Rowling s'esta forrant i ens pren el pel

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

:o :o :o A mi hem sembla que es imposible treure 1 llibre cada any, perque s'ha de imaginar moltes coses i crec que es molt dificil.
"Els records mes felicos es poden trobar en els moment mes foscos"
La britney es la millor

http://news.softpedia.com/images/news2/ ... ures-2.jpg

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

si s'està forrant serà perquè s'ho mereix no?? Mai m'habia enganxat t'han a un llibre com els de Harry Potter. :reading:
em sembla que si no fos pels seus llibres no en llegiria molts, només els que em manen a l'insti i gràcies!! jejeje :D

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Coses de bufandes

Entrada Autor: Aralforn »

A mi em ratlla, i diria que és on es forren, el fet que a cada nova pel·li renovin vestuari (faldilletes, pantalons i bufandes incloses). Ho trobo fet ben bé amb ànims d'assegurar-se nou marxandatge. Fet i fet, és del tot incoherent aquesta renovació "anual". No oblidem que hi ha gent com els Weasley, sense massa calés per gastar en vestuari. No pot ser que després de tot els obliguin a comprar roba nova cada any. Em fa massa pudor de socarrim, tot plegat... Massa estudis de mercat al darrera... No sé per quina raó la Rowling no els ha cridat l'atenció en aquest sentit!

D'altra banda, la bufanda d'aquest any és molt horrible. Massa seriosa i formal, sense deixar lluir els colors de Gryffindor com cal. (La més cuca segueix sent la primera! O la segona, va, que encara colava...)

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo tinc la de la 1a peli, però no me la poso gaire perquè és molt llarga...

Lix
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 14, 2005 3:58 pm

Entrada Autor: Lix »

No crec que ho hagi fet ni x timar.nos, ni per forrar-se, i si es aixi, donç bona manera de fer-ho, amb cultura i fent divertirse a la gent. :clap: si aixo es dolent, ole lo dolent.
oleole el harry.
I si calles la boca ?<--aixo no es meu.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El vestuari de la primera i la segona era iguals... Amb alguna petita variació, potser, però res més, eh?

Jo crec que canvien el vestuari segons el pujnt de vista del director.

Aquesta quarta ha estat més "uniforme", tot i que també tenim els vestidets pel Torneig i els "extra-escola". ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

La JK Rowling es mereixia mol més que moltes de les persones de forrar-se, ja que com es sap abans de poder publicar el primer llibre de Harry Potter i com ella mateixa diu ella i la seva familia estaven sumits en la pobresa i no els arribaven els diners per menjar amb prou feines. A mi m'és igual que ara s'estigui forran a costa nostra perquè jo comprare cada un dels llibres k tregui

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

a veure, jo krek k no es x pusarsa axi, jo no se si ha prumes axo dl llibre x any o no xo se k es practicament imposible treure un llibre aixi d gruixut x any, si ja costa escriurel i maginet despres editarlo, portada, i un cop tret han d'esperar mig any x portar-lo a catalunya i traduir-lo.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A veure jo tmb posare l meva opinio: tu creus k una persona mb tta akesta imaginacio i k scrigui dakesta manera merex k li diguin axo?No pk jo no e sentit k digues k treuria un llibre cada any!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jo estic algu en contra de aixo de que la rowling ens pren el pel: a veure tu ets un escriptor/escriptora... i has escrit un llibre, dels set qe vols escriure, i el teu primer llibre,... vamos arrassa..i llavors tu penses...ostres si que els hi ha agradat... doncs els demes els fare encara millor... a veure el somni d'un bon escriptor no es furrasse, segons jo, sino que es arribar al lector i veure com una persona llegeix el teu llibre una vegada i totes les que vulgi... si guanyes pasta, que es el mes probable, doncs felicitats...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

si s'està forrant, molt bé, però quantes persones més es forren d'una manera"no gaire neta"perquè segons tu diu mentides, però lu d'un llibre per any, jo no li he sentit dir mai.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
meia_stfe94
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. jul. 03, 2006 1:31 pm

Entrada Autor: meia_stfe94 »

Jo estic d'acord amb la ronsantanna, potser s'està forrat, pero s'ho curra i algunes + tmb s forren d'una altre manera, pero es k dius k diu mentides, cosa k no diu, perquè no es tant fàcil fer un llibre k corri x tot el món...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

ja... a més és millor que ens faci esperar i que després tregui un bon llibre, que no per complir la promesa de treure'n un per any el faci ràpid i corrents i després sigui il·legible. Els llibres de hp tenen molts detalls i per tant és difícil fer un llibre ràpidament ja que ha de mirar bé que tot concordi.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Putser teniu rao am aixo d k en harry potter es morira , tot i k la jk rowling te molta fama no trobu b aixo k fa d k es morin els personatges .
Pk aviam si es mor en Harry signifika k al final tas gastat els idners per comprar els llibres i les pelis de Harry potter pk intenta vensre en voldemort i al final s akaba murint.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

No i a dret

Entrada Autor: ginny13 »

Putser teniu rao am aixo d k en harry potter es morira , tot i k la jk rowling te molta fama no trobu b aixo k fa d k es morin els personatges .
Pk aviam si es mor en Harry signifika k al final tas gastat els idners per comprar els llibres i les pelis de Harry potter pk intenta vensre en voldemort i al final s akaba murint.

Bloquejat