Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
*HerMionE*
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 48
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: *HerMionE* »

Doncs jo et recomana Eragon k es un llibre k estik a punt d'acabar i és molt xulo, va de dracs i elfs i coses per l'estil, esta molt interresant i és una trilogia , em semble k el segon llibre sortira d'aki pok, i wueno suposu k ja t'hauras llegit Hp PR SI NO SIGUES AIXI TMB TELS RECOMANARIA

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

doncs els meus llibres preferits ja els han dit: el senyor dels anells, el hòbbit, el silmaríl·lon, la matèria obscura.., També m'han agradat molt els del Dan brown , l'ombra del vent, els pilars de la terra (que no se'm va fer gaire llarg tot i que ho és força...)
El de jo robot el vaig començar però no l'he acabat, nosé no em va enganxar gaire...
també he llegit els 2 primers d'Artmeis Fowl i stan b pro no són dels meus preferits.
El del senyor dels lladres el tinc però no l'he llegit, potser el llegiré aviat...

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo recomane de literatura fantastica i/o terror,Artemis Fowl,Eragon ,Memorias de Idhun,les croniques vampiriques i la saga de les bruixes Mayfair d'Anne Rice (i la resta de llibres com la Momia,el Sirviente de los huesos..etc).I les sages El Señor de tiempo i Indigo de Louise Cooper
Per a gent molt jove recomane els llibres del Petit Vampir.
Tambe L'ombra del vent,Els pilars de la terra,La saga dels doctor Cole de Noah Gordon (4 llibres)..etc.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Si us agrada el món màgic i fantàstic, us recomano qualsevol novel.la sobre les llegendes artúriques...que s'inventaven cada cosa que flipes...
---CAMELOT i EL LLIBRE DE MERLÍ, de Terence H.White

Si sou molt profunds i us agradar reflexionar us recomano un llibre de Dostoievsky...és molt dur...i molt trist...però impressionant.
---CRIM I CÀSTIG.
Jo el vaig llegir quan tenia 17 anys i em va colpir extraordinàriament....
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Algú s'ha llegit Diari d'una àvia d'estiu, de Rosa Regàs, del qual s'emet una sèrie a TVE1? Em podeu dir si està bé? És que tinc ganes de llegir-lo, però necessito recomanacions... I Nirvana, de Pere Formiguera? Aquest me'l fan llegir a l'insti...

sharky_77
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 12:39 am

Entrada Autor: sharky_77 »

Ei, m'afegeixo a Eragon, és una canya, i pronostico que acabarà sent una trilogia de renom dins dels fans de la literatura fantàstica! També recomano Tolkien, primer el hòbbit, després el senyor dels anells i finalment el Silmaríl·lion i contes perduts de la Terra mitjana (akests dos darrers només els gaudireu si esteu molt viciats al món de la Terra Mitjana, i voleu respostes que no trobeu dins del senyor dels anells). Què més??? Ummmm... Ah sí, també m'afegeixo a qui ha dit la saga de les bruixes de Mayfair, de l'Anne Rice. Impressionant, de debò, especialment del primer, és brutal BRUTAL.

També el Nom de la Rosa, o Jo, Claudi. Ah, i en històrica, a part de El Metge, o Pilars de la Terra, us recomano "Borja Papa", de Joan Francesc Mira, de quan teníem un valencià com a Papa de la cristiandat. Em va flipar molt, i està super ben escrit, un llenguatge riquíssim i una estructura molt original. Altament recomanable!

En castellà us recomano "Olvidado Rey Gudú", amb un llenguatge molt bonic, un llibre molt poètic, de l'Ana María Matute.

I posant-nos més seriosos, us recomano "Cignes salvatges", sobre les vicissituds d'una família xinesa durant el S.XX, des de l'imperialisme japonès passant per la guerra civil fins a la Revolució cultural, per si de cas a algú se li passa pel cap pensar que el comunisme era bo o tenia bones intencions. Molt recomanable, també, així com altres de l'Adeline Yen Mah, també sobre una dona xinesa que les passa putes per culpa d'una família impresentable.

Visca la lectura!!!!!!!

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Els pilars de la Terra
K.L. Reich
Totes les tires de comic de Mafalda
La trilogia de Jaume I de l'Albert Salvadó
L'ultim que he llegit, L'Historiador d'Elizabeth Kostova, esta força be, si us agraden les histories de vampirs us molará.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja esta a la venta la segona part de Memories d'Idhun amb el titol de Tríada per llegir-vos el primer capitol tant del primer com del segon llibre (1r llibre 556 pagines i el 2n 786) aneu aquesta direccio

Us el recomano esta molt be, almenys la primera part del atrilogia.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo us recomano L'imperi dels dracs, l'últim llibre publicat en català de Valerio Massimo Manfredi. De veritat, és molt bo.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

No sé si s'ha dit, però d'Eragon ha sortit la segona part de la tilogia: "Eldest" em sembla q s diu... A més, l'autor d'aquest llibre què deu tenir? 17 o 18 anys? Imagineu-vos crear un llibre de renom, quasi un "best-seller" amb una edat tant poc avançada...

Reacció: Anem a fer ff ara mateix, a veure si ens fem rics!!

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

algú coneix els llibres "del elfo oscuro",(no se si també hi son en valencià)?
M'els recomaneu? Es que semblen interesants ,però no se ,no se,ja m'he desenganyat de llibres que semblaven la pera i al final ni fu ni fa. :?

Ah! se m'oblidava aquet .M'el recomaneu?
-La Dragonlance.

Accepto sugerencies de llibres preferentment de temática fantástica i/o terror. :)
Gracies!

P.D Per cert,em sembla que ja ha sortit o hi estará a punt,la segona part de Memories d'Idhún ,de titol TRIADA.

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

+ llibres:
La Trilogia de Materia Obscura que molta gent ha dit.
Flanagan (col#lecció)
Em diuen Tres Catorze, Tres Pi Erre i El tercer de Tres.
Truqueu tres, un, dos.
El palacio de la media noche.
Somni de Tànger.
EL Psicoanalista.
Manolito on the road
...

I la brometa del dia :mrgreen: :
Pels adictes...:Es facil dejar de fumar, si sabes como (Allan Carr)
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oh! Somni de Tànger està bé....Me'l vaig llegir fa anys...
Un llibre que m'ha agradat molt, però que no és novel·la, és una mica historic-fantasiós però bastant interesant i curiós, és:
-La bruixeria popular catalana
Autor: Javier Tomeo


:mrgreen:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Els de Flanagan estan molt be tot ique no son fantastics. I si Memories d'Idhun II La Triada va sortir el 14 d'aquest mes per 19,95 € que mes pels que els agraden els llibres fantastics us reocmano els dos de Memories d'Idhun i la trilogia el vent en flames de William Nicholson de lo millor que he llegit.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

No sé si algú l'ha recomanat ja, però recomano "Leyendas" de Gustavo Adolfo Bécquer. Tot i que és una lectura obligada a l'escola, trobo que està molt bé! :mrgreen:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Respon