Emma Watson deixa Harry Potter

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
peke_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:39 pm

Emma Watson deixa Harry Potter

Entrada Autor: peke_potter »

Ha trobat aixó per internet, mire-ho, havere que us sembla:

Hace tres meses, publicábamos en Fantasymundo que la actriz Emma Watson, que interpreta a Hermione Granger en la saga de películas basadas en los libros de Harry Potter, escritos por la británica J.K. Rowling, estaba pensando dejar Harry Potter. Al ser preguntada en una entrevista en el diario estadounidense Newsweek sobre su participación en la sexta entrega, Emma aseguró que "todavía no lo sé. Cada película es una producción enorme y es mucho tiempo".

La alarma saltó enseguida, aún más cuando David Heyman, el productor, comentó que perder a Watson "seria algo muy díficil de suplir y sería un problema... pero que (las jóvenes estrellas de las películas) deben hacer lo que es mejor para ellos. Son sus vidas".


Pues bien, hoy estamos en condiciones de confirmar el abandono por parte de Emma Watson de la saga Harry Potter para la sexta entrega, en la que no participará. La propia actriz ha confirmado que sus dudas se deben a "diferencias irreconciliables con Daniel Radcliffe", con quien parecía llevarse muy bien hasta ahora.

No sabemos como el productor podrá justificar argumentalmente la ausencia de Hermione Granger, uno de los pilares de la saga, o si intentarán una última maniobra para evitar el fiasco. Hace tres meses creíamos que el posible abandono podría ser una estrategia destinada a conseguir un salario más alto, pero ahora se ha desvelado el auténtico motivo.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La notícia aquesta em sona de fa uns mesos. A més a més, segons HarryLatino la Watson està a punt de firmar el contracte per encarnar l'Hermione en les dues pelis que queden, i, segons el diari britanic The Sun ja ha firmat el mencionat contracte.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

No, la notícia aquesta és d'avui ahaha, i és molt interessant (bé, la veritat no ho és massa) veure com acabarà. Ahir mugglenet i la majoria de mitjans donaven per fet que firmaria avui el dit contracte i avui ens trobem davant d'aquesta notícia en aquest pseudodiari dit ADN (dit sia de pas, el millor dels gratuïts)...

Com que qui calla concedeix es podria interpretar que la info és certa. Jo més aviat diria que la nena està apretant per embolsar-se un contracte lo més sucós possible. Per molt que es queixi que el rol d'Hermione l'encasella, estarem d'acord que com a actriu la xiqueta no és res de l'altre dijous. La burrada de cèntims del seu nou contracte només es justifica pel fet de ser una actriu de continuïtat (deu anys de la seva vida dedicats a les pelis HP, si no vaig mal comptat).

Harry Potter se queda sin su Hermione

Claudio M. de Prado

A ver, no se pongan cardiacos que todavía nadie sabe qué protagonistas mueren en el séptimo y último libro de la saga de Harry Potter. La noticia no versa sobre este misterio llevado por J. K. Rowling como un secreto de estado. Ojalá.

Emma Watson, Hermione Granger en las películas del joven mago, acaba de anunciar que no firmará el contrato para aparecer en los dos filmes que restan para terminar la versión cinematográfica de la saga. Y ni los cuatro millones de dólares que le han ofrecido la van a hacer cambiar de opinión.

Watson, de 16 años, dice estar cansada de que la identifiquen con el personaje y, sobre todo, de no poder llevar una vida normal por culpa del agobio de los fans -un hombre fue detenido esta semana por acosarla en la puerta de su colegio-. Lástima, sobre todo por la actriz encargada de sustituirla. Con lo mal que los fanáticos afrontan los cambios, que no espere mucho cariño como la nueva Hermione.

http://www.diarioadn.com/gente/detail.php?id=25069

PD: Naturalment, el grau de credibilitat de l'ADN o del The Sun es situa entorn el 4 %.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Després del fan perturbat que l'esperava a la sortida de l'escola no m'estranya que la nena hagi decidit tocar el dos. Ha d'acollonir força, i més si DE DEBÒ està ratllada de fer d'Hermione...
Harry Potter se queda sin su Hermione

Claudio M. de Prado

A ver, no se pongan cardiacos que todavía nadie sabe qué protagonistas mueren en el séptimo y último libro de la saga de Harry Potter. La noticia no versa sobre este misterio llevado por J. K. Rowling como un secreto de estado. Ojalá.

