Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Marcel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: ds. nov. 26, 2005 1:27 am
Ubicació: Barcelona (a tocar de l'obra inacabada de Gaudí)

Entrada Autor: Marcel »

Doncs, jo m'hi vaig enganxar al febrer del 2001. La meva història ha passat molt i és bastant comuna: uns amics de l'escola que havien llegit els llibres i parlaven meravelles d'ells, em van picar la curiositat i em vai comprar els tres primers, que aleshores ja havien sortit. I des de llavors, FAN INCONDICIONAL DE HP :party: !!!

PS: I des que vaig conèixer aquesta pàgina, com molts, FAN INCONDICIONAL DE HP FOREVER CATALÀ!!!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

M'havien regalat un HP pel nadal del 1999, però no li vaig fer cas fins que un dia me' vaig trobar en una estanteria per casualitat i me'l vaig llegir.
Des de llavors estic enganxat a aquesta saga.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

s akest el tema perdut k star retrobat o el nou tema???? :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aquest és el tema perdut que ha estat retrobat :wink: El nou em sembla que ja està tancat :roll:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

era un dia de st jordi quan....jeje

Entrada Autor: Getta91 »

:boohoo: 23 d'Abril del 2001. La diada de St Jordi. :boohoo: Em vaig posar a mirar llibres en una parada i em va sorprendre veure que hi havia un pilot de llibres iguals. Amb la portada taronja, un tren que deia Hogwarts express i un nen amb un llamp al front. :boig: Em va sorprendre que la gent anava i el demanava pel nom, bé, sabien el que buscaven i per això n'hi havia tants. En vaig agafar un i vaig llegir la contraportada. JK Rowling? No havia sentit mai aquest nom...Harry Potter i la pedra filosofal? Que coi era allò? :jawdrop: Però no se ben bé per què, me'l vaig acabar comprant. No se si va ser el tema de la màgia que em va atreure o que, el fet és que me'l vaig comprar. Vaig arribar a casa i vaig començar a llegir. En dos dies ja me l'havia acabt. No vaig tardar gens ni mica en comprar-me el segon i el tercer, tenia clar que m'encantarien igual que aquell, i així va ser. Va ser genial, a més, llavors jo tenia l'edat del Harry i em va fer molta gràcia, coses de la vida. Jeje. :lol: Des de llavors sóc una gran fan de Harry Potter m'he llegit els llibres un munt de vegades tots seguits, vinga, pim pam... :reading: feia temps que no trobava res per llegir que m'atragués tant. Quasi no m'agrada llegir ja, excepte....Harry Potter. :ballar:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Com que no t'agrada quasi llegir excepte Hp???

però el món literari no s'acaba a Hp, eeeeh??? :o

Jo llegeixo de tot... I de tant en tant, quan em venen moltes ganes, rererersrerwrfrerererellegeixo els Hp. ^^
Per cert, tinc ganes de lelgir-me'ls altre cop... Potser aquest nadal me'ls torno a llegir. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

no k no magradi...

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:Com que no t'agrada quasi llegir excepte Hp???

però el món literari no s'acaba a Hp, eeeeh??? :o

Jo llegeixo de tot... I de tant en tant, quan em venen moltes ganes, rererersrerwrfrerererellegeixo els Hp. ^^
Per cert, tinc ganes de lelgir-me'ls altre cop... Potser aquest nadal me'ls torno a llegir. ^^
no es que no m'agradi llegir, pero quasi no llegeico res més, un llibre de tant en tant que 'han recomanat...però francament em costa trobar un llibre que m'agradi tant, que pugui estar llegint-lo i rellegint-m'ho i no cansar-me. Però si que llegeixo una mica si! Però es k harry potter es molt harry potter...XD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

jo vaig conèixer en Harry perquè molta gent de la meva antiga classe el llegia, vaig pensar que deuria estar bé i...
HP power!!!


