Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
*HerMionE*
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 48
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: *HerMionE* »

A mi m'agraden molts tipus de musica i Grups, m'agrada molt Simple plant, tink els seus dos discos estant molt bé tmb m'agrada Hilary Duff tmb tink els seus discos, molt xulos, el canto del loco, Good Charlotte, Maroon 5, Green Day ..... Pop- Rock, Pop, Rock

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

Ufff.... no sè, sok de les persones k els hi agrada el ke els hi agrada (V_v''') no sè si m'explico.... m'agrada de tot!!!!! fins i tot la música clàssica jajaja!!!
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, si és música clàssica barrejada amb rock, tipus gòtic, esta bé, eh¿? ^^
A mi m’agrada…Tipus Evanescence, Within Temptation…
I la música celta, per relaxar-se, va molt bé, m’agrada…Em fa recordar castells, màgia, bruixeria….^^ Com era l’ambient de Carcassone….Nu se, m’agrada!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

Si si! la celta!!!! però wenu, jo escolto sobretot la música dels ballets... Tchaikovsky, uff... ara no sabria dir ki xD
I si em dieu més moderneta... enkara k no sigui clàssica m'encanta la música del Danny Elfman!!!!
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Per què dius rient que t'agrad ala música clàssica?

Ben maca que és.

I, bé.. la m´sucia celta, no tota et relaxa, eh? Que sie t posses aklguna de Mägo de Oz potser sortir més alterada i reenvindicament que volem un exèrcit de papallones on el nostre líder sigui el sol. huhuh
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jejeje, m'encanta Mägo de Oz, i per cançó que em fa sentir reivindicativa Gaia <<Todo mal q me hagas, a ti te lo haras...Al igual que amar tambiñen se castigar la venganza de Gaia tendraaaaas!! ^^ >>
:riure:

Avatar de l’usuari
albyta200
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 11:41 pm
Ubicació: Sitges, al cstat de vilanova i la geltru
Contacta:

a mi magrada kuasi tota la musika

Entrada Autor: albyta200 »

Menkanta el pop, menkanta el rock(green day, good c., simple p..etc), magrada una mika obrin pas pro no es el meu for.. em.. i magrada tmb la musika italiana jejeje XD

Avatar de l’usuari
Mendi
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: ds. juny 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Mendi »

RAP español :) ... En català fa una micaaaaaa d pena.... com en Crim akell... Tracta'm bé si no veuras el k et fare .... :roll:

Avatar de l’usuari
:_K3k0L¡V3_;
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:06 pm

Entrada Autor: :_K3k0L¡V3_; »

Siii! el rap en castellà mola... pro nusah, des de kel nach es va posar de moda entre els pijos del meu insti.. li han tret la essència xD. Saps d Sondk??
Imatge

.::::JoHnNy dEpP!:::. xDD

*HerMionE*
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 48
Membre des de: dl. ago. 22, 2005 6:42 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: *HerMionE* »

A mi tmb m'agrada la música celta, i el mago de oz tmb m'agrada molt!!
m'agradan molt tipus de musica pr la makina nu! u.u

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Sisi .. la musica celta mole !! Pero a mi m´ agrada més el rock ... Lax´n´busto sobretot !! :riure: :riure: l ´altre dia vaig anar a un concert d´ells ... uooooo com molen !!xD :riure: :riure:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Gaia és molt bona. Però, tot i típica, Fiesta Pagana mola molt, també (una versió pottèrnica d'ella està a la secció de cançons XD).

I Kelpie, i Ancha es Castilla, entre altres, també molen moltíssim. XD


I, no. Definitivament, no.

Obrint Pas no m'agrada gens. Amb aquell so estrident horrible, i la meloideta interminable engaxifosa i marejant... :boig: :wall:
El cervell em ddóna voltes....

I, tampoc. La màquina tampoc m'agrada. XD

I el rap tampoc. Perdoneu, però és que un paio o més dient paraules sense música amb embarbussaments... no, no. No té melodia... És... un poema (gens líric XD) dit amb un ritme especial i desganadament amb uns pallassetes darrere tocant un intent de musiqueta, més rítmica que hamònica...
:juggle:



He dit. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Oh, m'oblidava de Sigue nadando de la Dory. :roll: :) :) :) :) :wink:

I, realment... totes les bandes sonores de Disney són fantàstiques.

En especial Heracles (perdoneu, però és que no m'agrada dir el nom romà d'una història agrega i ambientada a Grècia... :roll: :wink: -Resumint: Hèrcules XD-), La Bella i la Bèstia i El Rei Lleó, entre moltíssimes altres (com Al·ladí o Tarzàn...)... Són... sublims.

I totes les cançons d'El Fantasma de l'Òpera i de Cabaret també m'agraden moltíssim.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

HpConan ha escrit: I el rap tampoc. Perdoneu, però és que un paio o més dient paraules sense música amb embarbussaments... no, no. No té melodia... És... un poema (gens líric XD) dit amb un ritme especial i desganadament amb uns pallassetes darrere tocant un intent de musiqueta, més rítmica que hamònica...

Amb aixo tens raó ... akella musica ratlle un munt !! Almenys a mi... :riure: :riure: :wink:


I les de Disney..... home .... estan be.... però no es lo que a mi m´ agrada més ...xD :wink:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oh! Les bandes sonores son molt bones...
La millor, per a mi, és la del rei Lleó, esta molt bé..., però la de moltes pelis també, la de El último Mohicano o Braveheart...
I la de pirates del carib....^^ (és bona, en realitat, eh¿? XD)

Respon