Com vau conèixer al Harry?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

Jo vaig coneixer HP quan feia segon de primaria. La meva mare li havia comprat a ma germana feia temps, en castella, abans que es fes famos (historia semblant a la d la Nimfadora Tonks :P :P ) i, tot i que al principi se li va fer pesat, li va acabar encantant. Llavors ma mare va voler que me'l llegis, i me'l van regalar per reis en catala, i vai començar a llegirlo, men vaig enamorar 8) . Aleshores a la meva classe no el llegia gaire gent (Hp), pero es va anra fent mes i mes popular. Despres del primer em vai llegir el segon i el tercer mol de pressa, despres tots els altres i fins ara, que en soc molt fan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:happycry: :happycry: :happycry: :happycry: :happycry:
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

En un balcó perdut enmig d'un poble anomenat Manlleu, una tarda de primavera, mentre em menjava un tall de coca per berenar a casa dels meus avis..... :lol: xDDD

Va, ara seriosament. 8)

Jo tb a segon de primària!!! ja veus, avorrint-me a casa dels meus avis, i al meu pare li va agafar la inspiració i va dir: Té, te comprat aquest llibre, que me l'han recomanat per tu, que ja se que t'agrada molt llegir... i jo amb una semaneta ja l'havia acabat..... xDDDD :reading: (s'ha d'entendre, per ser el mes curt es força temps, pero era bastant petita :wink: )
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Com vau conèixer al Harry?

Entrada Autor: aurea »

Jo li'l vaig veure a una amiga un dia [el primer llibre] i vaig dir : q xulo akest llibre !! I va passar un mes i jo ja no m'enrecordava del llibre .... fins q va arribar la meva comunió i la meva amiga me'l va regalar. :ballar:
AURA
psdata:enkara q no se xq al primer capítol enkara no em vaig enganxar ,fins q no arriba al segon capítol no em vaig enganxar. :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Hineta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 4:43 pm
Ubicació: súria

Entrada Autor: Hineta »

la veritat esk una amiga meva em va regalar el primer perl meu aniversari l'any k va sortir la veritat esk ni ella ni jo a akella edat ens podiem llegir hp1, jo kuan va sortir tenia 5 anyets aixi k el vaig deixar aparcat un parell o tres danys fins k em va comnçar a agradar la lectura i aki stem xD... a la meva amiga li e agreit sempe xD... krek k va ser el primer llibre mes o menys llarg k em vaig llegir i ma kanviat la vida... realment xD, ella tambe em va anr regalatn tots fins al 3r pels meus aniversaris xD

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

jo vaig descobrir Harry Potter x la primera peli k ens la van dur a veure al cine amb l´escola. era bastant petita i em va agradar molt i se k despres pel meu aniversari em van regalar el llibre, xro el k m´estranya es que no vaig sentir-ne parlar del llibre de Harry Potter, xro weno, mira k tenir-li k agraïr als profes k ens duguessin al cine... xk, en conclusió, conec a Harry Potter axies als profes,no?

Avatar de l’usuari
yukino_weasly
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 6:54 pm

Entrada Autor: yukino_weasly »

doncs jo el vaig conèixer a sisède primària. Bé durant l'estiu. La veritat és que no estava passant un bon moment pk els meus mares s'estaven separant. Així doncs, la meva mare que sabia que m'encantava llegir va anar a una llibreria per comprar-me un llibre, com sempre, i la dona de la llibreia li va recomanar aquest. He de reconèixer que al principi no m'agradava gaire, fins que vaig arribar al capítol que apareix en Hagrid, des de llavors que no puc desenganxar-me de HP!! xD
It's not in the nature of the dementor to be forgiving

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

la manera

Entrada Autor: ginny_3 »

Un dia la meva mare com que al estiu m'havia aficionat a llegir :reading:
em va comprar el de Harry Potter i em va dir que mel llegis.
Tenia sis anys i perdoneu pero no em va agradar fa una mica de temps com que mel havien recomanat tant vaig optar per tornar-mel ha llegir i em va encantar i ja em veieu.


PD:La meva mare creu que no em va agradar xk era masssa petita. :mrgreen: :ballar: :alien:
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

manera

Entrada Autor: ÒLIVA »

La meva manera es i us dic la mes original de totes :per orgull.
a mi desde fa molt temps m'encanta llegir i el meu estimat germanet :liar: em deia:" si no et llegeixes Harry potter no seras mai una bona lectora" :reading: :police: i jo emprenyada mels vaig llegir tots i ara li ha passat al davant ell va pel 5é :P
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Jo simplement mel vaig comprar amb 8 abys i el vaig deixar aparcat un any, pero amb nou anys mel vaig llegir i.... fins ara
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

La meva mare el va veure per
la tela i em diu mira no t agradaria
i jo vaig di venu val per probar
mel va comprar i despres mi vaig enganxar
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

A mi em va regalar el 1r llibre el meu pare per st Jordi però com que el meu fort no era llegir precisament no m'el vaig llegir. I al cap de dos o tres mesos va sortir la peli i em va encantar.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

jo kuan anava a l'eskola per sant jordi en una parada vaig veure un cartell mol gros k posva Harry Potter i molta gent al voltant i vaig anar a llegir la contra portada i mel vaig kumpra i em va agrada mol i kuan vaig veure la peli veig komprarme tots els altres llibres fi XDD
aps siau
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
variscita
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 22, 2006 6:02 pm
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Entrada Autor: variscita »

La meva història amb en harry potter (com sona això..) té el seu inici quan vaig començar l'ESO. Un amic meu i jo sempre ens hem anat passant els llibres i un dia meravellós em va deixar la pedra filosofal. La qüestió és que la història d'aquell nen que tenia la meva edat i que duia una existència d'allò més trista fins el dia que tots sabem em va enganxar de mala manera. Només volia saber quina una l'hi esperava. Imagineu-vos la meva reacció quan vaig descobrir que hi havien tres llibres més!!! :happycry:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Doncs jo ho vaig començar a llegir perquè el vaig pillar del meu germà, xDD. El tio de la meva tieta li va "cagar" al meu germà, :mrgreen: . El primer intent el vagi deixar, bah quin rollo lo dels dursley i que el gat els vigilava, xDD. I després un altre cop vaig seguir llegint i llegint i vaig descobrir que era molt interesant. I apartir de llavorens vaig començar a comprar-me els altres.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs jo vaig conèixer en Harry Potter quan em vaig mirar per primer cop en un mirall, jajaja :lol: No, en realitat va ser un 31 d'agost quan va neixer, despres de que la meva mare se'l tregues de dins, jajaj

Els llibres els vai començar a llegir de casualitat. La història crec q l'he explicat en un altre forum pero bé, que hi farem, tornare a fer-ho...

Corria l'any (no recordo, vora el 99 suposo) que, com a devorador de llibres, vaig anar a la biblioteca del meu poble. Buscant llibre per llegir vaig trobar un que es deia Harry Potter y la camara de los secretos (si, era en castellà) i me'l vaig emportar. Mentre el llegia em vaig adonar que hi havia una primer part aixi que quan vaig acabarme'l vaig tornar a la biblioteca a buscar la primera part, aquest cop en català. El següent, Hp i el pres, el vai comprar a uns grans magatzems (no publi) tot just quan començava a sentir-se aixo de Hp, pel rumor de la pelicula. La resta va anar rodat... i ara estic enganxat.

PS (25-04-07) Enganxadíssim!!!!!!! :lol: :lol:
Roger J. Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 25, 2007 8:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Respon