Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Lady »

Hola!

Suposo que hi ha gent que va anar a una llibreria sel va comprar i pam el va descobrir.. però segur que recordareu el primer dia que vau obrir el llibre, com a mínim jo si. Em fa il·lusió explicar-ho, així que allà va, encar aque tampoc és res de l'altre món.

Devia anar a 6 de primària i el profe un dia ens va recomenar dos llibres: Harry Potter i al pedra filosòfal i un altre que ni recordo el seu nom, una pena francament.
Evidenment tothom es va comprar Harry Potter per fer el pilota al profe així que em vaig resistir a llegir-lo(ni m'imaginava el que hi havia dintre!).
Quan la neura ja havia passat vaig demanar-li a una amiga meva i aquesta mel va deixar, mare meva vaig començar a llegir-lo i es que mai havia vist un llibre igual, jo ja llegia pero sense gaire passió aquell llibre i ho puc dir ben clar em va canviar la vida.
Bueno actualment sòc una fan de la lectura en especial Harry Potter :wink: es clar!

Aquest és la meva història i m'agradaria coneixen d'altres, perque estic convençuda que tothom té un molt agradable i profund recor d'aquell dia.

Dw :D

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Donks jo ni menrecordo. Pero si que se kom els vaig descobrir. Totom els llegia, i el primer i el segon i el tercer totomn sels tragava, Jo no. i axo que sempre mavia agradat llegir. Esclar que la curiositat em va matar i m'hi vaig submergir. Se que mel vaig komençar a llegir a la biblioteca de leskola de primaria on anava, i al agradarme mel vaig comprar.

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

la profe parlicular d´angles li va regalar en una meva amiga i ens el va recomanr. la meva mare mel va comprar ia ki estik................... fins i tot els de la biblio de vik man fet una entreveita per posar a la seva resvista .....................

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

jo t,b feia 6 e quan el vaig començar. ara fa 4 aysn k i estik fikada i es el millor mon k hi pot haver m´agradaria tant k fos de veritat .....................

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

en jep em va comprar el primer i el vaig llegir. :roll: i na llegint...

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

A anglès particular m'el van recomanar, però jo després de llegir-ne un article en una revista vaig abandonar la idea per ser un llibre en aparença infantil.
Pocs any més tard un company de classe em va dir que li agradava molt i jo vai dir que ja n¡havia sentit a parlar o sigui que vaig acordar que m'els deixessin. :arrow:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Jo em sembla que ho explicava a l'entrevista que enbs van fer a ràdio hospitalet xo wneu... xD

Quan va sortir la 1a peli vaig pensar...sempre diuen k la peli és pirjor, per tant, vaig robar-li el regal de nadal a la meva cosina (HP i la PF) i me'l vaig lelgir durant les vacances de nadal, quan el vaig acabar vaig tornar a embolicar-lo :twisted:
Vaig anar a veure la peli, i en efecte, la peli era pitjor... Llavors vaig llegir-me el 2n i el 3r quan encara em kdaven vacances i el 3r va ser el que em va viciar definitivament ^^ xD

La gent que no es vicia a partir del 3 com a màxim, no té criteri....ho dic seriosament

Abans de tot això me l'havien ofery en anglès, però vaig pensar k seria 1 llibre infantil... i el pri mer capitol del primer llibre, sincerament...et fa plantejar-te si continues o no.... xD I més en anglès...

Actualment sóc una friki xD :roll:

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

Jo si que ho recorde. En la meua escola estava de moda, weno... en la meua i en la de tots/es. Però jo me resisit a llegir-lo, no m'agradava la idea de llegir un llibre simplement xq fos la moda (que era el que la majoria de la gent feia). Aleshores el meu germà va complir anys i va voler anar com a regal a vore-la i allí que vaig anar jo deixant els meus principis un poquet apartats. La pel·lícula me va encantar (encara no m'havia llegit ningun llibre) i com el meu germà ja se'ls havia llegit tots li'ls vaig demanar i a partir del segon me vaig enganxar (ara el segon és el que menys m'agrada).

