Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

La meva historia és llarga, comença a finals de l'any 2000, jo feia 2on d'ESO i no havia sentit a parlar mai de Harry Potter, aleshores no era tan famòs no havia sortit ni el 4rt llibre. Una amiga meva em va dir que era un llibre que estava molt bé, em va explicar que era d'un nen que anaba a una escola de màgia, jo sempre he estat molt oberta per opcions de lectura i vaig pensar que podria estar bé, però tmb creia que seria una mica infantil, però això realment m'es =. Bé doncs no m'el vaig comprar, fins que un bon dia la meva professora de català ens el va posar com a lectura obligada, aquest o la iaia. Ens faria un examen, però com hi havia una noia que ja se l'havia llegit, va dir que qui ja l'hagues llegit el faria del 2on llibre, HP i la CS. Total que aleshores si que m'el vaig comprar (recordo els nens estupids que van escollir "la iaia" xq era més curt 8) )

Recordo que vaig començar a llegir-li la primera pàgina a la meva mare i ho vaig deixar, la vaig tornar a llegir 2 cops més fins que per fi vaig seguir i m'el vaig llegir sencer. Quan el vaig haver acabat vaig sentir una sensació que no havia sentit mai, nessecitava el 2on, m'el vaig comprar i em va agradar encara més. Vaig fer l'examen més fàcil de la meva vida.

Més tard la professora ens va posar un treball de fer una carta que estigues dirigida a la Rowling o a algun personatge. Aquestes cartes entrarien en un concurs per escollir la millor per posar-la a la contraportada de la nova edició de HP (odiarè a aquesta profe tota la meva vida, xq no va agafar la meva xq no estava feta a ordinador, jo no en tenia :chainsaw: )

Jo no però dos companyes que anaven al meu curs són les de les cartes que surten a la contraportada de la nova edicio, creec que són el 2on i el 3er, no estic segura, una es diu Maria Delgado i l'altre Mª Eugenia Sobrino (encara va al meu curs, es estupida!!!).

Aquesta professora tmb ens va portar a l'editor de HP en català a fer-nos una conferencia, nomès al nostre curs XD, ens va proporcionar l'informació de que sortiria un 4rt llibre el 9 de Març del proxim any i una película del 1er cap a Nadal (ell coneixia a l'editor de la versio anglesa q coneixia a la Rowling, creec que es diu Little o algo així). Tmb ens va dir que la Rowling escolliria actors de carn i ossos xq no volia que sembles infantil. Jo ja m'havia llegit el 3er i li vam preguntar un munt de coses.
La peli em va decepcionar moltissim!!!!!!

Podria parlar molt més pero creec q ja aburreixo. No és extrany que jo estigui tan viciada.(sento molt que sigui tan llarg, però es q m'agrada la meva historia!!) Gracies Marina i professora pallusa per ensenyarme els llibres!!
Imatge

Näwe

Entrada Autor: Näwe »

Hola!! Soc una noia d'Hospitalet de Llobregat, Barcelona.
Doncs l meva historia va començar a l'any 2001, crec. Era Sant Jordi. La meva mare amb ma germana s'havia anat a donar una volta i quan va tornar ens havien comprat un llibre al meu germà i a mi, de les paredetes que posen a la rambla de sota de la meva casa. Em va comprar un llibre que va donar la casualitat que ja el tenia i vam baixar per caniar-ho per un altre.
Quan vaig arribar no sabia quin agafar i em vaig fixar en un molt gros (HP CF) q no l'havia vist mai i la noia de la parada em va dir q era el 4rt llibre d'en Harry Potter, un nen mag. Com era el 4rt llibre em vaig comprar el 1r.
Quan vaig arribar a casa em vaig anar a l'habitació a llegir. Al preincipi no em va agradar molt, pero a la nit ja va començar lo interesant i em vaig enganxar.
Quan es va acabar Sant Jordi A totes les TVs i a tots llocs parlaven d'en Harry Potter, el nen mag.
El dia del meu aniversari, al juny, em vaig comprar el 2n, al nadal em vaig comrar el 3r i al Sant Jordi del any següent em vaig comprar el 4rt.
Desde el primer dia d'en Harry Potter en la meva vida no he pogut pensar en un altre cosa que en el nen mag q va arribar a ls meves mans pero un error de la meva mare, jejeje XD.

