Oh! Com vaig conèixer Harry Potter? Doncs ja no sé quans anys fa d'això però uns quants. La meva tieta em va regalar el primer en castellà, en aquell moment Harry Potter no tenia la fama que té ara, no sé ni si havia sortit el segon. A mi ja m'agradava llegir i me'l vaig llegir. El llibre em va encantar, el vaig deixar a l'estanteria. Vaig llegir altres llibres i un any després o així la meva mare em va regalar el segon, també en castellà, sabent que m'havia llegit el primer. Bé de fet vaig saber que era el segon quan vaig llegir la contraportada. Recordo que vaig exclamar "Mama, és la continuació del que tinc!" Me'l vaig llegir i em va agradar moltíssim. Un temps després vaig anar a casa la meva cosina i li vaig demanar que em deixés alguna per llegir i em va oferir el primer en català, li vaig dir que ja me l'havia llegit i em va oferir el segon i quan va veure que també me l'havia llegit em va oferir el tercer, aquest cop en català. Me'l vaig llegir encantada, jo no sabia que hi hagués una tercera part. Un parell d'anys després ja era bastant famós i ja esperava amb candeletes que sortís el 4t llibre. Quan va sortir el 4t jo feia quart o cinquè de primaria. Li vaig demanar a la meva mare que me'l comprés, també en castellà perquè els dos primers els tenia en castellà, i ella me'l va comprar. Me'l vaig llegir i au, a esperar que sortís el cinquè. Quan va sortir me'l vaig comprar i em vaig aillar del món exterior a Harry Potter durant poc menys d'una setmana, exactament el que vaig trigar en llegir-me'l. Amb el sisé va ser una mica diferent. Jo estava a Anglaterra quan va sortir en anglés i vaig estar a punt de comprar-me'l en anglés però al final vaig decidir esperar per dos motius:
No estava segura de ser capaç d'entendre'l i perquè tenia els altres en castellà. Ah, per cert, abans que sortís el cinquè em vaig comprar el tercer en castellà. Al final quan va sortir en castellà me'l vaig comprar, que per cert me'l van vendre abans d'hora! ventatges de ser de poble...
I aquest estiu ha estat el meu germà qui ha anat a Anglaterra, i com a record m'ha portat el seté en anglés. Me l'he llegit, no em va costar tan d'entendre com pensava... Quan sorti en castellà me'l compraré per tenir tota la colecció igual. Fins al sisé me'ls he llegit tots un munt de vegades. M'he proposat de llegir-me els set seguits quan surti l'últim en castellà, però depen de si tinc temps. Doncs aquesta és la meva història

Tela quna parrafada...