido y pocas nueces, Harry Potter 4) Alan Menken (les meravelles que va fer per a la Disney), Randy Edelman, Danny Elfman...

Fuaa. Es nota que m'agraden les bandes sonores, no?
uoooooooooooo algu altre que li agraden les BSO

:happycry:

A mi m'encanten ,m'agraden molt les de en john wliliams però més aviat els titols principals, la resta a vegedes tens la sensasió de haverles sentit ja, però :clap: entre les meves favorites hi ha indiana jones.
Tambés estan molt bé algunes canços de k19 ohhhhh "hym to red october" :happycry:
paro ja que sino m'emociono massa.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Parlant de BSOs trobeu que es normal que tingui (en un DVD) les 13 BSOs de Final Fantasy, les 7 versions per a piano, els 8 (crec) albums basats amb la saga aquesta? Suposo que no cal dir que m'encanta la saga, si algu tambe li agrada que m'agregui al msn que estare encantat.

Respon