Quan la Rowling acabi la saga de HP, escriurà més màgia?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
cromelnordic

Quan la Rowling acabi la saga de HP, escriurà més màgia?

Entrada Autor: cromelnordic »

M'agradaria saber si creieu que Rowling, l'autora de HP, un cop acabi la saga de HP, escriurà més aventures de màgia, o que, pel contrari, prefereix canviar de tema i ens deleitarà amb altres coses.

Aviam, voteu!

cromelnordic

Entrada Autor: cromelnordic »

Jo he votat "altres", perquè la veritat és que sé tant poc del tema, que no vull jugar-me-la amb el vot :? :? :juggle:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveeeeeeeeeeeeeeeure!! Juer, la Rowling ha dit 1.000 vegades que despres dels 7 llibres de HP seguirà escribint, però que no de màgia, sinó que vol escriure llibres policiacs o detectivescos, pero de magia no crec, mes aviat vol aixo k he dit, k es el seu somni...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

si wueno, un cop s'hagi forrat, k ja ho esta, amb el tancament de la saga HP ja podra fer el k vulgi.pero en fin, no se, suposo k algun k altre llibre treura de tant en kuant.pero wueno, a vere si utilitza aketa imaginacio k te per a fer bones noveles.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

home jo crec que la magia ja la ha dominat massa... pel que man dit fara noveles policiaques o de misteri... igualment continuara escrivint igual
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

Jo no crec que escrigui més màgia a més probablement potser ja no sabria que escriure, o no ho se potser si però crec que amb la màgia ja ha fet tot el que ha pogut. I si ha confirmat q escriura noveles policiaques, doncs endavant, jo mentre escrigui....
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

He possat altres perque seguirá escribint, com tots diuen, noveles policiaques o de misteri...
Suposo que la Rowling ja saura cansat de tanta mágia amés esque no se que més escriuría de mágia perquè més dels 7 llibres.. :reading:
Imatge

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Personalment no crec que properament escrigui cap altre llibre de fantasia (potser en un futur). Ara es dedicarà suposo sobretot a la novel·la per adults. Jo igualment em continuaré comprant i llegint els llibres que vagi traient, siguin de fantasia, policíacs o d'intriga; ja que m'agrada molt la seva manera d'escriure.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo he votat altres perke crec ke seguirà escrivint encara ke estigui forrada, po de màgia crec ke no , segurament ja se na cansat i si fes algo de màgia potser no sabria ke escriure de diferent i acabaria fent la competència al Harry (no vulll :cry: )

Po si la Rowling a dit 1000 vegades (tantes roni?¿) ke escriurà noveles de misteri es ke ESCRIURÀ NOVELES DE MISTERI :imslow: I jo me les comprare xke a mi les noveles de misteri, assasinats, i noveles policíaques m'encanten :mrgreen: (i certs comics de detectius també :riure: )

Avatar de l’usuari
CLARIPOCHY
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 11, 2006 11:46 am
Contacta:

hp

Entrada Autor: CLARIPOCHY »

jo crec que seguira amb la vida del harry, seria genial !!!!
Per cert HP ( Harry Potter) no s´assembla una mica a un xampú?
:lol: :P :reading:
MUAKIS , CLARA

cromelnordic

Entrada Autor: cromelnordic »

roni ha escrit:Aveeeeeeeeeeeeeeeure!! Juer, la Rowling ha dit 1.000 vegades que despres dels 7 llibres de HP seguirà escribint, però que no de màgia, sinó que vol escriure llibres policiacs o detectivescos, pero de magia no crec, mes aviat vol aixo k he dit, k es el seu somni...
Gràcies per la informació, Roni. Per això feia l'enquesta, a veure el resultat.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

jupetaaaaa siii ha d'escriure meeess !!!! ni que sigui un llibre primet per saber que es el que passa despres de la batalla fina final!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: pliiiiiss!!!!

vale no se a qui estic suplicant, xo wenu....

pd: es nota k soc una fanatica obsesiva ¿¿??

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo, la veritat, prefereixo k canvii de tema.... Tant si escriu llibres juvenils com per adults, jo mels seguiré comprant!!!! :ballar: i si son de misteri....perfecte! :wink:

He votat altres, pero, perque crec k amb aixo no si pot apostar gaire.... :?
Es que ja era difícil de crear un món amb magia, imaginau-vos haver-ne de crear un altre!!! :o (esforç casi impossible, imaginació esgotada xDDD)
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: Quan la Rowling acabi la saga de HP, escriurà més màgia?

Entrada Autor: aurea »

Jo he votat altres perque no crec que continue escrivint sobre màgia ... Xq cm ja han dit volia escriure sobre novel·les policiaques o de misteri :alien: Esperem q enKra q no siguen de màgia siguen bnes no? :wink: :wink:
AURA

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Jo penso que sí. De moment és l'únic tema que ha tocat com a escriptora, per la qual cosa és molt discutible saber si tindrà o no versatilitat en altres tipus d'històries. Si la té, tampoc crec que triomfi com amb la màgia, per la qual cosa sempre tindrà el cuquet de tornar-hi.

Tot i que també pot actuar de "Padrina" de nous autors i futures promeses...

Però ella també va dir que no descartava escriure més coses sobre Harry Potter però no d'ell, sinó d'altres personatges de la sèrie.

Bé, potser m'equivoco i la seva obra mestra encara ha d'arribar, però diria que amb en Harry ja ha complert amb escreix totes les expectatives i que NO PASSA RES si no aconsegueix donar la campanada amb un altre producte. I si ho aconsegueix, doncs genial i moltes felicitats!

:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Bloquejat