Emma Watson, Hermione Granger en las películas del joven mago, acaba de anunciar que no firmará el contrato para aparecer en los dos filmes que restan para terminar la versión cinematográfica de la saga. Y ni los cuatro millones de dólares que le han ofrecido la van a hacer cambiar de opinión.
Doncs això: Normal! Si ella està ratllada, si hi ha gent imbècil al món que la ratlla i a més sembla que té un pique fort amb el prota, doncs és lògic que ho deixi.
Watson, de 16 años, dice estar cansada de que la identifiquen con el personaje y, sobre todo, de no poder llevar una vida normal por culpa del agobio de los fans -un hombre fue detenido esta semana por acosarla en la puerta de su colegio-. Lástima, sobre todo por la actriz encargada de sustituirla. Con lo mal que los fanáticos afrontan los cambios, que no espere mucho cariño como la nueva Hermione.
Aquí discrepo. No sé què en pensaran els fans de la resta del món, però a la comunitat hispana i catalana tothom estava emprenyat per com l'Hermione de la Watson n'és, de "pijilla". Vaja, que si la canvien i de passada ens la fan més fidel a l'original potser hi sortirem guanyant i tot! No és el mateix que canviar en Dumbledore, però què hi farem! Ara, fer un càsting per una nova Hermione serà una bogeria! Imagineu la quantitat d'aspirants que hi haurà! Alguna en trobaran, per força.

(I sí, les pel·lícules no seran el mateix, clar! Però la nena va avisar, i qui avisa no és traidor. Ei, i imagineu la ràbia que li farà a la Watson si la nova Hermi se la mengés amb patates!)

:wink:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

A Mundopotter diuen:
Warner Bros. está confiado en que la actriz, Emma Watson, quien interpreta a Hermione Granger en las películas de Harry Potter filmara la sexta y séptima entrega cinematográfica del joven mago.

Hace ya unos meses Emma expresó su incertidumbre sobre volver a trabajar en las películas, durante el fin de semana varios tabloides británicos (todos sabemos como son) aseguraban que Emma no volvería a filmar Harry Potter.

Afortunadamente un portavoz de Warner Bros habló y dijo lo siguiente:

"Estamos sumamente confiados en que Emma estará presente en las películas seis y siete"

Según sabemos pronto Emma deberá firmar su contrato con WB. Estaremos atentos para tenerlos informados sobre cualquier noticia con respecto al retorno o no de Emma a las películas.

Sincerament, espero que no se'n vagi...

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

No sé que passarà al final... però... si decidís plegar i canviessin l'actriu, molt de greu no em sabria. No seria el mateix, clar està, però jo amb la Watson no puc, és que no. Molta gent estaria indignada... però també s'ha d'entendre que la noia vol fer la seva vida, que ser actriu està molt bé, però anant ja per la cinquena peli i encara no l'ha contractat ningú per fer alguna altre pel·lícula o obra de teatre... (o el que sigui) jo em replantejaria moltes coses.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Per mi ja pot plegar si ella creu que és el millor. Pero francament per 4.000.000 de dolars 8O jo dues pelicules les faria. Per molt que m' hi hagues d' esforçar i llavors deixaria 5 anys d' actuar i portaria una vida mes tranquila. I no sera el mateix pero potser sera millor. Pero jo tampoc no me la imaginava aixi la Hermione. Ara que tampoc no m' imaginava en Harry com en Dan :roll:. Ni el llopin...
I si ho deixa tinc curiositat per saber quina acriu fara d' Hermione a les proxímes películ·les. Haura de ser bona per que com a minim 5.000 noies s' hi presenten.
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Xè... Esta el que vol és cobrar més, no només dels de la peli, també s'embutxacarà entrevistes, fotos i tal. Si no mireu, un article diu que és per Daniel Radcliffe, l'altre pels fans, l'altre que l'encasellen...

