PD: M'he petat quan has dit allò dels portuguesos... encara no entenc perquè li han dit príncep misteriós...

BeTu ha escrit:Nemrak ha escrit:avans per aqui damunt e llegit k pot ser que la JKR faci una continuació de despres de howgarts. aixo seria genial!!!![]()
Si et refereixes al que he dit jo abans (que no ho sé) he posat: espero que la JKR... no he dit que ho farà he dit que m'agradaria.
Tens tota la raó, hi ha moltes sèries que com que tenen molta audiència les allarguen fins que es fan aburrides i repetitives. Jo no vull que aixo passi mai amb HArry Potter. Si que m'agradaria que la J. K. Rowling continués escribint, però no sobre HP.Finalpotter ha escrit:Quan es parla d'aquest tema, sempre dic el mateix: prefereixo que siguin 7 llibres de qualitat i amb un final esplendid de saga, que no pas 77 i que al final t'horritzis de saber que la Rowling ha tret una nova merda basada en Harry Potter.
Totalment dacord!!!!Flippy ha escrit:Tens tota la raó, hi ha moltes sèries que com que tenen molta audiència les allarguen fins que es fan aburrides i repetitives. Jo no vull que aixo passi mai amb HArry Potter. Si que m'agradaria que la J. K. Rowling continués escribint, però no sobre HP.Finalpotter ha escrit:Quan es parla d'aquest tema, sempre dic el mateix: prefereixo que siguin 7 llibres de qualitat i amb un final esplendid de saga, que no pas 77 i que al final t'horritzis de saber que la Rowling ha tret una nova merda basada en Harry Potter.