En quin idioma et llegeixes els llibres?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

En quin idioma et llegeixes els llibres?

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Opineu en quin idioma llegiu els llibres de Harry Potter?
Per què??
Auror-TonKs l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 11, 2006 9:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

En català, perquè en castellà no m'entero, i a més el català és la meva llengua i sento el llibre més pròxim, en canvi en castellà... el sento distant, i estrany... Aixxx... al final me'n hauré de llegir algun en castellà, perquè se'm acabarà donant malament... U_U

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ah, pel que veig tu te'ls llegeixes en castellà (ho dic per el primer vot i per la teva firma). Perquè en castellà? (no ho dic en plan borde però com que has creat tu l'entrada...)

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Dons jo amb castellà perquè a casa parlo castellà i amb amigues...
pro també és perque (ami em semblen) més bones les traduccions al castellà (tot i que no m'agrada en castellà tampoc) jo mel boldria llegir en anglès pro això no pot ser.. x'DDD (cuan sapigue mes anglès)...
Perq cuan la Rowling fa les tipiques cansons les fa que rimin...
Imatge

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Amb català :heart: El català és la meva llengua...^^ tot hi així no tinc res en contra del castellà, estan bé les dues traduccions (exempte les errades del Pàmies :twisted: ) Però jo els tinc tots en català i em queden molt bé a l'estanteria :wink: Però també tinc el 6é en versió americana....
Imatge

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

En catala perque... no ho se... Sempre he llegit en catala, parlo sempre catala,... se'm fa estrany llegir en castella
Em sembla que, a part dels del cole, tots els llibres que tinc son en catala :roll: I tambe em queden be a l'estanteria :P tots els llibres de Hp juntets(i com ocupen!)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

En català... perquè en castella se'm fa pesat llegir, estic llegint i me n'adono que no m'he enterat d'una cosa... mrda! xD Sí, jo també menys els llibres del cole... diria que els tinc tots en català... Harry Potter Forever Català! :lol: I en anglès també, però com que dius català o castellà... jeje i això és lo estrany, que jo a casa meva palro en castellà... però fora de casa en català i arribo a casa i per exemple ma mare em diu el que hi ha de dinar i jo: Juers a mi no me gustan las llenties! xD i aso que porto tota ma vida parlant castellà a casa però mira... jeje els llibres en català :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs jo els llegeixo en castellà :P A casa parlo en català, se'm fa molt extrany parlar en castellà, tinc un accent d'aquells que es nota de deu hores lluny d'on sóc, però com que em van regalar els 2 primers llibres en castellà doncs vaig decidir seguir amb el mateix idioma :P A part que practicar llengües estrangeres sempre va bé :wink:

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Els llegixo en CATALÀ!!! i sempre ho fare, xk és la meva llengua, i no m'agrada gens llegir en castella, a part d k vaix molt més lent, tot i k llegeixo molt be en castella, vaix + lent k en català.
I parlant en general, sempre prefereixo fer, legir, dir... les coses en català.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Harry Potter? Tal com ha de ser en versio original (japones) pero subtitulat a la meva materna (l'alemany).

Ara en serio; me'ls llegeixo tots en catala (be el sise me'l vaig llegir per l'agost en castella, pero me l'he comprat amb catala tal com ha de ser) es la llengua amb que em sento mes comode tot i que fora de casa es amb la que menys parlo; tothom em parla en castella.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Suposo que guanyarà el català, perquè si és una web en català, seria el més lògic, no? I a mi també em passa que parlo un castellà axavat (m'he inventat aquesta paraula? O_O) al català que n'hi ha per fotre's de mi, sempre dic catalanades... Però fa pal llegir en castellà, fa pal. I ara que a cole ens han ficat per llegir un llibre que va de carlistes i liberals, que no m'entero de res, a sobre de que és castellà et parlen de tants personatges de la història que mareja... I els de català que ens posen són més infantils! Arggg
A més, no parlo mai en castellà, potser una mica a la classe d'aquesta llengua, evidentment, encara que a vegades quan el profe em parla li contesto en català i em diu "què?" xD Si, li faig a tothom que em parla en castellà, li contesto en català. No us hi heu fixat mai, que quan hi ha una persona catalanohablante i una castellanohablante (però que viu a catalunya i sap el català) sempre és la persona catalanohablante la que acaba parlant en castellà? Dons per això mateix, jo m'he revolucionat, i si algú em parla castellà, se li contesta en català!!

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Si puc evito llegir amb castella m' agarad molt mes el catala :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jo mels lleigeixo en català, perque a la cllasse tothom sels lleigeix en català i el primer mel vaig comprar en català.... tot i que ara si em donessin el primer llibre de Hp en catella no mel llegieria, perque del català al castellà i a molta diferencia: noms, expressions...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Tots excepte el sisè me'ls he llegit en català. Sóc català i m'agrada més llegir en català (tot i que també llegeixo en castellà). El sisè de moment me l'he llegit només en anglès, perquè últimament estic molt enfeinat i no he pogut llegir-me el llibre en català, però quan tingui una mica de temps me'l llegiré amb un moment :P

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo,m'els llegeixo en castellà i català.En castellà ho faig perque ,encara que soc valencianoparlant,aquí on visc ,no hi ha molta tradició de llegir en valencià,per això i per que la traducció al castellà esta més acurada que la catalana,i això que tampoc es una maravella :P .I en català ho faig per no perdre la fluidessa de llegir en català,que desde que vaig acabar els estudis ,la tinc una mica oxidada,i per cuan entre al fòrum ,saber de qui o que esteu parlant.
En resum,que a l'enquesta ,no he pogut votar,ja que me'les llegeixo en les dos llengues.

Bloquejat