*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

^^

Entrada Autor: shiro_17th »

deixem pnsar... assimilant informació... ^^ enu!!! en fi, k ens tira unes kuantes emocions contingudes x terra po enu...

Aix.. yo pensu k algunes coses se les hauria d callar.. ben contenta k stava yo am la teoria d k la mort stava planejada i tal (no ho nega, po tira la teoria x terra.. k és casi el mateix TT) aix, k trist el tema... cal k sperem tant pel 7è??? X cer, l'editorial segur k ya te una certa noció de l'entrega del 7è.. algu la sap??
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

Norrrrrrrrrrrrr!!!!
El SEVERUS no és dolent...no ho és. És un personatge ple de contradiccions amb ell mateix, trist, amargat, torturat, dolgut. PErò en el fons és capaç de fer coses bones i si ha obeït en Dumbledore tot aquest temps no és per res...
I la Rowling segur que tbé diu coses a les entrevistes per despitar....
Jo crec que el Severus i el Harry seran les peces claus per destruir el Senyor de les Forces del mal en el pròxim llibre.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

m'agradaria tant pensar com tu lidiapicapiedra... tant... l'snape és (era?) el meu personatge preferit juntament amb el sírius però... em fa la impressió q la rowling ho ha deixat bastant clar en aquest llibre. no sé, ella no ha entès mai que hi hagués gent que se l'estimés com a personatge.

no sé si has llegit aquest editorial de mugglenet però està força b: http://www.mugglenet.com/editorials/edi ... en01.shtml
defensa la idea q l'snape és dolent. és dolorós de llegir però crec q té força raó.
aquest també em va agradar força
http://www.mugglenet.com/editorials/edi ... st01.shtml

pobre snape joder. pq havia de fer això la rowling?! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

Mmmm

Entrada Autor: shiro_17th »

Ai!! am això de la vow.. en akell fragment la Rowling deixa ben clar k alhora d k la narcisa li diu an Sevy k haurà de fer la missió d'en Draco si ell no la cumpleix.. l'Snape dubte.. po amb akella guarra d la bellatrix allà mirant no pot dir k no...

I a +, la Rowling no pot fer k en harry mai s'etiboki... en harry porta dient desde 1r k en Sevy és dolentot... `

aix, k res.. k me sap greu k nanbé si k u sigui de dolent >.<... buaaaaa ¬¬' XD En fi! 1k!!
PD: lidiapicapiedra juas, t'ha kedat tope a lu intent d'autoconvençament d k en Sevy no és dolent... jeje.. ta wai
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Ho sento, el que està clar és que l'Snape no és dolent 100%, sinó que és un tio amb matissos, com l'Shrek, amb capes, com les cebes...

L'Snape la dinyarà al setè llibre per salvar al harry!!! You'll see! You'll see!! Wuahahahahah!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Ei para amb les profecies Voldy que despres l'encertes i tothom s'ho espera...solució: no creure't. (Es conya :P )

Jo tmb crec que l'snape no es dolent, per molt que la Rowling vulgui despistar, no m'ho crec no no, seria massa facil. A més això representaria que les persones inteligents, si son bones s'equivoquen i per tan han de malfiar! no no... em fa falta més per canviar d'opinió!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bah, això és com el Sírius... Que tothom diu que tornarà i és obvi que no...



Dolent, dolent... potser no. Però malícia en té, i molta. xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A veure, jo, des del moment que va traspassar el vel, no he cregut mai que tornés. Ni per un segon. Ni viu, ni com a fantasma, ni com a mestressa de casa.

I no té malícia, l'Snape. Ha tingut una infància difícil, una adolescència encara pitjor i ha comès -com tots- algun error a la seva vida. I potser té una mica de mala llet. Bé, té molta mala llet, però el tio -en el fons- és com l'anakin: està en el bàndol equivocat, i molt poca gent s'adona que ell no és com els altres.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

He trobat un blog d'un paio que pensa igual que jo!! N'estic segur q és qui s'ha acostat més a la veritat del Sevy.

