Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

els catalanistes extrems suposo posa "visca.... el teu poble o el teu equip de futbol per eixemple
Imatge

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

:?: segurament ja ho deus haver dit (però jo encara no m'he enterat), per què Gilbert_Decors?
Ei! potser és inútil perdut, però jo m'he passat molt bé amb ell (uix.. no busqueu dobles sentits, jaj). És un covard! Mmm... pretenia esborrar la memòria del Harry i el Ron, ens hauriem quedat amb un Harry més curt del que ho és ara.
:?:

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo krek que el vaig conèixer així:
kuan faltaven alguns mesos x sortir el quart llibre, l meitat d l meva classe sestaven llegint els llibres de hp i un dia vaig demanar si mel podien comprar. com k j feia 3 els meus pares no em veien capassos de k mel llegis i men van comprar 1 altre una mica mes prim. em feia tanta ilusio llegir ls llibre d hp k el llibre k em van comprar mel vaig llegir amb un dia, al vespre mel vaig trobar a casa. tot i k vaig començar a llegirlo am molta afició, portava uns kuants dies i l vaig deixar star durant dos mesos pero despres mi vaig tornar a aficionar i no vaig parar fins el quart, el cinke evidentment no avia sortit.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

hola a tots!!!
Axi vaig coneixer Harry Potter:
No menrecordo com van arribar a casa nomes se q un dia vaig veure a la meva mare llegint un llibre i casualment era un de Harry Potter (crec q era el 2on) i li vaig preguntar i aqest llibre? i ma mare em va dir ni a tres i el q estic llegint el es el segon. i sense q jo li digues res es va aixecar i em va porta HPPF i em va dir llegeixtel q esta molt b i li vaig fer cas (tot axo va pasar un añ abans d q surtis la primera pelicula) em vaig llegir el primer capitol i el vaig trobar molt aburrit i el vaig dexar estar. Tres mesos despres el vaig tornara agafar per a veure si menganxava pero res. quan van començar a anunciar la pelicula per la tele jo li vaig dir a la meva mare q la volia veure i em va dir q fins q no macabes el llibre no laniriem a veure i clar com la volia anar a veure en unes dos semanes em vaig llegir el llibre i en aqell nadal em vaig llegir els altres dos. qan va sortir el quart mel vaig comprar i fins ara el 5e. tinc moltes ganes de llegirme el 6e!!!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Quan feia, tercer de primària, a la nostra classe corria el rumor que a quart et feien llegir el Harry Potter per força. Llavors, l'any següent, la meva mare i un amic meu em van regalar el primer i el segon, respectivament. Quan vaig començar a llegir el primer, em cal reconèixer que vaig estar una temporadeta que m'avorria, fins que el vaig deixar de llegir. Al cap d'uns mesos, em va tornar a venir la curiositat i des d'aleshores ja me'ls he llegit tots ben enganxat
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

Jo el vaig coneixer de la sseguent manera:

devia fer 4r o 5t de primaria i la professora de castella men va parlar del primer. vaig decidir demanarli a ma mare, que em va comprar el 2n ja que el 1r no hi era. me lvaig comencar, em va agradar i vaig demanar el 1r. mel vaig llegir en 3 o 4 dies i em vaig llegir el 2n. despres vaig comprerme el 3r, el 4t i quan va sortir el 5e, tambe, i ara esperant la traduccio del sise!!!!!
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Jo el vaig coneixer xk un aniversari meu no sabien k regalarme i com que magradava llegir mel van regalar i mi vaig enganxar i vaig voler llegir tots els altres i ara em moro d ganes d k la J K Rowling faci mes llibres d HP a part dels k a dit.

(Ojala faci llibres am la vida del Harry kuan es gran)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

be jo el vaig coneixer k encara el llibre no era famos ni re (buenu crec putser una mica i no menteraba) la cosa esk a mi sempre ma encantat llegir, vaig na a una llibreria a buscar un llibre i la meva germana em va proposar k em compres harry potter pero sense gairebe mirarmel vaig agafar un altre. Uns dies despres era el dia de reis, llavors mel van regalar, i mel vaig començar a llegir k no sabia ni de k nava i kuan mel llegia tenia una impresio k no mavia passat mai enganxada al llibre fins k mel vaig acabar, amb els llibres de harry potter encara em pasa k mengantxo pro la primera vegada k mel vaig llegir va ser especial xk mai mavia passat. Va ser mol fort.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Em sembla que vaig coneixer la saga un any abans de que sortis el quart, vaig anar a una llibreria amb la meva mare i lameva germana, alla la meva mare em va dir que s'havia mirat varios cop un llibre anomenat " Harry Potter i la pedra filosofal " i que li semblava que a mi m'agradaria, aixi que vaig llegir-me la contraportada i perque negar-ho, no em va convencer, pero li vaig dir a la meva mare, que insistia que m'agradaria, que vale que me'l compres (tenia en compte que si no m'agradava el tornava i n'agafava un altre). Doncs aixi vaig començar a llegir-me'l el primer capitol ja em va agradar aixi com l'estil que te l'escriptora, m'el vaig acabar i volia el segon, aixi que no se quant me'l va comprar la mare i quina decepcio vaig tenir quan me'l vaig acabar i no em va agradar. Vaig decidir donar-li l'ultima oportunitat el tercer. Resultat: per mi el millor llibre de la saga i cada cop que va sortir un HP en catala, tenia la necessitat de comprar-mel el mateix dia que es posava a la venta i ara esperant el sise en catala i naturalment el sete.
M'ha quedat llarga l'explicacio pero que hi farem.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

El vaig coneixer de tant de sentir-lo nomenar per la televisió, internet..etc.
Vaig comprar-me els 4 primers llibres , i m'els havía llegit un parelll de mesos avanç de l' estrena de la primera peli.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Jo mel vaig començar a llegir a 3 de primaria, tot i aixi recordo quan tenia 5 anys amb la meva cosina vaig agafar el 1 de la prestatgeria del meu germa,l vaig fullejar i vaig dir: Joe quina lletra més peke,no lacabare mai! i recordo que el vaig llençar contra l'armari...No sabia el que hi havia dins!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

jo vaig coneixer

Entrada Autor: Hedwing »

home jo ho vaig coneixo per la tele anuncian i el libre me'l vam regalar i PAM!!! ja esta!!
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
Jomura
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: dc. jul. 30, 2003 7:00 am
Nom: Jordi
Rang: Auror
Ubicació: Palamós City

Entrada Autor: Jomura »

Ami em van regalar el primer llibre per 1 Sant Jordi (dia dl meu sant tmb) i mira em va agradar molt i ja no e parat de que m'entusiasmes HP.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Jo n'hi me'n recordo xDD

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A mi me'l va presentar un amic meu que s'havia fugat de la presó ano0menat Sirio, Siri, o una cosa així.....

XDXD

Respon