A lo d'anar a casa de la Rowling... M'apuntu!!! I si voleu anar a casa de tots els actors també!!!Jejeje. Ja em direu alguna cosa, jeje.

Avatar de l’usuari
Alanis
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 29, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Alanis »

La història de com vaig conèixer al Harry em porta bons i mals records!!! Però ja que estem jo tmb l'explico!!!
Un dia mirant la tele i tal...vaig veure per les notícies o per no sé on que havia surtit el 4rt llibre de Harry Potter...feien una presentació tope de xula i tal (vaja...ara espero no equivocar-me però diria que va ser així)! Total, que vaig pensar que per ser el 4rt devia estar força be! Però em vaig oblidar del tema...
al cap d'un temps vaig començar a "sortir" amb un noi que un dia em va comentar que s'estava llegint el llibre...i que li encantava. Em sembla k ell tenia uns 21 anys i vaig pensar ke si a ell li agradava (siiiii valeee pensava k era una mika infantil)....doncs jo tmb podria intentar llegir-lo.
Va passar més el temps...i un dia vaig anar a bcn i com es d costum la meva mare sempre em comprava un llibre..total, k al final em vaig decidir x harry potter! I res...va ser una passada..em va agradar tant que al cap de res ja tenia els altres 4!
Jo venga a llegir i les meves amigues se'n fotien de mi...ke si llegia contes d nens, k si mira kets infantil maria..i jo els i deia..sisi...vos ia veureu kuan us enganxeu!!!
Suposo que ja sabeu el resultat...al final van caure a la temptació...i no podien parar!! Ncara els hi recordo de tant en tant com n'era dinfantil llegint el harry!!! :lol:

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo he de confessar k era de les k deia k no sel llegiria mai, encara dire mes, era de les k kuan veia la gent a la biblioteca llegint-los, pensava k eren uns empollones i infantiloides....

Axo era en kuan jo feia 5e o 6e de primaria, tenia els fums bastan pujadets, xo no era x axo k ho critikava, simplement k mai man agradat ls llibres de fantasia, sino els basats en fets reals o simplement m´es realistes. xo wenu un dia men va caure un a les mans, i vaig retirar tot el k havia afirmat fins aleshores.

El pitjor esk mentres k ara molts dels k jo critikava ves a saber k fan, jo estik escrivint a una gueb de HP.

:D

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Jo vaig començar a llegir Harry Potter a 5è de primària i no ho hauria fet si no fos xl meu pare. Un dia vam anar a la llibreria, perquè m'agrada molt llegir, però no trobava cap llibre que m'interessés. El meu pare va veure en un mostrador, no recordo si era el 2n o el 3er llibre de Harry Potter. Al final m'el vaig comprar, però ho vaig fer per curiositat. Quan m'el vaig akbar, em vaig comprar el 1er i el 2n, i a mesura que els han anat estrenant, me'ls he anat comprant.

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

yo krek k tmb xav kumença 5r...o abans?? :? wenu no xe... van veni a ksa uns amiks dls meus pares i ( sense cap motiu) m van porta un llibre cm a regal, HPPF. Vax komença a llegirmel xk magrada llegi, HP nkara no era famos... (al- jo no navia sentit a parla). Al principi no magradava gens. Kuan stava a casa dls Dursley i tl maburria mol i vax decidi dexarlu sta. Xo al cap d poc ma mare va insisti en k kuntinues llegin ( i una mika cm x ubligacio nava llegin una mika kada dia, a poc a poc), fins k va arriba a Hogwarts i mi vax nganxa i em va agrada mol!! i vax convencer a la Thonks i a atres amigues d k sel llegixin ( o k l cuntinuesin xk tmb l naven a dxa...)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ual·la, Aina! M'ha encnatat la teva història!! I jo que pensava que les cartes de contraportada eren una invenció per quedar bonic!! Tinc les cartes d eels teves companyes a Hp1 i a Hp3!! 8O

