la direccio per fans den ron (rupert grint)

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

deuen tenir om deu metres de cartes els tres protagonistes! jo crec que amb lu del segell s'ha de demanar a l'estanc un segell internacional però no ho sé segur perquè no acostumo a enviar cartes i menys a Anglaterra!!! :P
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

d

Entrada Autor: hermionegranger »

un segell per anglaterra.....ja pero no tinc ni idea d'angles (nomes lo que faig a l'institut) es pot saber com m'entendrien :eh:
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

doncs a mi m'han dit que es amb un segell intrenacional, un de normal i corrent, pero si poses la carta amb més pes o amb algun paquet o alguna cosa així és un altre segell diferent que val més diners.
pero la meva pregunta és que li poses a un actor??
Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

k be!!!! els hi escriure 1 carta (llàstima que hagi de ser en anglès, perquè no poden aprendre català ells???? GRRRR :x ) espero que sigui la direcció de veritat, us imagineu quin ridícul si no ho és??? :wink: :P

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

es molt possible, n'hi han moltes de direccions, si sabeu de veritat que aquesta es la verdadera digueu-ho :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

em sembla k amb un segell normal la carta no arribara, segons tink entes (no tink entes gaire) k el segell normal no serveix pels altres paisos.

aixo de k sigui una altra adreça... si aixo es va difunent i la gent va enviant cartes a una altra persona... pobra, li deuen colapsar el correu (bueno, tampoc ni a per tant)
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

si algú vol adresses dels actors k em digui el nom (si pot ser el de l'actor) i jo li deixaré l'adressa. fins una altra 8)
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Vaig llegir en una revista que el Daniel (el Harry) revia 5000 cartes diàries i la majoria eren declaracions d'amor. No se si son tantes pero deuen estar molt agobiats.

Aixo d'escriure una carta jo no ho faria perke et gastes el segell, tinta, el sobre i paper (keda una mica takanyo :P ) i despres no les llegeixen perke son actors internacionals ke reben moltíssimes cartes i no deuen tenir temps (i potser tampoc ganes). I no crec ke et responguin personalment. I a vegades l'adreça no deu ser veritat.

Deuen tenir una bústia amb foc a dins i les cartes els hi arriben en cendres, tipu morts :riure:

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

charlotte evans ha escrit:Deuen tenir una bústia amb foc a dins i les cartes els hi arriben en cendres, tipu morts :riure:
ostres! aixo els hi has de proposar, eh? seria una solucio :riure:

x cert, kina gracia rebre 5000 cartes!!! :jawdrop: akest no pot dir k no te correu xk deu ni do, i el carter amb que hi va?? amb una camio??? perquè això d'anar amb el carro i anar passant per les cases no veig que li capiga totes (ni a la bustia tmpoc) :lol: :lol: :lol: :lol:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

pos jo crec k si k les llegeixen (es veritat k el dani, la emma, i en rupert no xk en reben moltes) xo els secundaris segu k les llegeixen i no krek k sigui tan exagerat
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

dons jo crec k no les deuen llegi, tutal en deuen llegi un d tn en tn x kuriositt n? sk seria molta feina i kuntesta a tts... pufff... al final es farien escriptors en lloc d actors jijiji.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be, crec que es el millor lloc per ficar aquest missatge...ja que no volia obrir un tema expressment. be..

latre dia la gemms i jo vam tirar la carta per la rowling a la bustia. i no veieu:
vam ficar propaganda de la web, li vam donar la dirrecio..per si algun dia la vol visitar dons que la visiti. tmb li vam dir que ens faria molta ilusio que hi deixes algun misatge o comentari( pero despres vaig pensar..pero si la web, esta en catala.. si la pbra no sen enterrara de res... xD) pero weno... li vam recomanar la web, li vam dir, que allo estan tots els frikis de harry potter i mes...!!

tmbe li vam comentar alguns dels errors dels pamies... jeje, li vam dir, que hi han hagut dos traductors de harry potter: la laura i el xavier.. i be i que el sr.pamies havia fet molt errors ens els seus llibres i qe ens agradaria que ho sabes... llavors gracies a la llista de Hpconan vam ficar alguns dels errors: vam ficar, l'error de la pra.grubbly-plank ( o com es digui) i li vam dir que en pamies... lavia ficat que era un home. i be. o siigui que com fotin fora al pamies... la culpa sera de la gemms i meva xD,ja li vaig a la gemms: ara en pamies ens fara la vida impossimble.XD

i ara estem esperant la seva resposta..quan la tinguem..intentarem traduir.. i avere si comenta algu de la web, o del pamies.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Que way!!!
Estaria super bé que es passàs per la web , qwue trobés alguna traductora xD.
Fa molt que estaveu preparant la carta o va ser un dit i fet?
Jo la veritat mai me plantejat enviar cap carta a un actor, perque no sabria que posar-li i tendría por a que s'enrigués del contingut de la carta jaja

mEMORIESpOTTER :sol
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

be, ja feia mesos que ho teniem planejat.. teniem pensat segrestar a la profe d'angles perque ens ajudes en la traducio..pero van pasar el mesos.. i be.. la fbi, ens tenia controlades XD. i llavors van arribar les vacances. i be doncs primer la vam escriure en catala, despres en castella per que el traductor.. doncs en catala como que no..lavors amb lajuda del traductor, vam anar tirant..pero feina? alguna hi ha, sobretot corretgir. es una cosa molt xula.. fa molta ilusio!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re:

Entrada Autor: hermione potter »

Noia_Weasley ha escrit:si algú vol adresses dels actors k em digui el nom (si pot ser el de l'actor) i jo li deixaré l'adressa. fins una altra 8)
et saps el de la Emma Watson??? :pray:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Bloquejat