Esta és la meua història. :clap: :blahblah:
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

My history

Entrada Autor: HpConan »

Bé, aquí ve la meva història:

Tamps era temps... :wink: No. A veure. Què debia tenir jo..... 9 anys? 8? 9? 10? Suposo que nou. Bé, doncs en aquella època jo era un addicte a la biblioteca i hi estava totes les tardes (ara això ho passo enganxat a Internet). La bibliotecària, que veia que agafava llibres de fantasia, aventures, etc. em va recomanar Harry Potter quan ja sortia dela biblio. A dia següent..... ara tothom pensarà: el va agafar i s'hi va enganxar. Doncs no :D . Ja ni me'n vaig enrecordar. M'he enrecordat d'això amb 12 ó 13 anys.

Doncs vaig oblidar-me d'aquella sèrie....

Quan tothom estava amb les notícies de que sortiria una pel·li de Harry Potter, que els llibres havien tingut molt d'èxit a tot el món i, amés, les notícies van coincidir amb el llançament del quart llibre, va ser un boom mundial.

Va ser llavors que vaig anar a la biblioteca a agafar-los però, d'entre tots, només quedava "la cambra"; els altres estaven agafats. Vaig decidir que, malgrat ser el segon, l'havia d'agafar, i ho vaig fer.

Em va encantar el llibre, i continua sent dels meus tres preferits.

Llavos em vaig anar a comprar "el calze de foc" sense havent-me llegit tan sols el segon. Ja faltaven pocs mesos per Nadal, i els volia demanar.

Lavors va sortir la pel·li, i m'hi vaig enamorar. Allò ja era la gota que vessà el vas...

Va arribar Nadal, i me'sl vaig devorar.... i així els vaig llegint de quant en quant (no sempre, doncs llegeixo molts llibres més)....Aix...... sniff, sniff... records...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jep
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Poble prop de Banyoles (Pla de l'Estany)
Contacta:

Entrada Autor: Jep »

Si jomast... i el que em va costar convencet k et llegissis el primer que?
tel vaig regalar quan jo ja mels havia llegit els quatre que hi havia, xo tu tossut no tel vas voler llegir fins al kap de 1 mes?
sort de mi que si no et perds una heptologia (no havia sentit mai aixo, esxisteix) mol bona!
Webmaster HPFC
http://www.harrypottercat.com
info[arroba]harrypottercat.com

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

jo kuan feia 6è havia sentit k algú deia k li havia agradat pro no gaire... a la meva scola ncara no estava de moda, a l'abril xl meu aniversari els meus oncles me'l van regalar i m van dir k era força famós, el vaig començar i 1er vaig pensar "bah! no sta gaire bé... no s res de l'altre món" pro a mesura k anava avançant, sobretot des de k el harry comença a hogwarts em va anar enganxant... i ja sta després m vaig comprar els altres i na fent....

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

i la meva intencio era no llegirlos mai, però em vas rallar tan que vaig haver e fer-ho! :roll:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo quan feia cinquè de primària tothom se'l llegia, i vaig pensar. Deu ser bo si té tan èxit. I des d'aquell dia vaig descobrir que, en efecte, era bastant bo!! :D

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

hola, aprofito saludar tothom sóc nova al fòrum. hola, hola.
bueno, pues jo vaig començar a llegir harry potter a primer d batxillerat. va ser culpa d la profe d'anglès, q ens va portar a veure la primera pel.licula en versió original. jo primer vaig pensar d no anar-hi, ja sabeu, boicot a la warner x no fer-la en català. però dues amigues meves se'ls havien llegit tots i em van insistir q hi anés. total, q hi vaig nar, i em va agradar la peli. com q dues setmanes després era nadal, em vaig demanar els 2 primers llibres i me'ls vaig llegir en pocs dies. i després per reis em van regalar els altres 2 i al cap d'un mes o així ja havia acabat! a l'any següent la profe ens va tornar a portar al cine a veure la segona uouo hehehe

Avatar de l’usuari
Aruna
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dl. ago. 16, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aruna »

Una amiga meva mel va regalar pel meu aniversari el 2000, akella nit mel vaig començar a llegir, pk el meu cosi mavia dit k era mol bo, al principi nom va agradar pro lendema kuan vaig continuar llegint mi vaig enganxar jo i a tota la meva clase, mes de la mitat i gracies a mi :clap: :lol:

Aixo s un recordatori a akells k deien k no sel llegirien i els vaig acabar enganxan JEJEJEJEJE :twisted:

Respon