After reading I checked up on other people's thoughts/theories and was surprised by the amount of "ZOMG, SNAPE HOW COULD YOU?!?!" reactions. Honestly, the first rule of Snape Club is "Don't trust Severus Snape." Regardless of his obvious actions, his motives remain ambiguous. But a good rule of thumb is to think of him in the exact opposite light as JKR portrays him. In the beginning of the series he was Obviously Evil, and up until this book he was Reformed Good Guy. Though none of that matters now; he murdered Dumbledore and is a fugitive DE. So.utterly.screwed. I don't think he's evil and he definitely doesn't want Harry to die. It seems like he got caught in a no-win situation and so he lost...well, everything. Whatever trust any of the Order had in him is totally gone. The most anyone could ever say about him was that Dumbledore trusted him (and I think rightly so. and I also think Dumbledore had a different reason than the one that was discussed at the end. i'm not sure what it is, but it's got to be better than that). He's not a good man, but he does what's right when push comes to shove. It's almost a certainty that he'll die in book seven; even if Harry manages to defeat Voldemort and everyone lives happily ever after, he STILL murdered Dumbledore. There's just no way around it. Hum, hum...he's got nothing to lose at this point (as of book seven), so I'm thinking he'll do something heroic and then kick the bucket. All I hope is that Harry finally understands him.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

No no no...no em convencereu..i molt menys em convencerà la Rowling. El fet que la Rowling hagi dit que el Severus és dolent, no vol dir que no el posi en el bàndol del dumbledore. És evident que no és cap sant, pq tortura any rera any el Harry amb càstigs i treient-li punts i històries d'aquestes...PErò sempre ha estat allà per salvar-li la pell.
Vaig recordar també una frase del llibre 4, cap al final . El Dumby li explica al Harry que els pares del Neville van ser assassinats i li diu que mai es va trobar el culpable. I el Harry li comença a dir noms de possibles candidats i el Dumby,abans que el Harry respongui, li diu "El professor Snape tampoc". I llavors el Harry li pregunta què li fa pensar que l'Snape ha deixat de ser al bàndol de Voldemort i el Dumby diu "Això queda entre el professor Snape i jo"....
PEr tant, penso que el veritable motiu del canvi de bàndol del Severus encara no el sabem.
I a més, ha quedat demostrat que el Harry s'ha equivocat sempre amb ell. Al primer llibre es pensava que era ell qui volia la pedra filosofal, i que era ell qui li havia gafat l'escombra pq caigués, quan en realitat el que feia era protegir-lo...
Jo crec que la Rowling ha volgut crear confusió i ho ha aconseguit!!!! PQ hi ha gent que pensa que encara és bo i altres que està de part del Voldy. O sigui que hi ha opinions per tot....
SEVERUS SEVERUS SEVERUS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo estic totalment d'acord amb el nostre voldy, no el de la rowling... xD

El sevy és una persona que ha patit molt, com he dit més d'un cop, és un ressentit social, però és bona persona... El k jo crec k o bé està amb els bons.. (l'amor ho pot tot (sobretot si és x la lily) ).

Comptant que l'arma secreta del dumby i el harry era l'amor... seria prou factible que aquest home fos dels bons gr+àcies al seu amor x la mama dl harry...

I sino,... va x la seva banda... no anirà amb el voldemort perquè ell no és un cuc, ni un esclau, com la resta dels death eaters!!! Ell és sevy el gran, el Half- Blood prince...!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo tampoc he pensat mai que tronaria el Sírius. Si s'ha mort per ensopegar amb una cortina, què hi farem... xD

I no em diguis que no té malícia... Té mala llet, i busca la manera de fotre el Harry, sempre... Si tu a això no li dius malícia... xP



Però a veure... a mi la teoria de que el Dumbledore va demanar que el maté me la crec força... Però no ho séé... La Rowling sempre el compara amb un ratpenat... Xucla la sang de qui pot per aconseguit poder...
Com diu la calis, potser el paio va a la seva pròpia bola... xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

..

Entrada Autor: shiro_17th »

Mireu... yo crec k el k no farà en Sevy és na x sol.. ixò si k u tinc cla.. i lu dl bàndol a k sta, deixu córrer pensar-hi +...

