Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Sdaraniel ha escrit: Quan va sortir el 4t jo feia quart o cinquè de primaria.

I vas començar a llegir-los 3 anys abans...Uau....O_O
Realment començar a llegir Harry Potter a 1r o 2n de primària ja té molt de mèrit...Jo encara llegia llibres molt més infantils...xD


Jo ara que he mirat el primer llibre, data del 2001, i me'l vaig comprar per Sant Jordi...
Però encara no havia sortit la pel·lícula que és del mateix any, i recordo que quan va sortir jo ja havia llegit els tres primers llibres...
Fa qüasi set anys, que fort...XD

Qué poètic, m'he llegit els set llibres en un període de set anys...XDD


PD: Per cert, revisant aquest tema que feia molt que no el veia, m'he adonat de lo borde que vaig ser amb en Finalpotter...T_T
Mare meva...XDD Aquell dia devia tenir un mal dia, ara que ho he recordat, ho sento! :oops:

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: george_(fred) »

Aviam,
anava a 2n de primària i per sant jordi me'l van regalar els meus pares, a la meitat de nens de la meva classe també els hi van regalar i vam començar a competir aviam qui llegia més, ara que hi penso era una cosa realment penosa (jo ahir em vaig llegir 7 pàgines!! -haha et supero! jo en vaig llegir 13!) xD
Però només vam seguir llegint dos o tres i la veritat no saben el que es perden!

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: HP_yandrak »

Doncs jo amb la primera pel·lícula, la vaig anar a veure amb el meu cosí, i em van donar el got aquell de la Hedwig que tant mola, i em va agradar i al nadal em van portar el llibre i mireu-me, aqui estic postejant en un fòrum de Harry potter :mrgreen:
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Ge65 »

Jo tambè vaig coneixar a Harry Potter per la primera pel·licula, devia fer 5è de primaria. Després, pel Nadal, hem van regalar els quatre primers llibres. Després van venir la 2a i 3a peli, el cinque llibre, la quarta peli, el 6è llibre, la 5a peli i ara m'he llegit el llibre de HP7 i espero a comprar-lo per a rellegir-lo desenes de vegades :lol2:
Ge65 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2008 5:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: lanark »

Doncs jo ja vaig descobrir al Harry majoreta (ja havia començat a la universitat i tot ... que vella soc..).
Recorde que un dia, una companya de classe me'l va posar a parir i a mi, que mai m'havia cridat massa l'atenció Harry Potter, em va picar el cuquet de llegir els llibres per veure si eren tan roïns com me'ls pintava... Així que li vaig agafar els llibres a la meua germana, que ja els tenia, i em vaig llegir els quatre primers de tirada.
Li estaré eternament agraïda a aquella companya antipotter... :roll:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Doncs quan jo devia fer 2n de primària el meus pares em van dir: - Anirem a l' estrena d' una pel·lícula molt bona, Harry Potter i la pedra filosofal! I la veritat és que a mi em feia més aviat mandra anar-la a veure però hi vaig haver d’ anar. La pel·lícula em va encantar, de les millors que mai havia vist. Si no recordo malament la pel·lícula es va estrenar el novembre de 2001, llavors jo feia 2on de primària.

Un dia de l' estiu del 2002 jo estava amb els meus pares a una llibreria i vaig veure el llibres de Harry Potter. Jo volia comprar la cambra secreta però ells van insistir a comprar la pedra perquè em seria més fàcil de llegir. Aquell dia mateix vaig començar el llibre. El vaig començar a llegir i em va semblar força avorrit, així que el vaig deixar al fragment en que el Hagrid va amb en Harry a Gringotts. Aquell mateix estiu va venir un amic del meu pare a casa i va dir que el seu fill l' estava llegint, llavors jo vaig seguir llegint-lo. Com comprendreu em va encantar i vaig comprar el 2on. Després de llegir la cambra secreta em vaig comprar i llegir el pres d' Azkaban. Mentre llegia el pres d' Azkaban flipava veient com n' era de llarg el calze de foc, tot i així el vaig comprar i llegir. Llavors vaig haver d' esperar un temps per comprar, el dia que va sortir en català, Harry Potter i l' Orde del Fènix. El dia que es va posar a la venda Harry Potter i el misteri del Príncep vaig sortir d' anglès abans d' hora per poder-lo comprar a l' hora de la sortida. I el dia que va sortir Deathly Hallows en anglès també vaig comprar-lo i llegir-lo en anglès.
Imatge

