comunicacio de l'ordre

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

comunicacio de l'ordre

Entrada Autor: Sectumsempra! »

crec que ja se com es comunica l'ordre del fenix, es comunica amb patronus o espurnes, crec que em quedo amb espurnes, ja que la JKR diu que el metode de comunicacio ha sortit al quart i que abans que sapiguessi de l'ordre al 5é llibre, es veu com un dels seus membres utilitza el metode, i al 4t al laberint i tot axo sortien espurnes, i al 5é per a buskar a en harry fan servir espurnes, o sigui que jo crec que tenen un codi d'espurnes de colors.
que en penseu de la meva teoria?
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

A no sé on (crec que és a la web de la Rowling mateix) diu que a l'Orde es comunica amb Patronus, per això al sisè quan la Tonks troba a en Harry envia un patronus al castell, perquè sapiguen que té al Harry i esta bé.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ostres...doncs la veritat..Això de les espurnes no ho vec molt convincent ja que potser si altres persones tiren espurnes ho podrien confondre. Potser si que es, pero personalment a mi m'agrada i em sembla millor que fos lo dels patronus. Perquè la forma de cadascú es única, oi?? Tot i que pot ser.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

MMMn jo diria que es comuniquen amb patronus eh, no ho sé... al cinquè, al final, en Dumbledore diu a en Harry que l'orde té altres maneres de comunicar-se que no són la lalr de foc de la professora Umbridge. I llavors quan comença el sisè la Tonks envia un missatge de que ha trobat en Harry i que el vinguin a buscar i en Harry pensa que això ja ho ha vist fer a en Dumbledore... lo de les espurnes és allò que feien a prime curs quan es van ficar al bosc prohibit i deia que si hi havia problemes en tiressin enlaire, no? xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Crec recordar (miraré si encara està el tema obert, cosa que dubto) que poc abans que sortis el sisé en anglès la Rowling va fer una enquesta amb tres preguntes i va dir que respondria la més votada i crec recordar que una era aquesta. No, crec que m'estic liant.
Bé anant al gra, la Rowling va contestar (i tal com heu comentat abans, en la seva web) que l'Orde del fènix es comunicava através dels patronus. Si relacionem això amb el que ha dit en Sectumsempra! sobre el quart llibre descobrim que el patronus d'en Dumbledore és un fènix.

Bloquejat