Moltes diferències entre els llibres i les pelis!!

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Moltes diferències entre els llibres i les pelis!!

Entrada Autor: Alanis »

Ja sé que me n'adono tard...és cert. Però jo vaig llegir els llibres de hp fa molt d temps i kuan van sortir les pel·lícules ja gairebé no m'enrecordava ni de la meitat.
L'altre dia, després d'acabar el 5é, vaig decidir tornarme'ls a llegir tots...(així per la 3a tic preparada...)...i hi han tantes coses que són tant diferents!! No només que no surtin..sinó que les canvien totes!! Cada vegada m'agraden menys...stan molt bé però tenen moltes pegues!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Ho sento, però es que sempre és el mateix...
es 1 peli...no s'hi pot encabir tot...ske nose.... cada dia apino algo diferent XD

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Les pelis (jo segueixo fidel a la meva posició) mai podràn arribar a reflectir bé els llibres, i molt menys en tant poc temps per llibres tant llargs... Es fan talls i es modifiquen coses (ls talls son llògics pero hi ha canvis que no tenen cap mena de sentit, n otrobeu? bé, pel que fa a mi parlo sense saber sobre les de HP en concret, però "històricament" quan s'ha fet una peli sobre un llibre mai no ha sigut ni la meitat de bona (a menys que el llibre fos una patata... pero no s'acostumen a fer pelis sobre mals llibres...). Bueno, j de moment crec que seguiré sense veure les películes de HP pq no m mola gens...

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

no has vist le spleis? rilwen?
kina sort!
Webmaster HPFC
http://www.harrypottercat.com
info[arroba]harrypottercat.com

HpConnan

He posat aquest nom, doblant la 'n'....

Entrada Autor: HpConnan »

Jo segueixo dient: no es poden comparar. Un és una pel·li, i, l'altre, un llibre. Per mi ambdues coses són mooooooolt bones, boníssimes.... sobre un mateix tema... però diferents (m'explico? :lol: )

Adéu!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Home , tan com bonissimes.....els actors de vegades son patètics....

1, 2, 3 ....
CARA DE GRANOTA!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Sin hp_conan-cinqué, si però el fet que una peli i un llibre puguin ser dos coses bones per separat, no treu el fet que si están basades en el mateix es puguin estudiar i després comparar i dir que un és millor que l'altre, tot i que es clar, ja sabeu que dic jo sempre (o no)

LA CRÍTICA ÉS CONSTRUCTIVA, PERÒ LES COMPARACIONS SÓN ODIOSES.

En aquest cas, queda molt bé perquè podem criticar punts dolents dels llibres, però si els comparem amb la peli, la peli queda pels terres, tot i que pot ser bona per a qui no s'ha llegit els llibres.

Uaaaaaaaaaaaaaaa quin embolic!
Vaig a descansar...

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

A mi m'hagues agradat mes que les fes el Steven Spilverg, segur que agues sigut molt millor, i sino compareu el llibre de Jurasic Park amb la pelicula de Jurasic Park.

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

No vull que comparis ciencia-ficció de segona fila amb Harry Potter, ésser traïdori vil!
Jo no penso que Steven sigui un bon director per a Hp, perquè ja que li agrada molt als seus fills, contribuïria a la infantilització de la sèrie i a més, ja va quedar demostrat una vegada que aquesta pel.lícula, no li interessa fer-la. Va preferir aquell fracàs (almenys comercial) d'I.A., que jo no criticaré perquè no l'he vista!
DOncs ara dic, que millor que hi posin un director aficionat d'HP que no pas a ell!, que segur que ho farà molt millor! La Laura deu ser fan d'Hp, per això tradueix també millor¿?
Bé amb això tampoc m'hi posaré.
A més, jo sóc un detractor d'Spielberg, doncs penso que el seu Salvar al Soldado Ryan no mereix els óscars que té... només compra l'éxit amb la seva enorme fortuna! No interessa que manipuli ara també els llibres de la Rowling!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Uf com et poses...xD

Ara jo! Encara que no tinc ni idea de cinema.. les pel·lícules de l'spielberg no m'agraden, a més ultimament no ha tret res gaire bo, no? a més, no crec que sigui la persona indcada. Trobo que està prou bé que la rowling tingui l'ultima paraula en tot en aquest sentit...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Ja se pk ho dius PK L'Spilberg ÉS UN P%&( /&%& Frase de J. P. :twisted:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Jomast jo ja sé de que parles i vull que sápigues que no penso que aquest és el lloc adeqüat per treure aquest tema, que a més no té a veure amb HP.

:( sense comentaris. Per l'altra gent, no vulgueu saber de què parlem.

ElCinquè

i'm lovin' it

Entrada Autor: ElCinquè »

MM.... No sé si ho sabíeu... però l'Spielberg volia fer la versió 'maricana' d'Hp. Nois normals, en un institut fastigós d'aquells d'americans....

Ei, i no totes les de l'Steven són dolentes!! Mireu "Hook"!!!

Ah, i sobre les pel·lis-llibres.... jo segueixo pensant el mateix.... és com quan em diuen: què t'agrada més ESDA o Hp? I jo els hi contest: Són diferents, m'agraden exactament els dos... no es poden comparar. ... Doncs el mateix. I els actors, al meu parer (i mira que jo faig teatre i sóc moooooooolt crític, en això), ho fan molt bé!

Adéu!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Podrien fer Salvar al Soldado Ron :roll:
Yarrick_ ha escrit:Jomast jo ja sé de que parles i vull que sápigues que no penso que aquest és el lloc adeqüat per treure aquest tema, que a més no té a veure amb HP.

:( sense comentaris. Per l'altra gent, no vulgueu saber de què parlem.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Com ke no hi ha cap relació? xdxdxd
Sinò pk hi han els sangs de fangs? xdxd
Està tot manipulat?

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

Pfffff...cada vegada que llegeixo un tros més cada vegada és més diferent!
Igualment, les pelicules m'agraden molt, tot i que es deixen molts detalls. Sincerament, a la primera pelicula vaig anar-hi amb una amiga...i evidentment hi havien la tira de nens petits allí....jo flipava més que tots! Són genials pels pekes (jo no sóc peke però infantil pode si :oops: ). Ara...els llibres són infinitament millors!!
Petons!

Bloquejat