Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

JAJAAJAJAJAJA :lol:

La gemms i jo anem a la mateixa classe i sempre anem cricant al profes...+
hi ha que es diu-------------i no veiguis.... kina pinta fa.... amb poques paraules espanta
té el nas... i kamina... de quina manera kamina :lol: :lol: :lol: et petes el cul... nosaltres li diem "la cosa"

i la de caste es tan baixeta de __________ que li diem la petitsuise, la frase que diu més " toma danonino i creceras".

la de plastica , es molt bona i cau molt bé a tothom. la diem la Simija que les dents les té mal colocades i a una que la té just al mig de la dentadura.

i per acabar la de natus i mates------------- es tan gorda que li diem la Willy
lapot l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 09, 2005 7:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

lapot jo de tu vigilaria amb els noms i això perque... edita el missatge que fa por que et descobreixin

per criticar bé ja ho ha dit tot la lapot

per cert es Joan V no B i es Simia no Simija
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres ostres :imslow: :imslow: :imslow: sorry faig moltes faltes d'ortografia :imslow: :imslow:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No entenc una cosa...
Xq sempre hem de criticar els profes¿? A veure, són persones (nen!) que fan un ofici i ens ensenyen coses que, algunes ens faran profit pel futur de les nostres vides, algunes no... I com que són humanes, també tenen dies malament i ho paguen a vegades a la seva feina... Però no entenc allò típic de: ...em té mania! o li caiem malament i ens posa més deures!! I menys ficar-se amb els físics, que tots tenim defectes, eh¿?
Si us plau, siguem una mikeeeeta + madurs!!

Per altra banda....A vegades escanyaria la professora de català, que és la meva tutora, xq quan parla amb ma mare sempre li diu que estudio molt però que tinc mal caràcter.... :twisted:

He dit!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Bastants cops he insutat (amb els colegues) alguns profes pero en el sentit que cabro el de mates ens a ficat X exercicis o ha dit aixo. Estic d'acord son humans us agradaria saber que entre ells insulten els alumnes.

PD: Luna lo del teu caracter potser sigui veritat :twisted: jo no et conec prou i no ho puc afirmar pero es uan podsibilkitat. Amb bon rotllo, eh.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No, si de ser veritat ho és!! xD

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo tenia un professor d'humanística, que estava com una cabra :boig: .En tot el curs no va fer més que explicar parides i coses sense cap ni peus,Tant era així,que en l'examen trimestral no teniem ni idea de per on ens surtiria.
A més es diu ,que un dia esta va el tio explicant una cosa ,cuan va es girar i li diu a una xica,:
"-¿tu,de que color son las cabras?-professor
-¿blancas? :oops: -la xica
-NO,SON NEGRAS-professor"
Us podeu imaginar com es va quedar la xica i els seus companys :jawdrop:
Era un individu,raret,raret.Tota la resta de professors d'humanística s'havien possat d'acord en donar història i el tio va ser l'unic que no va voler i explicava el que li donava la gana.En resum ,un flipat.

Avatar de l’usuari
ddiegom
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 122
Membre des de: dc. feb. 09, 2005 8:58 pm

Entrada Autor: ddiegom »

PAU VERD si vols ensenyar mates no expliquis la teva vida en cada classe.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

Diàleg profe d'E.M. (sord com una tàpia i cec com un talp) amb alumne:

alumne: professor (senyalant a la pissarra) allò d'allà és una "e"?
profe: una "a"? una "a"? jo no veig cap "a"!
alumne: no una "e"! allà a la tercera linia!
profe: on està la "a" ? aquí?aquí?aquí?aquí?aquí? (compulsivament)
alumne: més avall, més amunt..
profe: ahhhh, aquí!
alumne: si, si, akesta!
profe: això no és una "a", això és una "e" a veure si estas més atenta!

Riure
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo tenia un profe de socials que era el primer any que donava classe a gent jove, perquè sempre les havia donat en centres per gent gran, i ens feia de substitut de la tutora. Sempre érem els últims a assebentar-nos de tot i, com que estava acostumat a la gent gran, explicava xistes que ningú captava... Pobre profe... La veritat és que explicava molt bé, i els exàmens eren xupats, però... :roll:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo tenia un profe de castellà que tenia molt pocs cabell, se'ls deixava llargs i se'ls pentinava de dreta a esquerra sobre el cap rollu Homer Simpson :riure: :riure: :riure:

Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo en tenia un de Tecno que també ho fa!!!! :o Aquell en té uns quants, però els té llargs, negres i rinxolats, i se'ls lliga amb una cua. Un cop vam fe un partit de futbol contra ells (val a dir, que de tots els que havien jugat contra ells, vam ser nosaltres, un nois de segon d'ESO, els que vam quedar amb millor resultat, 2-2... :roll: 8) ) i anava sense la cua... :roll: Ens petàvem de riure quan saltava a rematar la pilota... li sortien tots els cabells per totes direccions!! XD

Avatar de l’usuari
Lillith_Xang
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: ds. jul. 31, 2004 7:00 am
Ubicació: Els Monjos

Entrada Autor: Lillith_Xang »

Jo vaig tenir un profe d mates fa dos anys, k el molt porc portava la mateixa samarreta tacada durant + de TRES setmanes. Era impressionant veure la cara de la penya kuan se'ls hi acostava. Un dia a classe el guarro es va treure una burrilla del nas i la va enganxar en una taula. Tot un espectacle, vaja...

Ara per ara l'únic problema k tinc es k odio la de castellà. L'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio l'odio i l'odio. Es que la veig i em venen ganes de pegar-la. Va de llesta, ens posa examen d 2 temes i nomes explica 2 apartats d cada un i la resta vol k ho sapiguem per inspiracio divina. Ojala la fotin fora...
Lillith_Xang
Les opinions són com el cul, tots en tenim i pensem que les dels altres són fastigoses...

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

En pelut ,profe de Tecno de 3, tenia pels per tot menys per el cap, que tonto el pobre

Un dia va arribar a classe amb xoquins de anar a dormir
a les seves clases pasava de tot i ell continuava explicant ,jo i un amic varem estar jugant a cartes durant tota una setmana i el divendres es va enterar
I al examen final ,dies abans li varem robar un examen i varem fer una fotocopia per a tots els seus alumnes i el dia del examen en un moment que es va girar tots menys jo van canviar d'examen a un que tenien fet perfectament be , menys una pregunta , per si de cas sospitava, jo vaig fer chuletas , Tothom va treure mes d'un 8.
Imatge

Avatar de l’usuari
La_Sombra
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 12:15 am
Ubicació: Sant Carles de la Ràpita
Contacta:

El meu profe

Entrada Autor: La_Sombra »

Aquest any tinc un profe de Ciencies Socials, ke em fara desmaiar algun dia dakests.
Jo sok una dakelles ke sempre es seuen prop de la taula del profe, i el mol guarro, kada vegada ke parla, el seu alient apestos em ve a la kara, i no u soportoooooooo!!!
sempre em tink ke tapar la kara... :(
[†..ΓΛ SΘMBЯΛ DΣΓ MΛGΘ..†]

Respon