Avatar de l’usuari
Txema
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. des. 26, 2004 7:00 am
Ubicació: En algun lloc o altre

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Txema »

Uf, d'això ja fa molt de temps.
Diria, encara que no sé del cert, que jo feia 4rt de primària quan m'el van comprar, la veritat és que no m'enrecordo quan vaig llegir la primera pàgina i això, però bé, em va agradar molt. El que no sé és si m'el van regalar perquè les hi va semblar als meus pares (o va ser la meva tieta¿?..) o si el vaig demanar jo perquè la meva cosina m'ho havia dit. Francament, tinc una memòria molt dolenta..
Van anant sortin els llibres i jo m'els comprava i llegia, pro mai he fet això d'anar a fer cua a la nit o comprarlo el mateix dia, aps! sí el sisè me'l van comprar el dia que va sortir en anglès, fins llavors no m'havia comprat cap llibre en anglès; i com no, el setè també me' vaig comprar en anglès (amb una mica de retard que la llibreria del meu poble mai el tenien encara que estigués encarregat..)

I bé, així és com vaig conèixer en Harry. De fet és una historia ben normal i avorrida.. xD
Apa, Adéu :wink:

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: jeanne »

Bones!
Feia moltissim de temps que no em passava per aqui!no se si algu em recordara...XD es igual el cas esque us explicare com vaig coneixer jo HArry potter!

Jo devia fer 5é o 6é(crec que 6é)de primaria i una amiga meva se'ls llegia i me xerrava tot el temps de HP,pero jo i una altre amiga ens "reiem" d'ella perque el llegia, de fet en aquell temps jo ODIAVA HP!si es dificil de creure que ara m'encanti!ens ficavem amb el pobre Harry diguent que era molt dolent el llibre(innocents de nosaltres sense saber res...).
Un dia el meu pare em va proposar de comprar-los a traves del cercle del lectors i jo li deia que no, que fes el que volgues pero que jo no me'ls llegiria.Al final va comprar el primer i se'l va llegir.En acabar me'l va recomanar, insistint, insistint me'l vaig començar a llegir i pum em va encantar!
A mes quan estava acabant el primer vaig anar a veure la pelicula i tambe em va agradar molt!vaig acabar el primer finalment i quan va arrivar el segon, ni li vaig deixar llegir primer al meu pare!Me'l vaig començar jo^^ i de fet aixi ha passat amb tots els altres=D

Ara soc una fanàtica de HP que en quant surt ja el tenc i que me menjo el llibre!Soc la primera de la meva classe que me'l llegeixo!(per sort perque sino despres me conten lo que passa¬¬)

Avatar de l’usuari
juno potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 4:01 pm
Nom: Laia
Rang: Instints assassins
Ubicació: Al món d'en Bigman!!!!

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: juno potter »

Hola!

Dons jo vaig conèixer el Harry Potter per les pel·licules. Al cinema del meu poble van fer la peli de la pedra filisofal, i tot hi que jo no havia sentit mai a parlar del Harry Potter, vaig anar a veure-la. Em va agradar molt i una amiga em va dir que em llegis els llibres que eren millors que les pelis, però em feia molta mandra així que no m'els vaig llegir. Vaig anar a veure totes les pelis i aquest estiu, despré d'anar a veure la de l'Orde del Fènix, vaig rescatar el llibre del pres d'Azkaban que li havien regalat al meu germà per als reis quan va sortir la peli i no se'l havia llegit, m'el vaig llegir i em vaig quedar totalment enganxada, així que em vaig compar la resta de llibres i ja m'els he llegit tots. Estic esperant amb candeletes que surti el seté amb català.

