Cada quant temps...

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera » dt. nov. 01, 2005 10:28 pm

Jo me'ls he llegit tots 5 vegades menys el tercer i el 4t (6 cops). A mi m'agrada bastant repetir, descobreixo detalls nous que se m'havien passat. Una altra serie que he repetit 5 cops és Els Fills de la Terra, de J.M. Auel. Simplement, m'encanta... :roll:

ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda » dc. nov. 23, 2005 7:54 pm

Jo els re-llegeixo quan no en tinc cap mes per llegir, es el "comodí", i abans de veure les pelis, llegeixo el llibre corresponent per fer-me la repel.lent, i poder criticar i despellejar-la (aki falta aixo i allo altre, i sobra el de més enllà):riure: :riure:

Em dec haver llegit (no ho he comptat) el 1er i el 2on 2 vegades, el tercer 3 vegades i el quart també, 3 ò 4. I ara estic llegint el 5è per segona vegada.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- » dj. nov. 24, 2005 11:33 pm

Jo faig el mateix :lol: sinó no sé com les he de criticar i no em puc fer la experta. Però el meu ordre va decreixent: el primer i el segon llegits 6 vegades, el 3r 4 vegades, el 4t 3 vegades, el 5è 1 vegada (no em va agradar gaire, se'm va fer pesat i tot) i el 6è 0 vegades (crec que sóc l'únic ésser viu del món que s'espera a llegir-los en català)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda » dv. nov. 25, 2005 2:53 pm

Doncs ara que estic amb el 5è per segona vegada, m'està agradant més que la primera... :| (tampoc em va agradar gaire llavors)

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- » dv. nov. 25, 2005 5:31 pm

Clar, quan llegexes el matex llibre per segon cop (i fins i tot el tercer cop) vas troban detalls i enllaços que abans no avies trobat. Jo o tinc en feines pendents, però estan a la universitat, no dóna per tant, al menys a mi. El problema és que estic en :shithappens: da en massa coses a lora: estudiart, teatre, gimnàs... :o acabo esgotada :o i a sobre llegexo conan, axins k fins k no macabi conan, nanai del pelukín! (el sisè llibre en català es diferent, dexaré en conan de banda, u sento :cry: , és k com un nou llibre d'HP no i a res!)
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca » dv. nov. 25, 2005 11:20 pm

-sandra- ha escrit: el 6è 0 vegades (crec que sóc l'únic ésser viu del món que s'espera a llegir-los en català)
Doncs no t'ho creguis pas aixó, que hi ha molta gent esperant a que surti el 6è llibre en català per a llegir-se'l. :wink:
ImatgeImatgeImatgeImatge

gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem » ds. gen. 28, 2006 5:18 pm

Jo sempre k no trobo un llibre k m'escaigui o k no me n'hagin manat kap per llegir n'agafo un de HP i mel torno a llegir. I a mesura k llegeixes t'adones que tornes a llegir koses k o no t'en rekordaves o t'havien passat per alt

kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy » ds. gen. 28, 2006 10:51 pm

Bah, jo primer les contava, però després ja em vaig descontar... :reading: és que els HP són els llibres que m'he rellegit més cops a la vida!! (i especialment el quart; el trobo més original que el 5è...)però tots me'ls he llegit més de dos cops.

Veieu, ara ja m'agafen ganes de tornar-me'ls a llegir, tant parlar, és que sóc...:greetings: :reading: :reading: :reading:
...HD...

gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina » ds. gen. 28, 2006 11:30 pm

doncs no en tink i idea perque un cop me'ls he llegit uns vegades doncs el que faig es agafar un llibre, obro per la pagina que em trobo i a llegir i el eixu. una altra vegada, quan el torno a agafar, doncs torno a obrir per una pagina i em llegeixo un altre tros. :wink:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 » ds. gen. 28, 2006 11:33 pm

doncs jo mels llegeixo del tirón els cinc (wnu i el sis tb ara) però alternant-los amb altres llibres, com k mels se de memory pos no perdo el fil...xd si no els alternés llegiria tot el dia HP i nu se... si k es veritat k kada vegada k algú diu alguna cosa de harry potter em donen ganes (i ho faig) de pillar el llibre i començar a llegir. vaya viciada, me mare diu k no pot ser bo....xD :lol:
SEMPRE ACLEE!

Bloquejat