Indiganació per en Tom Felton

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Iraneta de Malfoy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 11, 2006 8:48 pm
Ubicació: girOna* ____________________ [iraneta]

Entrada Autor: Iraneta de Malfoy »

Jo també ho trobo això, es un canvi molt brusc, es nota massa que mai son els mateixos directors...

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

cada director te un estil i en una saga aixi es nota molt el canvi...po s k cada vegada es van sortint mes dels personatjes originals...

Icanvien moltes coses.lo de la llar de foc tothom s'ho imaginava entre les flames no a les cendres...i la cadira dels presos...no diu k es una cadira k lligava al pres sola al llibre? x no dir res de l'ull d'en Murri...
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Entrada Autor: Rowena »

Tampoc surt la Winky :cry: :cry: :cry: joooo jo volia veure-la (rollo Dobby amb llacets xD), però em va agradar molt com van representar lo del Malfoy-Fura-que-bota-com-una-pilota (o algo així :roll: )...
Lo de la llar de foc no em va agradar gens, i lo de la gàbia... Sin comentarios :| Però la pel·lícula en si és la que m'ha agradat més!!!

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

La vritat esque és una pena... personatges com en Malfoy, i companyia normés surten per fer la pena!!
Al llibre els coneixem i sabem com són y que pensen, a les peícules son dolents perque si! :evil: :evil:
Es un desperdici el que han fet amb personatges com el Draco, son pare, el Filch.. i fins i tot amb el Ludo Bagman, que ni tans sols va sortir al film.. :x
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Bloquejat