Juno
"Només recordem allò que mai no ha ocorregut"

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: nana_11 »

Doncs jo ho recordo com si fos ahir... suposo que algú em deuria d'explicar que aviat publicarien un llibre que seria rècord de vendes i tal, i jo li vaig dir a la meva mare que el volia (ma mare llegir no gaire, ara, que llegeixin els altres, sí). I, efectivament, quan va sortir, ma mare el va anar a comprar, i me'l va portar després del meu entrenament. Quina il·lusió! De camí cap a caseta llegint, i... després, sopant, de lo emocionada que estava, em va caure un trosset de pizza sobre... i paf, la 2a pàgina tota vermella de tomàquet... :| Em va sapiguer un greu...

I des d'aquell dia, m'he llegit i rellegit tots els llibres unes quantes vegades cada un (tantes que inclus em sé els diàlegs...), i ara estic esperant a que surti el 7!

que ja queda poquet... jojojo

alep, després d'aquesta parrafada, marxu a skatinar

ciaooo
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Visitant

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Visitant »

jo... avera. a me germana mitjana li van compar pel seu aniversari, po no li va agrada... ¬¬ aixi k el va avandornar, llavos sel va quedar me germana gran, a qui li va agradar molt. Però jo encara era petita per llegir aquest llibre. Po m'enracordo un dia k estava jo aburrida casa, i me mare em diu: lllegeix ome!! po jo fins llavors... legir no gaire... po em va donar el d Harry Potter i mel vaig tragar super ràpid... i mira k era petita ee!! I jo e tingut la sort d que a l'edat dels 13-14 anys, me pogut llegir els 4 o 5 primers llibres sense aver d'esperar a que surtin :mrgreen:
bueno, us deixo despres d'aquesta parrafada.
adeu!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Lena »

io... el meu pare me'l va regalar quan vaig fer 11 anys (ara en tinc 14). una mica tardet, ja hi havia molta gent que se l'havia llegit i era best seller des de fa com que bastants dies. oooh, mencanta la portada, hi surt una fotu mol maca del hogwards express.

i vaig estar molts dies llegint-me una vegada i una altra el primer capitol i no avançava gens :sleepy: i al cap de mig any que mel regalés i molts intents de llegir-me'l... pos mi vaig enganxar, em vaig comprar el segon... i seoxddd :oops: apassionant, eh! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: Tooru »

Jo ho recordo com si fora ahir!! XD!!
Tenia uns 8 o 9 anys i me'l varem regalar per el aniversari, al principi quant vaig vore'l no estava molt convençuda, pero quan començi a llegir-lo no vaig poder parar, i vaig esperar amb impaciencia el segon, el tercer, el quart.... :mrgreen:
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Jo el vaig conèixer una nit que no sabia què llegir. Tenia llegits tots els llibres de les meves lleixes, menys un o dos de por i alguns dels meus pares que no sabia ni què hi pintaven allà, i vaig preguntar al meu pare què podia llegir. Em va dir que si volia llegir algun llibre de harry potter, que eren seus però m'els deixavva ique segur que m'agradaria. Jo al principi no volia, perquè pensava que hp era de por, però al final vaig dir que si perquè si no em quedaria sense lectura. L'endemà, quan el meu pare em va dir si m'havien agradat els primers capítols jo vaig dir: No m'han agradat. M'han encantat.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

tuchi
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dj. juny 19, 2008 11:56 pm

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: tuchi »

jo vaig anar a veure la 1 peli i com em va agradar la meva mare em va regalar el llibre per nadal i aixi fins tindre'ls tots i 3 o 4 mes.
els 4 primers mels vaig llegir durant el curs i les vacances de 1 dESO

Respon