PD: la -sandra- ho va conèixer perquè em veure llegint-ho, va pensar que deuria estar bé i...
HP power!!!
noto com un deja vú (s'escriu així? :think: )
:painter:

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

jo el vaig llegir xk me mare k sa llegit tots ls llibres de la casa em va dir k magradaria no se quant fa xo molt abns del BOOOM, em va agradar molt i mel vaig llegir diversos cops i de sobte...
Tots els companyss de classes el tenien i en parlaven, i llavors vaig descobrir que el llibre tenia segona part :ballar: , el mateix dia vaig dir k mel compresin i com k a casa tothom llegeix :reading: :reading: , al vespre ja el tenia, i mira a ki estic mels he llegit tots moltes vegades, en menys d'una setmana. (o sigui tots en una setmana, i aixo diverses vegades, normalment cada cop k surt algu nou)


Ara ve la cosa de nen petit i tonta, com k cuant mel vaig llegir tenia menys de 11 anys, dons bueno em fa vergonya :oops: xo el dia del meu cumple no parava de pensar k passaria si rebia una carta!!!!!!

Era jove :lol: :lol:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Lix
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dc. des. 14, 2005 3:58 pm

Entrada Autor: Lix »

jo el vaig llegir xq el meu par s'els habia llegit, llavors, al obrir el llibre encara no sabia que m'agradaria tant, ara soc la 1era en llegir i recomanar a en Harry. tic enganxada :reading: , a mes la mva cosina (l' Ary) i jo estem igual de viciades i es millor poder ser friki amb algu. :wink:
oleole el harry.
I si calles la boca ?<--aixo no es meu.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

A mi un amic meu me'l va regalar pel meu aniversari kuan tot just akabava de sortir el primer, al principi el vaig deixar aparcat perke era petit i no magradava gaire llegi po al kap d'un mes mel vaig komensar i vaig descobrir kom era realment d bo. Sempre li estare agraït a aquest amic xD

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi em van regalar el primer i segon llibre quan feia segon de primaria.
I pensaba que aixo de HP, no m'agradaria i que em faria por( era bastant petita i debia esta boja de pensar aixo ). Però un dia al cap de 3 anys vaig decidir començarme el primer i ja no vaig pòguer parar.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

BLACKPEARL
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. feb. 19, 2006 1:50 pm
Ubicació: badalona

Entrada Autor: BLACKPEARL »

He de dir k ara sok una fan d'en harry potter. Pero kuan va sortir el llibre .. io ni em vaig enterar de k existia.. i kuan va sortir la peli 8k va ser kuan vai tenir constancia del harry) no la vai anar a veure.. pk si.. io era d'akella gent de k deia ANDE ME VAIS KON EL HARRY EL PORRETA.. ara me n'arrepenteixo. la kuestio es k un anys o 2 despres van fer la peli al canal plus.. i el meu germa em va dir k la veies k estaba molt be.. total si no m'agradava sempre podia canviar de canal. Aixi k la vaig veure i ooooooooo vaig flipar tant k al dia seguent vaig nar per tota badalona buskant el llibre! i a partir daki.. em vaig fer fan. :)
EXPECTO PATRONUM!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Pues jo el vaig coneixe per reis quan esnara no havia sortit la tercera peli em van regala el 4 llibre i jo tenia mandra de llegir-mel i vaig dir que no ma'l llegiria primer el 4 i despres els altres i la meva tieta me va regalar del primer al terce llibre i em vaig sentir obligada a llermels i des de llavorens soc una fan!!!

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Era principis de curs i per deures d'estiu havíem de resumir el llibre que volguéssim i una de la classe va resumir la pedra filosofal i va dir que estava molt be... al cap d'uns dies vaig anar a casa d'un amic meu que el tenia i me'l va deixar. Al cap d'una setmana mes o menys li vaig demanar el segon i llavors vaig comprar-me el tercer i la resta...

Respon