Us agrada llegir??

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

llegiu molt....o poc??

Soc molt aficionat/da a llegir, ésel meu hobby
16
62%
M'agrada molt!
3
12%
M'agradaria llegir més, no tinc temps
7
27%
Si estic molt desesperat, llegir em distreu
0
No hi ha cap vot
Odio llegir!!
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 26

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Us agrada llegir??

Entrada Autor: ginny_winky »

He obert aquest tema perque he buscat per tot el forum i no n'he trobat cap que parles d'això.
Vosaltres en quin punt us trobeu?? jo llegeixo moltisim, es el meu hobby preferit i m'hi passo hores seguides.

si aquest tema ja estava fet, perdoneu-me, perque no le trobat. :P
potser les opcions son molt extremes!! :mrgreen:
:D

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

M'encanta llegir, xo no tinc gaire tems, només puc llegir al vespre avans d'anar a dormir, i aixo no dona x a gaire.
LLegeixo aproximadament una mitjora al dia.
Xo kuant estic molt cansat m'adormo i no puc llegir. :( :(
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

SwÂn
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 10:31 pm

Entrada Autor: SwÂn »

llegi sta mol be (si tarade kla... jeje) pero aket any k e comensat a fer 1r d batx no tink tems per llegir llibres k maradin, me d conformar am els k me fiken a l'insti :(
maraden a art d hp, sta cla jaja, els d dan brown k x cer estan axecan molta polemika...
SwÂn.... muaksssssss

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Uo A mi m'encanta llegir i llegisc molt pero ultimament llegeixo menys per culpa de la web... :lol: Vull dir q molt del temps k abans pasava llegint ara el passe a esta super-mega-fantàstica web ^^ xo encara aixi m'encanta llegir i a la gent k tinga temps x fer-ho jo crec k es molt millor inclús k anar al cine ( + k res pk es gratis) ,no es broma i pk hi ha llibres x a tots els gustos!! ANIMEU-VOS A LLEGIR!!!
AURAA!!

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

Entrada Autor: ginny_3 »

M'encanta es el meu hobby. :reading: :reading: :reading:
A vegades tinc examens i encomptes d'estudiar em fico a llegir.jejeje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les meves amigues no m'entenen (excluint la mire :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

llegir

Entrada Autor: ginny_3 »

llegir, llegir i llegir .... em passaria el dia llegint, molta gent no entent peruè m'agrada i a vegades, em sento tan frustrada per aquest motiu que he arribat a pensar que si jo visques derrere la portada d'un llibre seria feliç, o que hi ha un mon palral·lel on i viu tota la màgia i la fantasia i que jo hauria de ser allà tot i que he anat a parar a l'univers equivocat i llevors bé algun amic i em torno a sentir bé :mrgreen:


aixó no se a que bé però es igual ,que llegir es el meu hobby i lo que m'agrada més dels mon, la sencasio de ser lliure de poder anar on vulguis i quan vulguis nomes obrint un llibre ... :reading: :reading:
la sencasió que sento quan llegeixo no es pot descriure amb una paraula ni amb una frase, llegir es algo que no es pot explicar es com si coneguesis i estiguessis amb altres persones que coneixes molt be.i a altres llocs on no has estat mai però es com si el coeneguessis... no se aixo es lo k sento jo.
Quan vam anar de colonies amb el cole (exemple) em vaig emportar un llibre bastant gruixut i em va donar per llegir i em vaig passa molt rato sola llegint i a l'hora de dinar un amic em diu: [i] escolta, tu has estat marginada tot el mati i no senties com si estiguesis molt sola.[/i]
i jo li vaig contestar [i]quan llegeixo mai estic sola [/i]
jo tot aixó no se ni perque us o explico pero suposo que a aquestes hores de la nit no es pot esperar guaire de mi!!! :wink:
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Re: llegir

Entrada Autor: ÒLIVA »

ginny_3 ha escrit:llegir, llegir i llegir .... em passaria el dia llegint, molta gent no entent peruè m'agrada i a vegades, em sento tan frustrada per aquest motiu que he arribat a pensar que si jo visques derrere la portada d'un llibre seria feliç, o que hi ha un mon palral·lel on i viu tota la màgia i la fantasia i que jo hauria de ser allà tot i que he anat a parar a l'univers equivocat i llevors bé algun amic i em torno a sentir bé :mrgreen:


