estic escrivint una carta per a l'emma i en daniel

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

lapot ha escrit:daniel ho fas mb, les teves pelis molen molt.... casat amb mi... vull tenir un fill amb tu... (aixo es el que li deuen enviar tots )
Quantes mentides en una carta. XD

Emm... Però és veritat. Què ens interessen els actors? Ells no són Hp! XD I si és per demanar-los-hi "enxufe", ja podeu començar a filar, a veure quina manta feu (paranoia xD).

La Rowling sí que és molt més interessant, però... no creieu que és millor que acabi el llibre, en comptes d'enviar-li tantes cartes? Digo yo.
A més, l'únic que rebreu és una carta d'aquestes que surten d'imprempta amb la firma de la Rowling fotocopiada (a no ser que tingueu sort i sigui de les poques que llegeixi).
Per cert, en què l'escriureu, en català? XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Conan jo l'escriuria en esperanto, perque tindria l'esperança que em contestés i perque tenia que ser una llengua universal i no pas l'anglès.

Ara en serio, això d'escriure cartes als actors ho trobo un xic poca-solta, alto, si algu li fa gràcia no pretenc burlar-me'n ni insulatar-lo, però dubto molt que et contestin i al capdevall ells no fan res més que la seva feina, si vols enviar una carta a algu per felicitar-la per la seva feina (dreferent a HP) només pot ser la Rowling o bé la gent més pròxima a ella que l'han ajudat i li han donat suport quna ho necessitava. Això si, millor que escrigui el setè i un cop publicat si li voleu enviar alguna cartta afenyeu-vos a fer-ho que no la matin abans.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Feur Delacour:

Poesy Clemence
c/o Agence Elizabeth Simpson
62, bd du Montparnasse 75015 Paris
France

Fred & George:

James and Oliver Phelps
JOP Project
PO Box 9765
Sutton Coldfield
B75 5XB
England
UK

Allà hi diu l'e-mail, però dubto molt que sigui el seu... però com alguna vegada he vist a altre gent demanant com bojos e-mails de famosos, cosa casi impossible, doncs el dic: j.o.p@angelfire.com

Ja n'he posat una d'en Tom, però en poso una altre que és diferent, potsr va millot enviar-ho a aquest...

Draco Malfoy:

Tom Felton
The Official Tomfelton Fan club
C/O Charlotte Deer Management
37 Lodge Road
Fetcham
Surrey
KT22 7QY

continuu sense la de l'Evanna...
Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: ups!

Entrada Autor: aurea »

hermionegranger ha escrit:no tink la direcció de la luna!! sorry!!! :( :wink: :heart:

eips!! si es veu que les cartes les contesten totes, els e-mail es el que no contesten :wink:


XAUUU!!
Pero segur k les cntesten ells?? Pk si es aixi jo n'envie !! Ho dic pk no crec k tinguen tmps d contestar les cartes d TOTS els fans!!! Aixo es massa!! tindran a algu cntractat no?? Bno d totes maneres ,estic dispoosadaa a nviarne una ptser algun dia un dls meus actors fvorits les llegisken x casualitat no? Si no les envia segur k no les lligen ,aixo segur! Ah moltes gracies x les direccions es una buskeda k em tinc k ahorrar! :wink: aPa
AURAA!!

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

k

Entrada Autor: hermionegranger »

si veuras es veu que ells dicten i els seus assesors escriuen. :boohoo: :reading:
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

k

Entrada Autor: hermionegranger »

doncs jo no trobo que escriure-li una carta a l'actor sigui patetic, a mi m'agrada com ho fan els d'HP i soc bastant fan sobretot de l'emma.

que li he escrit??

doncs jo li he parlat de que ho fa molt bé i... donar-li una mica més d'anims... la questió es que per mi seria un regal inovlidable que me la contestes... la resposta sería genial, a qui no li agradaria que el seu ídol li contestes una carta? :wink:
mirar ventdelpla!!!!!

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

a mi no em sembla pas malament pero dubto que puguin contestar...
el que si que vaig vere una vegada per internet era una carta escrita "suposadament" per el Rupert Grint (si la trobo la posare) i k enviaba la mateixa carta a totes les fans per contestar les k li enviaben.Pero no crec que puguin llegir totes les cartes que els hi envien perque els hi deuen enviar un fotimer :crits: ...
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

n

Entrada Autor: hermionegranger »

no ho fan tot de cop, si no cuan tenen un temps lliure, quan poden. :mrgreen:
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Si tinc que enviar una carta sera a la jo, els actors no fan mes que interpretar i l'escriptor es el que crea. La rowling es deu i els actors son adans i evas... pero no dic que no ho facin be ni que no es mereixin respecte!, mes aviat ho fan de conya i els que tenen putser fes feina aprenense els guions i les mates a l'hora... pero la jo tambe te molta feina ultimament...