Per cert... us heu adonat que la majoria el vau començar a 5è, que la majoria el primer tors el va troabr avorrit, i que a la majoria no us va enganxar fins que va arriabr a Hogwarts???????? :?: :?:

Docns ami m'agraden tote sle sparts del llibre!! Bééé... explique més històries, qeu m'agraden!! :D
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
raigdefoc911
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. ago. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: raigdefoc911 »

La meva història també és una mica rara :?

Un dia, els meus avis ens van regalar el 1r "HPPF" a la meva germana i el 3r "HPPA" a mi. O sigui k io em vax llegir primer el tercer, després el primer però no tenia el segon i estava en estat d crisi :roll: o sigui k la meva mare mel va comprar i mira...fins ara

De mumen,...me llegit uns...9 o més cops(més segur... :roll: :roll: ) ls tres primers i el quart va de cami...(me les tik turnan a llegi :oops: )

El cinquè me le llegit 3 cops numes... :P

_______________________________________

-NO POT HAVER-SE'N ANAT!- va cridar el Harry.

Avatar de l’usuari
Aruna
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dl. ago. 16, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aruna »

Jo nomes em llegeixo un cop ls llibres sencers i potser depres de molt temps mel torno a llegir, pro normalment kuan m'aburreixo agafu a l'atzar un llibre de hp i l'obro per una pagina qualsevol i començo a llegir fins k haig de para per anar a sopar, a fer ls deures...

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

yo no mels he rellegit tantes vegades cm la raigdefoc xo.... no se i ha gen k no li troba la gracia a turnarse a llagi els llibres xo kda vgada ls trobes una mika diferens... (una mika)
i si un llibre tagrada mol xk no turnartel a llegi 8) ?? kuan stas a kasa i no sas k fe pues... agafes un hp i somi, a kumença a llegi, ti nganxes i vinga....

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

suposo que la gràcia de llegir HP és que podria obrir-vos portes a tots cap a altres lectures uan mica més elevades....i no per això menys interessants....
(sí, són 3 ulls)

Glenda
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 26, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Glenda »

io no m'enrecordo a kina edat vaig començar xo se ke vai coneixe HP gracies a la black_23!
Ella va ser la culpable d ke menganxes!
wenu io nomes me llegit el segon a mitxes, el tercer i el quart( els millors)aquets son els ke em van agrada mes!I per cert si no fos per ella tmpoc no coneixeria akesta web tan magnifica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

jajaja tmpok cal k.... :oops: :oops: :oops: i ara t toka l 5e eeeeeeeh!!!!! 8)

Avatar de l’usuari
Kitus
Persona Non Hungrata
Entrades: 25
Membre des de: dj. des. 09, 2004 7:00 am
Ubicació: Alella

Entrada Autor: Kitus »

El meu tiet m'el va regalar i em va dir que era molt bo, i que m'el llegis que em divertiria molt, i jo vaig intentar-ho pero em vaig fer un liu amb els noms i un altre dia vaig tornar-ho a probar i aquest cop em va agradar i els vaig llegir tots de carredilla.

Manelet

Jo el vaig descubrir fa poc

Entrada Autor: Manelet »

Puix jo sols vaig descobrir la pel.licula i simplement hi pensava k no estava mal...i b..mai se m'ocorregué llegir-me el llibre...aixo k soc un gran lector i després d'uns kuants anys de sentir parlar d'ell i tot puix m'ha pegat per comprar-lo i encara vaig pel segons..però m'he adonat k es molt millor els llibres k les pelis...i encara em keda per llegir...

Respon