aixó no se a que bé però es igual ,que llegir es el meu hobby i lo que m'agrada més dels mon, la sencasio de ser lliure de poder anar on vulguis i quan vulguis nomes obrint un llibre ... :reading: :reading:
la sencasió que sento quan llegeixo no es pot descriure amb una paraula ni amb una frase, llegir es algo que no es pot explicar es com si coneguesis i estiguessis amb altres persones que coneixes molt be.i a altres llocs on no has estat mai però es com si el coeneguessis... no se aixo es lo k sento jo.
Quan vam anar de colonies amb el cole (exemple) em vaig emportar un llibre bastant gruixut i em va donar per llegir i em vaig passa molt rato sola llegint i a l'hora de dinar un amic em diu: escolta, tu has estat marginada tot el mati i no senties com si estiguesis molt sola.
i jo li vaig contestar quan llegeixo mai estic sola
jo tot aixó no se ni perque us o explico pero suposo que a aquestes hores de la nit no es pot esperar guaire de mi!!! :wink:
aixo ho e escrit jo pero la anna s'ha conectat al meu ordinador i..... mira k ma passat em curro un missatge i :cry:
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

llegir

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

A mi m'agrada molt llegir. Sempre que tinc un rato lliure llegeixo, m'es igual quin génere sigui assesinats, misteri, magics, de guerres...tot m'agrada!! ( però harry potter el que més clar!!) :reading:
Si no tincs molts exàmens llegeixo pel matí a les 7, al migdia i per la nit , però com tingui exàmens o treballs només puc llegir un rato per la nit, com me pasa ara que cada nit em llegeixo 2 capituls del 5º llibre de narnia ( el viatger del alba).
per ert... si us esteu legint algun llibre ara, quin es??
es només per curiositat.. :happycry:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Torbo el tema una mika... parida, si no ens agrades llegir, que fariem en una web de LLIBRES DE HP?! Si no tagrada llegir, ja sudes de HP... massa larg... pero si tagrada... no se... es la meva opinio... a mi almenys mencanta llegir... SOk un ratolinet de biblioteca XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

llibres

Entrada Autor: ÒLIVA »

ja que ho has preguntat estic llegint Cor de tinta de Cornelia Funke que m'encanta i Carta al rey de Tonke Dragt, els dos estan molt be :reading:
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Clar, jo penso com el roni... si no ens agradés llegir, no llegiríem HP, per tant no seríem aquí... (bé, he vist algun cas...xD el de les 100 pàgines del primer llibre i que no li agraden, roni, sas de qui parlo, oi? :P )
Doncs a mi m'agrada llegir i just avui m'he acabat: El cercle de foc :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Oh!! Has tingut un fallo... no van ser 100... sino 50!!!!!!!!! XD Van ser menys de les ke pensaves egh? XD Bé, pel ke fa al llibre ke has dit, esta be?^^ Aix... no se ke dik... encara tink ke llegir un pel cole en castellar... i acabar-me els pilars de la terra... ke esta per alla abandonadet pobre-... XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

a mi m'agrada molt llegir,en vaig aprendre de molt menudeta (5 anyets),i ja no ho he pogut deixar :P .
Ara mateix me he acabat La Saga de Geralt de Rivia (fantasia +18 anys,eh?),i m'estic llegint tot el que pillo de l'Stephen King.
De best-sellers,El Codic DaVinci,no me l'he llegit,uns m'han dit que és genial ,i uns altres que és un rotllo.El que si que em va agradar van ser Els pilars de la terra.
En general,llegeixo de tot,fantasia ,misteri,realisme..etc,però sobretot soc fan de l'Anne Rice i les cròniques vampíriques,Harry Potter , i la Laura Gallego i les seues Crónicas de la torre,entre d'altres.
A l'any em llegeixo uns 30 llibres i més.

Avatar de l’usuari
ester-ravenclaw
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 23, 2005 4:27 pm
Ubicació: llorenç del penedes ( tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: ester-ravenclaw »

Ui, a mi m' encanta llegir, ho tobo apssionant i sobretot llegir els llibres de Harry Potter!!!!! vaig apendre a llegir paraules als 3 anys, i des de llavors la meva habitació esta invadida per pilots de llibres, animo a la gent que pensa que es aburrit a llegir perque es molt ivertit i pases moments agradables, acad llibre es un nou món ple de fantasía, i se t' emporta a vitajar dins seu. :)

PS. llegiu al meva ff (el retorn de l' obscuritat) a veure k us sembla! :painter:
Mai no deixis de pensar que demà sera un nou dia.

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

A mi m´agrada moltissim llegir.

Jo recomano aquets llibres:

-Septimus

-Narnia

-Harry Potter

-El club dels cinc

Bloquejat