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Sincerament no crec k ho deixi...ara ja nomes kden 2 pelis mes de les quals una ja estan a punt de començar-la(si no l'han començat ja...) i segur k la pressionaran molt perque es kdi.Jo ho entenc ha de ser molt dur fer akesta feina pero avera b k ho han triat ells no!pero no xe ske duim sentint k els actors ho deixaven crec k desde la 3r peli i al final mai ho deixen...no xe no xe...

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Si ho deixa malament rai. Encara que ja tindriem que estar acostumats als canvis d'actors (Dumbledore; i si no vaig errat, Hagrid). Si ara resulta que s'enva, hi han moltes que s'hi assemblen. El meu germa encara no s'ha adonat del canvi d'actors en el Dumbledore...

PD: No tot el que diuen els diaris es cert. Ho dic per experiencia... :roll:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El Hagrid? O.O Quan ens han canviat el Hagrid? :lol:
Em fa l'efecte que és el Robbie Coltrane des del principi, eeeh? ^^

Bé, mireu què diu VTM:

Emma has no plans to quit HP movies

Despite some discouraging rumors in the British tabloids lately that Emma Watson is planning on quitting the Harry Potter movies, CBBC Newsround reports that she is still planning to sign on for the sixth and seventh movies. A spokesman for Warner Bros. said, "We're extremely confident that Emma will be back for films six and seven."


|
V

L'Emma no planeja sortir de les pel·lis d'Hp

Malgrat els rumors desolants que porten últimament els diaris britànics sobre que l'Emma Watson planeja anar-se'n de les pel·lícules d'Hp, la CBBC Newsround informa que encara té planejat firmar per la sisena i la setena pel·lícules. Una representant de la Warner Bros. ha dit "Estem extremadament segurs que l'Emma tornarà per la sisena i la setena".
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

si es el k vaig dir!sempre siuen que la proxima canvien els actors, k si xk es fan molt grans k si perque ja s'han cansat...pero al final sempre diuen k no era una falsa alarma,ho desmenteixen i ja ta!no veis k estan sotmes a molta pressio desde adalt i k deix-ho en part els tancaria moltes portes!(vamos crec jo!) xo segur k als seus representant no els fa gens de gracia k ho deixin!
en resum k sempre siuen el mateix i al final mai passa re... :roll:

Avatar de l’usuari
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Entrada Autor: ERO »

jo vaig mirar les 2 notícies al diari i m'ha va extranyar però em vaig posar trista perquè a mi em cau molt b l'emma...
però no crec que ho deixi, perque ara només queden dos pelis i per tan poca cosa... bé si de trigar una mica si que triguen a fer-les i encara més a sortir, però el que jo dic es que es deuria quedar traumatitzada per això del fan, i ara diu que ho deixerà pero quan li demanin de firmar, ja veure-ho com no dirà que no, i avans i tot segur que es publicarà una notícia de que l'emma s'ho ha replentejat, perquè després de 5 anys de pelis no ho pot deixar, penso jo.

gràcies ara ja estic segura de que no ho deixerà perquè avans de llegir aquesta pàgina en tenia dubtes...

dew

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Hola!!
Bé, jo no havia sentit res sobre aixó de que l'Emma vulgui deixar de fer d'Hermione però jo crec que per més que se senti espantada o traumatitzada per un fan, la fama és la fama. Pel que he llegit a diverses entrevistes que li han fet sembla ser que es vol dedicar a la interpretació en serio amb lo qual no crec que deixi escapar la oportunitat de continuar la saga, ja que si ho deia serà difícil que en el futur la contractin per a fer més papers, quin director voldria a un actriu que té por d'actuar perquè un fan l'ha estat assatjant? Si és llesta actuarà (i mai més ben dit) com una professional i continuarà amb les pelis. Només són dues i encara li queden molts quilos per cobrar cosa que de sergur l'acabarà de convèncer. Se m'acut també que pugui utilitzar això del fan com a argument per a demanar un augment de sou, tot i que jo penso que és una tia molt legal i que no faria aixó. Ja es veurà que passa al final.

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

En que quedem, se'n va no se'n va?????

Bloquejat