Abans que res...he de puntualitzar que tots són fantàstics i que els sis que porto els he llegit disfrutant -los molt. Que agradar, m'han agradat TOTS i que cada un té alguna cosa especial, a més a més tots estàn molt ben lligats els uns amb els altres...Uff, quanta justificació no?

És que tú, triar-ne un és complicat ostres...!! Però bé la meva classificació seria:
HP 5 (un dels més intensos, em va atrapar l'aura de secretisme, lluita i lleieltat de l'Orde del Fènix, la rebel·lió dels alumnes amb l'Exèrcit del Dumbledore, la relació entre el Harry i el Sírius, la lluita final, la xerrada entre el Harry i el Dumbledore (ufff....pell de gallina!), l'adolescència de Harry, el Ron, l'Hermione and company....etc)
HP 4 (molt sorprenent, molt complet a més a més, els fets del estadi de la copa del món de quidditch, les primeres ombres del mal, la competició del calze de foc...)
HP 3 (apareix el Sírius.

I amb això ja n'hi ha suficient...

Però també afegiré que surt també el professor Llopin, la veritable història que hi ha darrere de l'assassinat del James i la Lily...)
HP 6 (potser le col·locat massa abaix...potser estaria millor en segon lloc, perquè la veritat és que també es intens...quasi com el cinqué...d'aquest m'encanta la relació cada vegada més propera entre el Harry i el Dumbledore però el final em va destrossar animicament!!)
HP 2 (molt correcte, la trama de la cambra secreta va enfosquir el castell de Hogwarts, va fer-lo més lúgubre i més enigmàtic, el professor Decors li dóna el toc d'humor adequat.)
HP 1 (també molt bé, la trama em va agradar i tota la contextualització dins el món màgic, però considero, com ja ha dit algú abans, que com que ja tinc una edat, els dos primers llibres tenia un to un pél massa infantil encara..)