Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Que et sembla que hagi palmat en dumbly?

Fatal, per dins estic destrossat
50
35%
JKR preparet... aixo no tu perdono...
26
18%
definitivament, el 7e llibre sense ell estara buit..
41
28%
ni b ni malamen... me la suda
9
6%
ome.. es veia a venir feia tems. no em fa res
16
11%
conten... era massa vell xD
0
No hi ha cap vot
contentissim, mai ma caigut be.. (setciencies)
2
1%
 
Vots totals: 144

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Jo tb m'ho esperava pero continuo estant ipertraumatitzada (tampoc menfadare amb la rowling pero...). Em sembla molt be que hi hagi gent que defensi en Dumbledore a tota costa pq una cosa es molt certa i es que sense ell res no es el mateix, i no se si us adoneu de la importància d'aquesta afirmació. A veure si menteneu, per mi:

Harry Potter = Hogwarts = Dumbledore i Harry Potter - Dumbledore = :shithappens: ???

:juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle: :juggle:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:tombstone: :rage: :tombstone: :rage: :tombstone: :rage: :tombstone: :rage: :tombstone: :rage:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

JamesPotter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 28, 2005 4:34 pm

Entrada Autor: JamesPotter »

poz a mi ma entristit mol kuan e akabat al llibre ma kadat kom un buit... nose aket final no m'el esperava i menos lo de'n harry ke o dexa amb la ginny tan bona parella ke feian

Avatar de l’usuari
rot de wisky
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 17, 2005 1:04 pm
Ubicació: Sabadell-Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: rot de wisky »

jo tb me quedat parat ab la mot den dumblie, sembla que no pogues ser! pel q fa a la parella Ginny-Harry magrada molt més que Xo-Harry, clar qe aqueesta ja esta totalment oblidada! Jo crec que al final del setè, quan en Voldy mori tornaran i acabaran feliços i menjaran anisos (e de dir, però que no estic totalment convençut que sacabi amb un final tan feliç, alguna cosa desastrosa ha de passar)! (desastros= + :tombstone:)

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

jo cada vegada stic mes convesuda q el harry no morira :roll: :mrgreen: :heart: :cake: :ballar: :peace: 8)
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Ja sé que no ve al cas, però felicitats pel nick Rot de Wiski!!!!

He estat 10 minuts partint-me :riure:

Mit :ballar:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Si que es molt bó, si. Però essent un nick per una pag pottermaniaca jo hagués triat potser Rot de Ron. :lol:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Hahahahahahaha xD
Jo crec que el setè llibre sense en Dumbledore quedarà buit.... quina persona sàbia ajudarà en Harry a sortir-se'n? Sembla que ara ho haurà de fer tot solet... pobre... i si no va a Hogwarts no sabrà prou màgia!!! Pffff no sé què dir... no se com s'hp farà la Rowling sense el col·legi (si és que no hi va)... crec que serà un llibre completament diferents als 6 primers.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A mi tambe m'ho sembla tot i que l'ho logic seria que es tornes a obrir. Pero tal com diu el Harry ell passa no hi tornara i fara la seva. El final em va deixar amb ganes de mes.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Roser ha escrit:Hahahahahahaha xD
Jo crec que el setè llibre sense en Dumbledore quedarà buit.... quina persona sàbia ajudarà en Harry a sortir-se'n?
Pos l'Hermy home! :mrgreen:
Jo tb crec q es una caca q no vagin mes al cole... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Es veia a venir, molta sorpresa no ha estat... La sospresa hagues estat ke el Draco l'hagues matat!

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

doncs a mi no m'hagués sorprès que el Draco malfollat s'hagues tropessat i hagues caigut per les escales :tombstone: :riure: Per mi que si haguès tornat com a fantasma s'haguès passat el dia lamentant-se que com que s'havia tornat transparent ja no s'apressiava com n'era de ros i s'hauria anat a queixar al seu papà :riure:

:imslow: :imslow: :imslow: paranaia, per moony :boig: :roll: :P
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

L'Hermi tampoc sap prou màgia! :?
I mmm... potser sí que anirà al cole, no? Algú li dirà que acabi el curs, perquè sinó és que no sé com se'n pot sortir... no el veig amb prou màgia apresa... Potser la Rowling ens vol fer pensar que no hi anirà i al final sí que hi va... (esperem que sigui això)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sigui el que sigui hem de tenir en compte els horcruxes i la seva missio de destruir-los, per tant de Hogwarts haura de poder sortir o be trobar una bona anima (que per cert, estan en perill d'extincio) que li faci la feina.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Pot ser que el sete vagi mes en Harry descobrint a R.A.B i/o relacionats i destruint els horcoxus i quan vagin per el sise horcoxus a punt de ser destruit apareix en Voldemort i al final en Voldemort mort i es transforma en el seu horcoxus ( se que no es aixi ,no ho se explicar )en Harry te el "horcoxus" a les mans i quan aquest estigui a punt de destruir-se en voldemort el poseeix i al final els dos cauen :tombstone: i ultim horcoxus tambe .

Sobre histories d'amor nomes un dels dos mor Remus + Ninfadora mor Ninfadora . Ron i Hermione mor n'Hermione i ell es casa amb na Lavender sense voler-ho etc

.. la visio es massa facil , pot ser en Harry mori a mig llibre per exemple , que qualsevol es faci la seva idea ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Rouse
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Rouse »

Pos jo he votat que estic contenta pk em queia bastant malament....

Abans de que em mateu escolteu la meva versió:

Tampoc es que tingui res en contra den Dumby però ultimament se'estava tornant molt paranoic, i això de que acceptes l'Snape pos havia de tenir les seves conseqüències...
A més, aixi a veure si per fi veiem en Harry en acció sense seguir totes les ordres del Dumbledore, encara que no hem d'oblidar que no marxarà del tot... Seguirà al despatx penjat en un quadre no??

Personalment men alegro que hagi estat ell i no un altre pk els altres no tenien cap oportunitat de seguir pululant x la resta dels llibres a no ser que decidissin ser fantasmes...

P.D: Tinc sentiments, que quan va morir també vaig plorar :cry:
<< És levióóóóssaaaa, no leviossáááááá!!!!>>

Bloquejat