Creieu que J.K.Rowling té prestigi com a escriptora?

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Teniu raó, jo crec que el seu millor llibre va ser el 3r... com desenvolupa la trama, i la sorpresa final amb en Ben de dolent.
És molt bona, i jo crec que ho és pel simple fet que diu les coses com les parlariem, i això fa que el llibre es faci molt més planer. I desrés com heu dit que sap ordenar molt bé les idees.

Mit

>suspir< Aix... Parapapapà, aim lovin it! (Copyright HPConan) :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

bé, a mi m'agrada més el segon que el tercer...

Però igualment, els llibres són boníssims. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo aqui diria dos coses, que escriu força bé , però també que s'en ha sabut aprofitar del fenomen cantitat.Encara que no li retrec, jo faria ell mateix

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Potser se n'ha aprofitat pero tot esta molt be.

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

ami el que m'agrada + també es el 3r :reading: m'agrada la seva forma d'escriure :wink:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

El tercer és el que més ben escrit esta, això si, crec que fins la Rolwing ho sap, xq és el seu favorit! :wink:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Es que letercer es que elde debo em va fer ser fan de la saga i esperar amb entusiasme cada entrega nova.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

PArlavem de la qualitat de l'obra de la rowling, no dels llibres preferits, per això ja teniu enquestes... :roll: :roll: hihihihih
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

És que jo parlava del que millor ha escrit la Rowling i que és el SEU favorit.
El meu no ho és pas... :wink: :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo crec que la rowling escriu molt bé...Però normalment els que decideixen si un escriptor té prestigi o no... són els altres escriptors, crítics literaris i gent avorrida en general...

I clar.... Aquí ja hi entren en joc els gustos, enveges i altres parides de l'estil...I per això hi ha divisió d'opinions.....

Tenim el Harold Bloom...que odia profundament la rowling i tot el que hi tingui res a veure... I després hi ha altra gent k troba k la rowling...no escriu malament del tot...

és evident k la bona senyora aquesta mai guanyarà un Nobel de Literatura... Però tot i així... jo la considero una bona escriptora...
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

La Rowling té un problema per ser considerada una gran escriptora... el seu estil d'escriure. Ja sé que sona una parida, però ho pot llegir des d'un nen de set anys a un vellaconet... M'explico: la part d'imaginació i creació de tot un món propi amb coherència i tal ho ha fet de meravella, i com a creadora ningú li pot dir que ho ha fet malament... les seves trames se les porten i són mecanismes preciosos que encaixen de vegades sorprenentment... però això pot passar en qualsevol peli, per molt que ens dolgui.
Els seus llibres són una lectura molt, molt ràpida, gairebé com un telefilm. Al sisè llibre, per exemple, les parts dedicades als dialegs en alguns capítols superen en molt als troços de narració i descripció... i això són coses que podem trobar a les pelis i als còmics; en el fons els fets passen com als llibres de l'enid blyton (salvant les distàncies), frenèticament, lo que no treu que no siguin bons llibres.
Però prestigi... no crec. :roll:

*HerMionE*
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 48
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: *HerMionE* »

Doncs jo krek k és molt bona escriptora i k te molta imaginació, k ja kal per escriura llibres, m'agraden tots els seus llibres, i potser si k a mida k a anat escriguen tenen millor kualitat els llibres pr noxe...jo krek k és una bona profesional :happycry:

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

Òbviament, la JK Rowling no és ni serà mai la millor escriptora de tots els temps, però així i tot no pose en dubte de que és bona, si no ho fora, no haguera aconseguit l'èxit aquest amb HP. De totes formes, ja veurem què tal és quan ens escriga d'altra cosa que estiga fora del món Potter...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

es molt bona escriptora sino com ha conseguit que estem parlant d´ella en un forum, una de les opcions es que escrigui fatal llavors la gent parla malament d´ella i l´altre que escrigui molt be i ........... be ja sabem els resultats, es molt rica, quatre pelis (de moment) sobre els llibres i la coneix tot deu, es bona escribint.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A veure, la crítica és una banda de pallassos que adjudiquen ells mateixos els carnets de bons escriptors... Hi ha autors q han malvicut durant la seva època, i després han sigut déus... i al revés... el Harold Bloom és un mamarratxo, segons la meva opinió, però fins que jo no sigui crític ell no caurà en desgràcia...

I el Senyor dels Anells també es pot llegir amb 9 anys... però et perdràs detalls... i al HP també, m'agradaria parlar amb algú de 9/10 a veure si ho ha pillat tot... que hi ha molts nivells de lectura...

I el Petit Príncep el llegeixen nens i bé és una obra de la literatura...

En fi, que cadascú aprengui a ser el seu propi crític, i discerneixi la bona literatura de la femta que sovint emplena les estanteries de les llibreries i les biblioteques.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Bloquejat