PD: Final no siguis macabre, a la jo no la maten tan facilment.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

y

Entrada Autor: hermionegranger »

buenu jo ja he acabat la carta i enviat per aquells que tenieu dubtes sobre el segell heu d'anar a un estanc i demanar un segell per a anglaterra o nternacional tan fa, us donarán un segell de 53 centims.

i x cert jo crec k els actors son el millor de la película i k ells son harry potter.
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

k

Entrada Autor: hermionegranger »

crec que si creieu que ells no són harry potter no aneu a veure la película, perque el harry potter del llibre no són, son millors i la películ·la es molt més que el llibre.
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

bufff, la jo val 10 vegades el radclife aquei, ei nomes interpreta, la jo crea. Ja ho he dit avans, la jo per mi es mereix mes respecte. Pero repeteixo: aixo no vol dir que no es mereixin respecte. I intenta no publicar 2 missatges seguits alhora (encara que no soc el mes apropiat per dir-ho! :P ).
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: k

Entrada Autor: Finalpotter »

hermionegranger ha escrit:crec que si creieu que ells no són harry potter no aneu a veure la película, perque el harry potter del llibre no són, son millors i la películ·la es molt més que el llibre.
Avis: no busco brega.
hermionegranger ha escrit:crec que si creieu que ells no són harry potter no aneu a veure la película
Jo el que vaig a veure és com han adaptat el llibre, no Harry Potter, perquè ell no és pot veure, s'ha de llegir.
hermionegranger ha escrit:perque el harry potter del llibre no són

No són què?
hermionegranger ha escrit:la películ·la es molt més que el llibre.
Les pel·lícules no són res més que una adaptació (força lliure) DELS llibres; primer van sortir els llibres i anys després es va decidir fer les pelsi.

PD: Em sembla que en un tema vas dir que no t'havies llegit cap llibre de Harry Potter, aixi que no sé d'on treus aquestes comparacions sobre la superioritat (per mi no) de les pelis vers els llibres.

PD2: Si t'ha molestat el comentari, perdó, no era la meva intenció.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Re: k

Entrada Autor: Cyllan »

Finalpotter ha escrit:
hermionegranger ha escrit:crec que si creieu que ells no són harry potter no aneu a veure la película, perque el harry potter del llibre no són, son millors i la películ·la es molt més que el llibre.
Avis: no busco brega.
hermionegranger ha escrit:crec que si creieu que ells no són harry potter no aneu a veure la película
Jo el que vaig a veure és com han adaptat el llibre, no Harry Potter, perquè ell no és pot veure, s'ha de llegir.
hermionegranger ha escrit:perque el harry potter del llibre no són

No són què?
hermionegranger ha escrit:la películ·la es molt més que el llibre.
Les pel·lícules no són res més que una adaptació (força lliure) DELS llibres; primer van sortir els llibres i anys després es va decidir fer les pelsi.

PD: Em sembla que en un tema vas dir que no t'havies llegit cap llibre de Harry Potter, aixi que no sé d'on treus aquestes comparacions sobre la superioritat (per mi no) de les pelis vers els llibres.

PD2: Si t'ha molestat el comentari, perdó, no era la meva intenció.
totalment d'acord amb tu Finalpotter.Les pelis,son una adaptació força lliure dels llibres.Si veus les pelis,i no llegeixes els llibres ,et semblaran lo más,però si et llegeixes els llibres primer,veurás com ,no hi per tant,que son correctetes i prou.
Una pel.lícula MAI será tan bona com el llibre d'on s'han bassat per fer-la.

P.D. De verEs que no s'ha llegit els llibres?,donçs si és així no se com pot atrevir-se a fer una comparació.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

com que les pelis son millor que els llibres? :o :o mentida (per part meva) des de quan les pelis son millor que els llibres, en que les pelis es basen? amb el codigo..que la peli es millor que el llibre NO... i en harry potter pasa el mateix, els llibres MAI MAI MAI seran inferiors a les pelis..i les pelis MAI MAI MAI seran superiors als llibres!!!

pd: et recomano que et lleigexis els llibres: veuries el que molta gent d'aquesta web veu.

amb bon rotllo tot els missatge.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Bloquejat