Harry Potter i la Ordre del Fènix al 2007

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Yarrick, tu no vols dir Atila?? XDD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Mhhhhh... Pot ser que m''hagi confós, però pensava que es deia de Genghis Khan.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Aina ha escrit:això de calcar el llibre ja ho se, pero hi ha escenes q tothom espera veureles a la gran pantalla i despres no hi son, pero a aquesta peli no li falten moltes de les escenes bones :D
Si no hi són és pq no són importants per la saga...com el mortiversari..i alguna altra....

I era Atila el huno, que por donde pasaba, la hierba no volvía a crecer....

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Quan les coses són tant clares i amb un entrellat tant simple, podem sir quen les pelis 1 i 2 són horrorsament infantils, i els trailers comercials.
Aquest tràiler es rediaclment diferent. pel començament que es veu el tren fa un any jo no hagues dit MAI que aquell er aun trailer de una pelicula de HArry potter.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Oh acabo de veruere un reportatge a antena 3 sibre la tercera peli i han dit textualemnt
" tiene un punto tétrico que asuastará a los más pequeños"
:lol: :lol: :lol: :lol: :imslow: :boohoo: :mrgreen: :twisted:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

jo acabo de veure una noticia a tv 3 sobre la peli, pero molt petita, m'ha semblat veure al Malfoy rapat en la premiere, m'haurè confòs. :jawdrop:
per cert la escena del malfoy-dementor no surt!!! es nomès una petita broma q li fa el malfoy al harry abans de la classe de criatures màgiques. no es la del camp de quidditch q el harry es pensa q ha vençut als dementors, pero no ho son.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Que tant és! Si ens agraden els llibres llegim els llibres i comencem a considerar les pelis 1 cosa diferent... pk sino ens pillen dilemes morals....i critiquem sense sentit...peròa veure qui és el guapo que dirigeix 1 peli sota les ordres de la warner i ""a cegues" pk no saps què pots esborrar i que no ...

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

tens raó calis, pero si no ens queixesim de les pelis s'acabarien un munt de forums, per exemple aquest no?
A part jo no farè cap peli de hp, o això creec i per tant l'únic q puc fer es queixarme de la feina dels demès, no es que em sembli malament, pq gracies a les pelis podem tenir més coses per disfrutar de hp, pero hi ha moltes coses q fallen i jo ja les considero diferents, nomès dic el q m'agradaria veure.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

si esklar, pero ja que les fan les podrien fer millor. Perque si ara les pelis i els llibres han de ser coses diferents i no anar lligat, dons que sinventin un altre nom per les pelis dakell mag que interpreta el Daniel nosekuantos.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

pos clar, tenim dret a que la gent que en sap s'esforci en fer bé les pelis, no?
perque s'ho curren molt bé amb el senyor dels anell, pero Hp com es per nens que li donin, els nens no es queixen.
pos no perque no som nens, i si ho fosim tindriem dret a que ho fesin bé, no a discriminar les pelis pq son per nens, Q NO HO SON :police:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

HAHAHAHAHA :omfg: :omfg: :omfg: :eh: :6] :6] ALTO!!!!!!!!!! :police: :police: :police:
Aina, has llegit LOTR tu?
(ara parlaré pels k em coneixeu més..) Sé que sóc molt boques i que sempre dic k no barregem ni comparem LOTR amb HP... però...què voleu que us digui...segons quan...em quedo amb l'adaptació cinematogràfica de HP en lloc de la de LOTR....

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

doncs si els he llegit, i se que la peli no te res a veure amb el llibre i que es completament diferent, pero sta bé.
a hp la volen fer calcada al llibre, pero a vegades la caguen, nose. tmpoc m'agradaria que fos com LOTR perque no tindria res a veure, pero nose almenys LOTR no esta feta per nens. :roll:

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

A mi l'adaptació de Harry Potter no magrada, a veure la tercera peli k sembla k fcanvii una mika la kosa, sobre l senyor dels anells no opinare, xk ni me llegit els llibres, ni e vist les pelikules (wenu la primera xi i no ta tan malament)

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Jo no hi veig masses comparacions possilbes entre LOTR i HP a menys que volguem parlar del missatge final ¿? o de la qualitat de l'adaptació.

On hi veig moltes comparacions ara si és entre Star Wars i HP, encara que la Rowling no ho vulgui, però si, és similar... una cosa a moments porta a pensar en l'altra... bé en el meu cas, HP a Star Wars, no al revés, ja que primer vaig conèxier aquesta úlñtima, clar.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Aina ha escrit:a hp la volen fer calcada al llibre, pero a vegades la caguen, nose. tmpoc m'agradaria que fos com LOTR perque no tindria res a veure, pero nose almenys LOTR no esta feta per nens. :roll:
Wenu us vull donar una bona notícia...( de 9)...La direcció ha canviat molt...i en lloc d'adaptar-se a tot allò superficial dels llibres... agafa més "la xixa", més moments foscos i tètrics...moments que haurien de pertàneyer a 1 atre llibre ( xD R/H :roll: :hug: )
Pels "reviews" que he llegit...tot apunta a que les pelis perdenel seu toc infantil...a partir d'ara....La rowling va demanar al cuarón que fos fidel a l'esperit del llibre ( ho he dit 2000 vegades) i es veu que aquest senyor li ha fet cas....

Wa...jo k era anti-cuaron....i ara me'n faré defensora... XD

Bloquejat