Yo am lu d la mort den Sírius mu vai creure a l k va caure... po en Dumbly en canvi, vai pnsar k l'Snape ncara k u hagués dit en veu alta, simplement havia utiltizat un altre encanteri pensantu amb la ment.. ya k és mu bon occlumen... i aksta teoria salvava tmbé an Sevy.. po am lu d l'enterrament, lu k va passar amb els centaures ya vai veure k no.. k realemtn stava mort ¬¬
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jo crec que tot havia estat planejat des d'abans pel Dumbledore i l'Snape. D'aquí que discutissin tots dos al seu despatx (no, no et vull matar i que tothom es pensi que sóc dolent, prefereixo actuar d'amagat com fins ara) i totes les altres evidències que fan que l'Snape no sigui dolent (va salvar el Harry al primer, si el quirrell l'hagués fet caure el dumlbedore no li hauria ficat la culpa a l'Snape! i al sisè llibre va marxar sense fer mal a ningú, etc...) però hi ha una cosa que no em quadra. Realment va ser gràcies a ell que van atrapar l'Emmeline Vance? Perquè el Dumbledore si que em crec que es sacrifiqui peru`q el Voldemort confiï en el Severus, però sacrificar una altra membre de l'Ordre? Si realment va ser l'Snape qui va permetre que es matés la Vance (i no va ser una fatxendejada per impressionar la Bel·latrix) llavors és decididament dolent, pq el Dumbledore mai ho hauria permès i significaria que ha estat fent quelcom a part de les ordres del Dumbie.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Pols oposats q xoquen quan cau l'envà que els separava

Entrada Autor: Eric Ardan »

A veure, no sé en quin tema posar això, però bueno, ho deixo per aquí...

Sobre tot això he arribat a la conclusió que per entendre una mica el difícil caràcter de l'Snape ens hem de deixar de tot prejudici moral que en el fons no fan sinó enterbolir el nostre ull interior 8) . Mirem-nos-ho com una partida de cartes. Comptant en que l'Snape juga al cantó dels bons, la mort d'en Dumbie significa el sacrifici d'una carta molt (massa) valuosa.

Jo dubto bastant que en Dumbledore estigués al corrent de la seva mort imminent, almenys ho hauria arranjat per donar-li més pistes al Harry i li hauria abonat el terreny amb més gent, en definitiva, hauria mirat de reorganitzar l'Orde abans de morir.

Però pensem en la lògica diabòlica d'en Severus: és un cavaller de la mort, sí, que en un moment es va cansar d'en Voldy i se'n va apartar unint-se al Dumbie (i segons aquest creia de bona fe);
sabem que és un egòlatra només comparat al mateix Voldemort, l'atribució del títol de Príncep Mestís (o de Sang Barrejada, HPConan :P ) demostra un elitisme, una voluntat de destacar fora de mida. Les forces de mal li poden donar aquesta facultat, però hi ha en Voldemort, massa fort i poderós com per oposar-s'hi frontalment.

A més també sabem que va sentir la profecia, no completament, sinó parcialment. O almenys això és el que va explicar al Dumbie i al Voldy... però és que realment algú pot prendre's seriosament la paraula d'en Sevy, si és el mentider més intel·ligent de tots els temps!!! Podria ser una mica rebuscat, però si en realitat coneix la totalitat de la profecia , penso el següent:

En Severus veu a en Voldemort com un grandíssim obstacle, d'altra banda descobreix el personatge que lacònicament està destinat a acabar amb ell segons la profecia, en Harry... i al mig hi té el mag més poderós del món bruixot que sempre vetlla per ell i que evitarà per poc que pugui un enfrontament Harry-Voldemort, en Dumbledore. La mort d'en Dumbledore passa a ser llavors el trumfo que permet a les dos cartes principals confrontar-se; i en Severus esdevé un individu privilegiat que es troba entre els dos sense trobar-se els dos agents protectors del Harry que ara ja són morts (Sírius i Dumbie)... Per suposat que l'Snape no podia permetre carregar-se al Harry allà mateix! Ja se n'encarregarà el Senyor de les Forces del Mal els hi diu als Cavallers de la Mort... per alguna cosa en Sevy ha matat en Dumbie... és la única forma de que la profecia es pugui complir, si al capdavall l'Unbrekeable tampoc li va anar tan malament de fer-lo... :roll:

Llavors, a la batalla final és evident que en Severus desitja la mort d'en Voldemort, però, i la del Harry? Ja ho deixaré per més endavant, però em sembla que això quadraria bastant amb un Severus independent i amb el que la Rowling deia de que el Dumbledore havia estat massa ingenu amb ell.

Forques d'Alentorn!
Eric Ardan l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 28, 2005 11:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Bloquejat