Fragments divertits dels llibres

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Re:

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

I també em va fer molta gràcia quan en el 6è llibre el Ron es menja aquelles galetes o bombons, no me'n recordo, amb eligir d'amor que la Rosana Vana li havia regalat al Harry! xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Fragments divertits dels llibres

Entrada Autor: BelitBlack »

a mi em va encantar quan en George va dir que havien intentat tancat a en Percy dins d'una piràmide, però que la mare els va renyar. O al primer llibre, en Fred i en Geore (genials, com sempre):

-No em diguis que ets monitor, Percy! Ens ho hauries hagut de dir abans! No en teníem ni idea!
-Un moment, que em sembla que si que va dir alguna cosa... Un cop...
-O dos...
-Per minut...
-Durant tot l'estiu...


També vaig riure mooolt amb el Porc (Porcupintí) o el gnom daurat de l'arbre de nadal. I encara que no fos especialment divertit, em vaig partir de riure amb la tassa del vàter, tant quan la Molly dona la idea als bessons, com quan en Dumbledore diu que ni han enviat una a en Harry. CUalsevol cosa dels bessons la trobo divertida, com quan cridaven pels passadissos "aparteu-vos que ve l'hereu de Slytherin" quan s'acosava en Harry, o no m'en recodro a quin llibre que en Percy diu que no li van enviar una merda de drac per res personal, i que era una mostra de fertilitzant; i després en Fred diu que si que anava per ell, i que li havien enviat ells.
Fins hi tot cantant l'himne de Hogwarts, no podien fer res normal els bessons, havien d'anar amb la seva marxa fúnebre; és que són els millors!
Només els pot atrapar el nivellasso dels "pikes" entre la McGonagall i la Trelawney, encara de de vegades, les classes de la Trelawney valen la pena sense la McGonagall pel mig:

Van fer girar el pòsit tres cops, tal com havia indicat la professora Trelawney, van escorrer les tasses i les van intercanviar.
-Som-hi -va dir en Ron- Tu què hi veus a la meva?
-Un munt de fulles marrons mullades. [...]
-Bé, doncs aquí hi ha com una creu torta -va dir i va consultar desenboirar el futur-. Això vol dir que tindràs Preocupacions i patiment. Ho sento... Ara, aquí hi ha una cosa que podria ser el sol. Espera... Això significa felicitat. O sigui, que patiràs però seràs feliç.
-A mi em sembla que t'has de fer mirar l'ull interior -va dir el Ron, i tots dos es van haver d'aguantar el riure perquè la professora Trelawney es va girar cap a ells. [...]
-Aquí hi hi ha una taca que sembla un barret rodó [...]. I aquí hi ha una cosa... que sembla un animal. Sí, si això és el cap... Sembla un hipo... No, una ovella...
Al Harry se li va escapar una rialla i la professora Trelawney es va girar.
-Deixi'm veure -va dir la Trelawney- el falcó... ai, senyor, té un enemic mortal.[...] El Garrot.. Un atac. Senyor, senyor, aquesta no és la tassa de la felicitat...
-Jo creia que això era un barret.
-La Clavera... té un perill al camí... Ai senyor, pobre noi... és millor que no els ho digui... Millor que no em preguntin...
-Què és professora?- va preguntar en Seamus Finnigar l'acte.
-Ai, senyor, tens el Lúgubre. [...]
-Doncs jo no crec que sigui el Lúgubre -va afirmar l'Hermione amb rotunditat. [...]
-Així sembla un Lúgubre -va dir en Seamus amb els ulls gairebé closos-, però aixà sembla més aviat un burro.
-Doncs quan hagueu decidit si m'he de morir o no, ja m'ho direu -va deixar anar en Harry


Ja sé que res del comentari no fa gaire riure, pro es que sempre tinc la risa tonta, i ric per tot :D.

I acabo aquí, perquè em sembla que ja m'he enrollat massa, després potser poso un altre comentari amb més coses...

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Fragments divertits dels llibres

Entrada Autor: BelitBlack »

Ja se m'ha acudit una altra cosa. La dic de memòria perquè no m'en recodo de a quin llibre està:

Trelawney: Estava dient que Saturn estava en una posició de poder al cel al moment del teu naixement... el teu cabell fosc... la teva baixa estatura... pèrdues tràgiques a la teva vida... M'equivoco si dic que vas néixer a mitjans d'hivern?
Harry: No, vaig néixer al Juliol.


xDD

També son genials els partits de Quidditch, des de les faltes cridades per en Lee i les queixes de la McGonall, fins a l'inceïble coneixement dels jugadors dels equips per part de la Luna. :D

Lee: Trenta a zero! Us foteu, desgraciats!
McGonagall:-Jordan, si no pot retransmetre imparcialment...!
Lee: -Però si és cert professora McGonagall!
[...]
Lee: Ha, ha, ha! Ho sento, nois! Haureu de reaccionar abans si voleu guanyar la Raigdefoc! Johnson agafa la bomba per a Gryffindor... El Flint vola al seu costat. Angelina, clava-li un cop de colze a l'ull! Era un broma, professora, era un broma... Oh, no, Flint li pren la bomba, s'escapa cap a les perxes de Gryffindor, vinga, Roure, a veure si...

Però el Flint va marcar; a baix a la graderia els de Slytherin van esclatar i el Lee va dir tantes paraules grolleres que la professora McGonagall li va intentar treure el megàfon màgic.

Lee: Perdoni, professora, perdoni! No tornarà a passar!
:liar:
:lol2:

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re:

Entrada Autor: Gemms »

Getta91 ha escrit:
Roser ha escrit:Eis, a mi també em fan gràcia, si et serveix de consol... :wink:
xDD merci però tpc m preocuparia pk m fessis gracia aquestes coses, més simples...jo disfruto del llibre d'aquesta manera i hi ha gent que disfruta més tota l'estona amb intriga jo prefereixo divertir-me en els moments una mica divertits que ja hi haurà temps per plorar... :cry: k tb ni han po merci així se k hi ha ki disfruta delllibre i la seva diversio a kda moment :wink: dws! jeje
Jo també gaudeixo així! És el que els fa més humans, penso... A més, aquests comentaris que els tira el Harry als Dursley són la pera!
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re: Fragments divertits dels llibres

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

julia figueras ha escrit:jo men recordo d'un de el tercer (no fa gaire gracia aviso pero se am kedat clavat)
hermione-harry tu sempre et poses en embolics
harry-jo no em fico en embolics son els embolics k menvoliken a mi
e avisat........no era ven be aixi 'pero k si fara
:roll:
que bo!!!!!!!! m'estic llegint el tercer llibre per 4t cop i akest fragment l'acabo de llegir!!!!!!!!!!!!
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

Respon