Us n'heu adonat que ja només queden dos llibres?!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ja sé que no desvelareu res! Sou uns bons noiets :riure: hehe. I tenia entès que la Violetta Black tindria els capítols que falten a principis d'octubre... i ara ja estem mitjans d'octubre... no és per donar pressa, eh? Només que estic impacient!
PD: M'he petat quan has dit allò dels portuguesos... encara no entenc perquè li han dit príncep misteriós... :boig:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Li canvio d'enviar un e-mail per saber si ha tingut algun problema i per demanar-li que m'enviï els capitols que tiungui, tot i que despres no podreu passar sense els que us faltin, pero alla vosaltres.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Gràcies. La qüestió és avançar... :P
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

no se k fare kuan sakabin tots els llibras d Harry Potter espero k la JKR en fagi més de semblants, o jo que se en ves d'un llibre de hogwarts com fins ara amb uns altres protagonistes i de beuxbeatons o Durmstrang, o kuntinuii fent llibres d magia par mol difarents k siguin. PO si NO u Fa jo kuntinuare kumpranma llibras semblants a Harry Potter!! :mrgreen:.
Imatge

cromelnordic

Entrada Autor: cromelnordic »

Cap idea bona, cap, dura per sempre.

És natural que la Rowling vulgui crear nous arguments i no viure sempre d'una bona idea. Demostra que és una gran escriptora.

D'una altra banda, ja ho sé que molts voldríeu que Harry Potter durés eternament... però això no pot ser. Ho dic com a escriptor: això no pot ser.

Si Harry Potter s'allargués cap a l'infinit, tard o d'hora acabaria avorrint.

Més val que una bona idea mori en l'èxit que no pas que mori en el fracàs. (Ja m'enteneu).

Nemrak
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 10:09 am

Entrada Autor: Nemrak »

diuen que la ultima paraula dl seté y últim llibre de harry potter es cicatriu.
k la JKR ya escribin el proxim llibre, tinc moltes ganes de que surti!!! :P
pro no vui que acabi... :( avans per aqui damunt e llegit k pot ser que la JKR faci una continuació de despres de howgarts. aixo seria genial!!! 8) :riure:

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Nemrak ha escrit:avans per aqui damunt e llegit k pot ser que la JKR faci una continuació de despres de howgarts. aixo seria genial!!! 8) :riure:

Si et refereixes al que he dit jo abans (que no ho sé) he posat: espero que la JKR... no he dit que ho farà he dit que m'agradaria.
Imatge

black4aida
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 6:30 pm

Entrada Autor: black4aida »

BeTu ha escrit:
Nemrak ha escrit:avans per aqui damunt e llegit k pot ser que la JKR faci una continuació de despres de howgarts. aixo seria genial!!! 8) :riure:

Si et refereixes al que he dit jo abans (que no ho sé) he posat: espero que la JKR... no he dit que ho farà he dit que m'agradaria.

A mi tmb m'agradaria q la JK continues la saga xo dubto q ho faci, o almenys a la seva web diu q no la pensa continuar.............

wenu, com am minim n'escriura d'altres

esperu.....

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

ufff!!!!

Porto dels 8 anys enganxada a Harry Potter. Quan s'acabi la saga....què faré?
Harry Potter ens ha inspirat a tots idees fantàstiques, ha desenvolupat la nostra imaginació, ara il·limitada! Ha aconseguit que milions de persones que desconeixien el que era el plaer d'asseure's a llegir un llibre a decantar-se a la lectura en comptes de espatarrar-se devant la tele. J.K. Rowling ha aconseguit amb un llibre el que molts pares no han aconseguit en la vida...

Si estava trista per algun motiu, recordava que encara falta un llibre per acabar la saga, un llibre que em moro de ganes per llegir... a més de donar-me idees per projectes meus.

I si s'acaba la saga, què faré?

Tota la meva vida recordaré que vaig tenir la immensa sort de ser una de les persones que sentia emoció quan anava a sortir un llibre de Harry Potter, de poder haber-lo llegit, i tot i que la saga s'acabi, Harry Potter sempre estarà en el meu record, i per suposat, en el record de tots els fans.



PD: Amb sentiment. Sí, sí. :)

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Hi han moltes posiblitats, us eu llegit el mar de los trolls? sta mu b... :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

TINC EL LLIBRE

Entrada Autor: ginny_3 »

TINC EL LLIBRE el mar de los trolls us recomano laura i memories de hidun eragon (el llegat).
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Podria fer que en Harry repetis curs per fer almenys un llibre més, ara que pobreeet... :| :| O també podria fer com una mena de continuació de Harry Potter però diferent, envers de que es digui: Harry Potter i... fer: Fleur Delacour i... O: Viktor krum i... O: Harry Potter i... (quan és gran).

P.D: Em sembla que això ja ho havia dit més adalt, :? :? no sé :? :? és igual doncs ho torno a posar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Quan es parla d'aquest tema, sempre dic el mateix: prefereixo que siguin 7 llibres de qualitat i amb un final esplendid de saga, que no pas 77 i que al final t'horritzis de saber que la Rowling ha tret una nova merda basada en Harry Potter.

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Finalpotter ha escrit:Quan es parla d'aquest tema, sempre dic el mateix: prefereixo que siguin 7 llibres de qualitat i amb un final esplendid de saga, que no pas 77 i que al final t'horritzis de saber que la Rowling ha tret una nova merda basada en Harry Potter.
Tens tota la raó, hi ha moltes sèries que com que tenen molta audiència les allarguen fins que es fan aburrides i repetitives. Jo no vull que aixo passi mai amb HArry Potter. Si que m'agradaria que la J. K. Rowling continués escribint, però no sobre HP.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Flippy ha escrit:
Finalpotter ha escrit:Quan es parla d'aquest tema, sempre dic el mateix: prefereixo que siguin 7 llibres de qualitat i amb un final esplendid de saga, que no pas 77 i que al final t'horritzis de saber que la Rowling ha tret una nova merda basada en Harry Potter.
Tens tota la raó, hi ha moltes sèries que com que tenen molta audiència les allarguen fins que es fan aburrides i repetitives. Jo no vull que aixo passi mai amb HArry Potter. Si que m'agradaria que la J. K. Rowling continués escribint, però no sobre HP.
Totalment dacord!!!!
Es perfecte comparar-ho amb una serie, ja que les que tenen mes exit, les allarguen massa i deixen de tenir interes.
A mi m'ha passat amb Ventdelpla, que em sembla que ho han complicat massa, o amb el cor de la ciutat.
I no només són culebrons, també series manga com bola de drac que al GT ia no captava res) o fushigui Yugui, que arriba un moment que et perds i deixes de seguir la serie.

:wink: llibres de qualitat, amb un final esplèndit i inesperat!!!!

Tot i que si despres vol treure alguna cosa amb relació amb un altre personatge tipu com en tolkien (ex: personatges que es mencionen i no se sap la historia: del senyor dels anells a les aventures den Tom Bombadil) pero que no s'interferis en la historia i que per suposat no l'allargues. Si l'allarguessin seria un desastre!!!!
M'agrada saber que tenen un final i que no es pot allargar eternament, tot i que se que em sentire una mica trista quan m'acabi el setè: no ho podré evitar.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Bloquejat