Cada quant temps...

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Doncs per no ser amant del rellegir ho fas bastan, jo nomes els de HP i penso q quan era petita un q es deia Gina o algo aixi, no ho recordo, només un cop.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A veure...

No sóc cap adepte a rellegir, jo, eh?

aquests llibres els vaig rellegir en una mateixa temporada. La de la Guerra dels Xiclets quan tenia... m... 8 anys? I Marina l'any passat.... I El Príncep de la Boira, l'anterior.
Però que no rellegeixo gaire. Tinc massa llibres sobre els estants que encara s'han d'obrir. ^^

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

JO EM RREPASO ELS LLIBRES UN COP CADA ANY. :D

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Què feu amb els llibres dolents? ah m'agafa no sé què a l'estòmac! A més que tot llibre que començo l' acabo, l'hauria d'abandonar però mel trago... el pitjor que recordo és el Siurell del vent (sento si algú li agrada), potser el vaig agafar de massa gran...

HpConan-no-registrat

Entrada Autor: HpConan-no-registrat »

Jo trobo que CAP llibre és dolent. Dient dolent a un llibre està dient dolent ala ment d'una persona (l'escriptor/a).
Cap llibre és dolent perquè tot comporta un esforç... i això només ja el fa 'bo'.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

MArc amor meu....et recordo que vas ser tu qui va dir que el silmarillion era dolent .... '¬¬
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

ooh, quant de temps Roser!^^
Ehem Hpconan, aleshores res es dolent, perquè tot depèn de la ment del que ho fa, no hi ha pelis dolentes, ni música dolenta, ni quadres, ni dibuixos, ni política, ni lleis, ni...be ja saps per on vaig. Tot té una ment humana darrere, per tan res no pot ser dolent, ehem massa relativista, i et recordo que el relativisme s'anul·la a ell mateix! :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

calis.. Vaig dir que era pessat. No sé si dolent. si vaig dir dolent, mira. Però no ho crec.
És pessat, però a mi, les històries que s'hi narren, m'agraden molt. I no li estic dient a(ls) Tolkien(ns) pessats, sinó que té(nen) un estil recarregat i que A MI se'm fa pesat. EPrò no dolent.

Aina... l'únic que et puc dir és que si es fa amb desgana (notes sense cap mena de concordança, fetes a la babalà -música-, ratllots fets expressament sense cap mena de sentit [per ningú] -pintura-...) sí que és dolent. Pe`ro un llibre normalment no es fa amb desgana. Principalment, perquè no t'ho publicarien... XD (a no ser que siguis un... 'edollat'. XD).
Sobre les lleis.. poden ser dolentes per tu, i beneficioes pels altres. O sigui que de 'llei' dolenta tampoc n'hi ha cap. Tot depèn dels ulls amb què es miri...


Per cert....
Is she back?? Is she back again??? Yes, she is!!! Calis... Is hereee!!!


Per cert, recordeu el llibre que us vaig posar (La Guerra dels xiclets) com a llibre rellegit per mi??
Doncs el Jordi Folck (l'autor) me'l signarààà!!! Uooohouuu!!!! XD XD XD I el coneixeré en personaaa XP
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Discrepo en lo de les lleis i els llibres, aleshores em diras que la pena de mort beneficia a algú i que el llibre de l'Aznar no es dolent, ja clar '¬¬ ho sento pero jo no penso així.
Aleshores no existeixen persones dolentes, depen de com es mira. Bé moralment parlant les coses dolentes i bones son les que ens agraden o desagrades, però hi ha coses que tenen uns límits i que objectivament (tot i que l'objectivitat total és impossible) son majoritariament bones i majoritariament dolentes, weno es =, deixem-ho :?
Imatge

ERIKA POTTER

Entrada Autor: ERIKA POTTER »

Jo vaig comensar a llegir en serio l any passat .el primer qwe vaig llegir va se el5 de harry potter els vaig llegir del 5 cap a el primer i llabons del 1er al e pero el qwe me llegit mes cops de llibres a set el 4 dhp m encanta (sovretot per imaginarma el diggory

EDITAT PER JOMAST

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

per desxifrar el missatge d'adalt 30 minuts! xD

Jo com la majoria de gents del primer al 5è, i crec que només m'he repetit el tercer...

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo.. els hauré llegit unes 5 vegades cadascun... o potser més... però la veritat és que no les compto, aixií q no ho puc dir amb exactitut. Això sí, cada vegada que em torno a llegir un dels llibres recordo coses noves i veig detalls que no havia vist anteriorment. Fa gràcia pq ncara que te l'hagis llegit moltes vegades algunes coses et passen x alt i al llegir-les dius ooooooo :reading: :)

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

la veritat es que no tinc un temps en concret quan tinc ganes de lleguir hp lleigeixo hp i quan no tinc ganes pues no.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

jo de tant en tant veig els llibres de HP alla tant makos i ben posats k dic saps k avui k no tink cap llibre a mitj fer men llegire algun de HP... xDDD no mels llegeixo cada un temps fix sino kuan no n' estik llegint cap o men venen ganes! :mrgreen: :mrgreen:
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

sempre que puc (he he) :wink:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Bloquejat