Fotos eliminadas de Vogue
Seis fotos eliminadas de la revista Vogue (fotos divertidas que tomaron y no fueron publicadas) pueden ser vistas aquí ( http://www.veritaserum.com/media/2004/11/20/vogue.shtml ), cortesía de Unforgivable-Curses.net
“Divertidas”?????????????? Què és això?? EL Daniel Radcliffe m’ha decepcionat com a persona... :!: :!: Està a favor del caos total??? A veure.. això ho dic perquè ha dibuixat el signe d’anarquia...
Per qui no ho sàpiga (ja que aquesta web la poden visitar nens petits, que també llegeixen Hp i passen pel fòrum..), anarquia és sinònim de caos, doncs prové del grec an (negació, contradicció...) i arkhé (sobirania, autoritat...)... o sigui, que no hi ha un govern, ningú qui mani... si no hi ha ningú que mani vol dir que tothom farà el que li donarà la gana... un caos total.

Perquè els violadors violaran sense patir penalitzacions, els maltractadors maltractaran sense ser castigats, els lladres robaran i no s’hi podrà fer res, perquè no hi haurà lleis per detenir-los.. A més.. és força retrògrad, aquest pensament.. el 80% de les mitologies comencen amb “al principi era el Caos”... i després, sorgint algú qui manés, qui controlés, tot es va arreglar ("En el primer albor el mundo lo pasaba fatal / titanes colosales la volvían ifernal./ Dónde pondrás tus pies / un asco ves de donde tu estés: / volcanos, terremotos, CAOS, todo del revés... / ENTONCES ZEUS LLEGÓ/, su rallo disparó, (no, no)/ y a los malos encerró... (ya está)/ Sólo és DETUVO EL CAOS de verdad" -Hércules, de Disney--

Béé.. si això ho llegeix cap anàrquic, mira.. mala sort (¬¬’), és el que penso XD. Béé...
Doncs això... a més, tampoc m’agrada que qui interpreti Harry Potter sigui un obsés del sexe, per la inscripció que posa de “The sex pistols”... Per molt grup de música que sigui, no em puc imaginar el vocabulari que deuen emprar, aquest grup... a més... “Wild side”... el “costat salvatge”, “The darkness”, “les tenebres”.... “Not feeling”, “sense sentiments”... “Vive le Rock”... haha, crec que s’ha embolicat amb ‘le’... crec que seria ‘el’... a no ser que sigui un popurrí de francès, anglès i castellà... XD.
Suposo que ho haurà tret d’una pàgina web... i qui ho va escriure se li va escapar la ela abans que la e... XD I el tio va i s’aprèn l’errada.
Jo no vull que m’interpreti Harry Potter un paio sàdic, de part del costat fosc!! Aquest només es mereix el paper de Voldemort!!!!

Sort que el Rupert i l’Emma són més normalets... el Rupert ha dibuixat un paio amb ulleres cridant... Jo crec que figura ser el Daniel Radcliffe interpretant a Harry Potter... que vol el mateix que jo per a ell... TORTURA!!! I l’Emma Watson ha escric “I love ***** (no entenc què posa...)”... Bé... de moment, tinc l’esperança de no saber què ha escrit, per no emportar-me una altra decepció...