Forum de les cultures (2005)

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Forum de les cultures (2005)

Entrada Autor: Fawkes »

A veure, que quedi clar k aket missatge no es ni racista, ni xenofob ni res k s'hi assembli, nomes volia comentar k e vist tràilers de Hp i la Parvati Patil es índia. No n'hi ha prou amb k la Xo Xang sigui d'origen xines??? k no li agraden les del país a en Harry???

I no faig broma quan penso k potser axo es una estratègia per vendre mes al mercat asiatic...

Amb tot axo no vull dir k no m'agrada k hi hagi gent d'altres origens a la peli, simplement m'ha sobtat. I a vosaltres que us sembla?
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No es cap estratègia per vendre més al mercat asiàtic. La Rowling ja va fer que les germanes Patil fossin "indies", els noms i cognoms de totes dues són d'origen indú per tan seria d'esperar que fisícament també tinguessin certa semblança... :roll:

I pel fet que la Rowling hagi inclòs personatges que no són 100% anglesos també quadra amb la realitat que es viu al Regne Unit on hi ha moltes races convivint juntes.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Estic d'acord amb la Padfootsi ho hagues fet tot d'europeus hagues quedat pitjor. I si el Harry s'anamora d'extrangeres que s'enamori li fan el pes i les gaudeix alla ell.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, estic d'acord amb vosaltres dos, Finalpotter i Padfoot, quin problema hi ha en que siguin extrangeres?? La Xo, es d'origen asiatic, (pel nom ja es podia esperar), la Padma indú (pel nom ja es podia esperar), que voleu, que les possin europees?? esque llavors al Lee Jordan també l'hauran de fer europeu, i jo el veig ben marronet, i no e sentit cap keixa... Nomes afegeixo una cosa, si no ho fessin amb diferents cultures, la pelicula quedaria molt racista, m'enteneu???
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

M'agrada el titol d'aket tema, i krek k teniu rao. Kedaria mol racista si nu+ hi haguessin europeus. El q passa es k aki espanya la gen d'altres kultures akostuma a se pobre xk nos els descriminem, pro en altres paisos kom frança i anglaterra stan mol adaptats desd fa mol temps, tan hi ha rics blancs o negres com pobres blancs o negres.
Per axo sens fa estrany.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Aquí no tots són pobres, eh? :|
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 24, 2005 11:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Sergi
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:13 am
Ubicació: Baetulo baetulensis

Entrada Autor: Sergi »

És veritat que tots els actors de la 1a, 2a i 3a són anglessos i k Voldemord (ralph fiennes) seria el primer actor no anglès? Jo veig una clara conspiració...mercantilistica...
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...

http://tiki-taka.blog.com/

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

HpConan, ets perfeccionista eh! XD. Es vritat, no tots son pobres, pro mols si, xk d mumen fa "pok" tems k arriben immigrants komparat amb altres paisos.
A anglaterra vai flipa io, xk i avia gen "blanka" al metro demanan karitat, i gen d kolo entrajats, amb corbata i maleti, amb el cotxe x na a treballa (parlo d londres), i a la ciutat has d pagar un impost bastan car si vos poder circula amb cotxe, no tothom su pot permetre.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo penso el mateix que la majoria. SI els noms són d'orígen asíatic o índi, els personatges també ho han de ser. I m'agrada que hi hagi varietat, és més real...
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

eS veritat, estic d'acord amb tots vosaltres es igual si la xo es xina... ha quedat molt bé aixi no hi ha racisme al mon

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

MOLT BEN DIT

Com dirien al tema del huracans: VISCA LA IGUALTAT
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

El que no entenc d'aki és el títol del tema.... :roll:

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Hahahhahahaa doncs que com que als llibres d'en Harry Potter hi ha gent de tot arreu... ha volgut jugar amb el fòrum de Barcelona... xD Jo trobo que és un títol molt ben buscat!
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

la vritat es que a mi no em sembla això , millor, perquè no pot haver-hi gent asiàtica ?(d'índia) i dons axo q em sembla q el q as dit tu perdona q ta digui es una mica poder de .....ser de raça blancaa??nu+ x seru..li an dagradar + las blanqes.....no se .....pro acabu de saber pq dius axo

lAiA*
|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Home jo trobu k lu k diu la lAiA* te rao pk per ser blanc no li poden agradar les persones k siguin xineses o asiatiques putser la jk rowling voli ak howars no fos una escola de numes blancs i per xo va voler variar una mika.
[..::lAiA::..]

Bloquejat